INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem
AvatarX-Effectix-comNová desktop aplikace AvatarX slučuje hned několik zásadních funkcí pro zvýšení efektivity webu, kterým uživatelé zlepší konverzi jiným způsobem, než pouhým měřením a vyhodnocováním návštěvnosti.

Effectix.com, přední český poskytovatel efektivních řešení na internetu, uvádí v těchto dnech na český a slovenský trh nástroj pro online marketing a prodej: AvatarX. Jedná se o řešení, které zvýší konverzi novým způsobem, než tomu bylo na trhu doposud běžné. S touto aplikací mohou uživatelé okamžitě komunikovat s návštěvníky webu, sledovat a ovlivňovat jejich chování. Poté jednoduše měřit a vyhodnocovat efektivitu vložených investic do online podnikání v reálném čase s cílem zvýšení prodeje.

„Každý, kdo na internetu prezentuje ideu či zboží, naráží na palčivý obchodní problém. Tím je nemožnost působení na klienty v reálném čase a jejich motivování k obchodu. Většinou zákazníci své dotazy zasílají pasivně přes kontaktní formulář, zavolají na telefonní číslo anebo jednoduše vyřídí nákupní košík a bez zodpovězení aktuálních dotazů risknou koupi," uvedl David Bauckmann, technický ředitel Effectix.com.

Na trhu se nyní objevuje fenomén v podobě interaktivních nástrojů, které dokáží zrealizovat živý dialog mezi potenciálním návštěvníkem a zástupcem webové stránky či e-shopu. Lépe je tak motivují ke koupi zboží, vysvětlí dotazy a tím docílí lepší konverze při návštěvnosti.

AvatarX je odpovědí na tento fenomén. Jedná se o desktopovou aplikaci složenou z několika účinných nástrojů. Klíčovým prvkem řešení je „online poradce" na bázi online chat-komunikátoru. Dokáže sledovat pohyb, kde se daný návštěvník na stránkách vyskytuje, jaké jsou oblíbené produkty, historii konverzace a celkově trend daného návštěvníka, který se na stránky vrátí. Během sekundy může operátor na straně prodejce aktivně oslovit návštěvníky webu za účelem prodeje a podat informace snadno a rychle. E-shopům se tak výrazně zvyšují konverze jiným způsobem, než pouhým zvýšením návštěvnosti, která pro většinu firem sama o sobě nepřináší žádný efekt. „Firmy investují značné částky do online reklamy a optimalizace webů, řeší konverzní poměr a přejí si, aby se k nim návštěvníci vraceli. Marně, pokud v danou chvíli nenajdou žádanou informaci a komunikace je tradičně pasivní. Ale zprostředkováním dialogu mezi naším klientem a návštěvníkem webu znamená další krok k maximální efektivitě práce v digitálním světě," řekl o online poradci manažer vývoje Effectix.com, Jan Štěpánovský. Stačí pouze, aby byl virtuální obchodník online a čekal na svého potenciálního zákazníka. Vše ostatní se pak už odehrává takřka jako v reálném světě.

Snadné vyhodnocení investice

Bonusem softwaru AvatarX je možná měřitelnost a vyhodnocení komunikace díky vylepšenému nástroji Effectix Analyzer, který samostatně uvedla firma Effectix.com na trh před dvěma lety a zaznamenala s ním takřka okamžitě značný úspěch. Effectix Analyzer je důležitým doplňkem desktopové aplikace AvatarX, s jehož pomocí mohou uživatelé přímo ve svém počítači bez jakékoliv práce sledovat aktuální přehled pozic svých stránek na internetu a především změřit efektivitu investic do zvolených internetových katalogů a vyhledávačů po celém světě. Nástroj totiž dokáže online měřit, vyhodnocovat a porovnávat finanční výhodnost PPC reklam, SEO optimalizace, reklamy na Facebooku a ostatních placených kampaní na internetu (firmy.cz, zboží.cz, najisto.cz a podobně). Porovnání statistik je schopen zobrazit v jediném grafu.

Social Link pro doporučení

Perličku, jež přispěje k obohacení webových stránek, představuje prvek známý převážně ve formě „pluginu". Jde o „plovoucí" okno, které je vhodné pro obsahový web i e-shop a vnese na web příjemnou personalizaci. Ukazuje, co se na příslušném webu člověku líbí a tím spojuje poskytovatele a návštěvníka a může přivést další možné zákazníky. Zároveň tlačítko SocialLink webu dává lidem jednoduchým způsobem možnost, aby dali svůj hlas a doporučení.

Všechny funkce AvatarX pracují samostatně a přinášejí rozdílná data. Celistvě však poskytují jedinečný obraz o návštěvnících webové stránky, jejich chování a obohacují web o další „smysl". Nástroj je určen pro potřeby jednotlivců i větších firem, jež se zasvěceně zaměřují na výkonnostní online marketing a jsou si plně vědomi jeho výhod.

Výhody AvatarX pro návštěvníka:

• Rychlá aktivní komunikace bez telefonu a zdržujících e-mailů.

• Možnost zeptat se na cokoli s odpovědí v reálném čase.

• Veškerá komunikace se zaznamenává na jednom místě.

• Nepostradatelný poradce během uzavírání potenciálního obchodu.

• Jednoduché okno známé z klasických komunikátorů.

Výhody pro uživatele:

• Možnost sledování chování návštěvníků.

• Ovlivňování obchodu v reálném čase.

• Aktivní oslovení návštěvníků na webu za účelem prodeje.

• Aktivní oslovení návštěvníků na webu za účelem podání informací.

• Možnost sledování pozice webu ve vyhledávačích.

• Využití dat a srovnání výsledků z vyhledávačů Seznam a Google.

• Jednoduché vyhodnocení, měření a porovnání investic do online reklamy.

• Lepší plánování kampaní na internetu s maximálním zacílením na konkrétního zákazníka.

• Výrazná úspora finančních prostředků určených k propagaci na internetu.

• Avatar X poskytuje několik klíčových nástrojů za cenu mnohem nižší než jednotlivé aplikace na trhu.

• Posílení prestiže webu.

Jak vypadá online chat?

Chat může být i naprosto anonymní. V případě, když není operátor online, je možné zanechat vzkaz. Stačí do chatovacího okna vložit e-mailovou adresu a napsat zprávu. Zpráva se odesílá klávesou „Enter".

(tz)

Slovo ke dni

  • Proč skončili živnostníci?

    Loni ukončilo činnost 1300 nejmenších podnikatelů. Asi není žádným překvapením, že řada z nich si spočítala, že ve stále těžších ekonomických podmínkách se prostě neuživí a „zavřeli krám“. Ale je tu ještě jeden významný faktor. Jen v mém okolí se rozhodly dvě osoby samostatně výdělečně činné zrušit živnostenský list z administrativních důvodů. Nechtěly si totiž otevřít datovou schránku, která je od nového roku 2023 k podnikání nutná. Pro někoho jen obvyklá operativa, pro jiného však další „papírování“ a možná až nepříjemný dohled státu. Uvidíme, zda je úbytek živnostníků jen mimořádný jev, který se v příštích letech nebude opakovat, nebo byl nastoupen nový dlouhodobý trend. Ti, co zůstali, brzy zjistí, že se vlastně nic podstatného nestalo, nebo naopak se s datovými schránkami nesžijí. Podle mého názoru převáží první skupina. Každá...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2023

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3