INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
AvatarX-Effectix-comNová desktop aplikace AvatarX slučuje hned několik zásadních funkcí pro zvýšení efektivity webu, kterým uživatelé zlepší konverzi jiným způsobem, než pouhým měřením a vyhodnocováním návštěvnosti.

Effectix.com, přední český poskytovatel efektivních řešení na internetu, uvádí v těchto dnech na český a slovenský trh nástroj pro online marketing a prodej: AvatarX. Jedná se o řešení, které zvýší konverzi novým způsobem, než tomu bylo na trhu doposud běžné. S touto aplikací mohou uživatelé okamžitě komunikovat s návštěvníky webu, sledovat a ovlivňovat jejich chování. Poté jednoduše měřit a vyhodnocovat efektivitu vložených investic do online podnikání v reálném čase s cílem zvýšení prodeje.

„Každý, kdo na internetu prezentuje ideu či zboží, naráží na palčivý obchodní problém. Tím je nemožnost působení na klienty v reálném čase a jejich motivování k obchodu. Většinou zákazníci své dotazy zasílají pasivně přes kontaktní formulář, zavolají na telefonní číslo anebo jednoduše vyřídí nákupní košík a bez zodpovězení aktuálních dotazů risknou koupi," uvedl David Bauckmann, technický ředitel Effectix.com.

Na trhu se nyní objevuje fenomén v podobě interaktivních nástrojů, které dokáží zrealizovat živý dialog mezi potenciálním návštěvníkem a zástupcem webové stránky či e-shopu. Lépe je tak motivují ke koupi zboží, vysvětlí dotazy a tím docílí lepší konverze při návštěvnosti.

AvatarX je odpovědí na tento fenomén. Jedná se o desktopovou aplikaci složenou z několika účinných nástrojů. Klíčovým prvkem řešení je „online poradce" na bázi online chat-komunikátoru. Dokáže sledovat pohyb, kde se daný návštěvník na stránkách vyskytuje, jaké jsou oblíbené produkty, historii konverzace a celkově trend daného návštěvníka, který se na stránky vrátí. Během sekundy může operátor na straně prodejce aktivně oslovit návštěvníky webu za účelem prodeje a podat informace snadno a rychle. E-shopům se tak výrazně zvyšují konverze jiným způsobem, než pouhým zvýšením návštěvnosti, která pro většinu firem sama o sobě nepřináší žádný efekt. „Firmy investují značné částky do online reklamy a optimalizace webů, řeší konverzní poměr a přejí si, aby se k nim návštěvníci vraceli. Marně, pokud v danou chvíli nenajdou žádanou informaci a komunikace je tradičně pasivní. Ale zprostředkováním dialogu mezi naším klientem a návštěvníkem webu znamená další krok k maximální efektivitě práce v digitálním světě," řekl o online poradci manažer vývoje Effectix.com, Jan Štěpánovský. Stačí pouze, aby byl virtuální obchodník online a čekal na svého potenciálního zákazníka. Vše ostatní se pak už odehrává takřka jako v reálném světě.

Snadné vyhodnocení investice

Bonusem softwaru AvatarX je možná měřitelnost a vyhodnocení komunikace díky vylepšenému nástroji Effectix Analyzer, který samostatně uvedla firma Effectix.com na trh před dvěma lety a zaznamenala s ním takřka okamžitě značný úspěch. Effectix Analyzer je důležitým doplňkem desktopové aplikace AvatarX, s jehož pomocí mohou uživatelé přímo ve svém počítači bez jakékoliv práce sledovat aktuální přehled pozic svých stránek na internetu a především změřit efektivitu investic do zvolených internetových katalogů a vyhledávačů po celém světě. Nástroj totiž dokáže online měřit, vyhodnocovat a porovnávat finanční výhodnost PPC reklam, SEO optimalizace, reklamy na Facebooku a ostatních placených kampaní na internetu (firmy.cz, zboží.cz, najisto.cz a podobně). Porovnání statistik je schopen zobrazit v jediném grafu.

Social Link pro doporučení

Perličku, jež přispěje k obohacení webových stránek, představuje prvek známý převážně ve formě „pluginu". Jde o „plovoucí" okno, které je vhodné pro obsahový web i e-shop a vnese na web příjemnou personalizaci. Ukazuje, co se na příslušném webu člověku líbí a tím spojuje poskytovatele a návštěvníka a může přivést další možné zákazníky. Zároveň tlačítko SocialLink webu dává lidem jednoduchým způsobem možnost, aby dali svůj hlas a doporučení.

Všechny funkce AvatarX pracují samostatně a přinášejí rozdílná data. Celistvě však poskytují jedinečný obraz o návštěvnících webové stránky, jejich chování a obohacují web o další „smysl". Nástroj je určen pro potřeby jednotlivců i větších firem, jež se zasvěceně zaměřují na výkonnostní online marketing a jsou si plně vědomi jeho výhod.

Výhody AvatarX pro návštěvníka:

• Rychlá aktivní komunikace bez telefonu a zdržujících e-mailů.

• Možnost zeptat se na cokoli s odpovědí v reálném čase.

• Veškerá komunikace se zaznamenává na jednom místě.

• Nepostradatelný poradce během uzavírání potenciálního obchodu.

• Jednoduché okno známé z klasických komunikátorů.

Výhody pro uživatele:

• Možnost sledování chování návštěvníků.

• Ovlivňování obchodu v reálném čase.

• Aktivní oslovení návštěvníků na webu za účelem prodeje.

• Aktivní oslovení návštěvníků na webu za účelem podání informací.

• Možnost sledování pozice webu ve vyhledávačích.

• Využití dat a srovnání výsledků z vyhledávačů Seznam a Google.

• Jednoduché vyhodnocení, měření a porovnání investic do online reklamy.

• Lepší plánování kampaní na internetu s maximálním zacílením na konkrétního zákazníka.

• Výrazná úspora finančních prostředků určených k propagaci na internetu.

• Avatar X poskytuje několik klíčových nástrojů za cenu mnohem nižší než jednotlivé aplikace na trhu.

• Posílení prestiže webu.

Jak vypadá online chat?

Chat může být i naprosto anonymní. V případě, když není operátor online, je možné zanechat vzkaz. Stačí do chatovacího okna vložit e-mailovou adresu a napsat zprávu. Zpráva se odesílá klávesou „Enter".

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3