INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Chystáte se pořídit sobě nebo někomu z blízkých chytrý telefon? Pak si jistě pokládáte otázku, jakou značku a jaký konkrétní model z široké nabídky zvolit. Vybírat lze mnoha různými způsoby – podle vybavení, ceny, designu, značky nebo s přihlédnutím ke všem těmto kategoriím. Abyste se ale vyhnuli nesnázím, přinášíme vám jako pomyslné vodítko tři dobré rady Martina Strouhala, ředitele společnosti Sunnysoft, která se na prodej chytrých telefonů specializuje.

„Osvoboďte se" a vybírejte podle způsobu použití

„Nejdůležitější radou pro každého, kdo kupuje nový chytrý telefon je, aby se zbavil vlivu všech kampaní, pověr a trendů. Teprve pak si můžete opravdu koupit chytrý telefon, který skutečně potřebujte. Muzikofil svůj poslechový telefon, workoholik business nadupaný stroj a milovník designu svou estetickou perlu," uvedl Martin Strouhal ze Sunnysoftu.

„Násobte" – Příslušenstvím zmnožíte užitek telefonu

Druhou dobrou radou je, že drobnou investicí do příslušenství násobíte užitnou hodnotu svého chytrého telefonu. Jako příklad uveďme filmového fanouška, který má telefon s velkou úhlopříčkou displeje a velkou paměťovou kartou, aby si třeba při dlouhé cestě vlakem mohl vychutnat nějaký film. Pro něj je například pořízení mobilního televizního tuneru, s nímž může sledovat televizní vysílání bez nutnosti připojení k internetu, opravdovým posunem telefonu o kategorii výše.

„Kupujte originál" – tedy smartphone oficiálně určený pro Českou republiku

Třetí a z jistého úhlu pohledu možná nejdůležitější radou je: „Kupujte zboží z oficiální distribuce, které je určené pro český trh," konstatoval Martin Strouhal, ředitel Sunnysoftu. Nabídka šedého či černého dovozu šetřící „pár korun" oproti specializovaným obchodům, se nevyrovná jistotě, že vám všechny funkce budou spolehlivě fungovat. Telefon s vámi bude komunikovat známým jazykem a máte záruku utorizovaného servisu

Každopádně si výběr a nákup smartphonu užijte, budete na něj jistě rádi vzpomínat.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3