INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 25. rokem

 

SAP Promotion Management for Retail 7.1 pomůže maloobchodníkům zůstat konkurenceschopní a efektivní i ve světě nových zákaznických možností

Stále více možností a způsobů, jak nakupovat, které se v poslední době objevují, zcela mění vysoce konkurenční svět maloobchodu. Ve snaze pomoci maloobchodníkům dosáhnout svých cílů i v těchto nových podmínkách, uvolnila společnost SAP novou verzi své aplikace SAP® Promotion Management for Retail. Nové funkce umožňují maloobchodníkům zjednodušit propagační procesy v oblasti marketingu a merchandisingu a vytvářet propagační kampaně pro různé obchodní kanály. Zároveň pomáhají předpovídat úspěšnost nabídek a dělat tak správná rozhodnutí. SAP Promotion Management for Retail 7.1 dává propagačním týmům více možností, jak automatizovat a řídit složité propagační kampaně využívající letáky, tištěnou reklamu a propagaci v obchodech, přes e-mail , web či mobilní telefony Nová verze si klade za cíl udělat z promotion managementu exaktní vědu.

Zjednodušení propagačních procesů

Efektivní propagace není možná bez úzké spolupráce členů marketingových, merchandisingových, reklamních a finančních týmů. SAP Promotion Management for Retail zjednodušuje komplexní proces využívání různých funkcí a poskytuje škálovatelnou kontrolu verzí, takže každý člen týmu vždy pracuje se stejnou a právě aktuální verzí plánu a dat. Zároveň mohou být k dispozici různé verze propagačních kampaní podle daných záměrů. Celý proces je bezpapírový a centralizovaný i pro týmy pracující v různých místech, časových zónách a s různými cíli.

Propagace bez hranic

Maloobchodníci si už nemohou dovolit vytvářet bariéru mezi zákazníky a obchodem. Nové technologie zpřístupnily informace o produktech a lze je získat pohodlnou cestou. Je možné bez problémů sdílet zkušenosti s produkty s ostatními zákazníky a vybírat lze z nepřeberné nabídky. Do obchodu pronikají interaktivní aplikace, sociální sítě a mobilní zařízení. Na obchodníky je tak vytvářen tlak, aby ve svých propagačních kampaních tyto nové komunikační kanály využívali a nezaměřovali se jen na ty tradiční. Cílem je, aby propagace zasáhla spotřebitele bez ohledu na to, kde nakupují dnes nebo kde budou nakupovat v budoucnu.

Prognózy zisků

Při řízení propagace je snad nejsložitější a nejdůležitější schopnost předpovídat, simulovat a vyhodnocovat finanční výsledky kampaně z hlediska nabídky a jednotlivých aktivit. Aplikace SAP Promotion Management for Retail má k dispozici nástroje využívající vědecké poznatky, které pomáhají maloobchodníkům zjistit, které propagační kampaně jsou nejziskovější, ještě před tím, než dojde k jejich realizaci. Využívá k tomu prognózovací engine, který zpracovává data z prodejních míst.


(tz)

Slovo ke dni

  • Životní malichernosti: ach ta doprava!

    Také se snažíte dobře hospodařit s každou minutou? Je to někdy to jediné, co člověku zbývá k tomu, aby byl stále aktivní, aby stihl využít hodně z toho, co mu život nabízí. A aby rovněž oplácel v tom nejlepším slova smyslu těm, kteří si to zaslouží. Nechci být patetická, a už vůbec ne škarohlíd a remcal, ale stále častěji přemýšlím o tom, jestli to všechno snažení má vůbec cenu. Jestli má smysl podnikat, odvádět daně, být laskavý, vstřícný, zodpovědný člověk. Všechno může rázem pokazit třeba městská hromadná doprava. Bydlím v Praze a z jednoho místa se snažím jezdit víc než 30 let do centra. Škoda, že jsem si nevedla přehled o všech těch zpožděních, která mi znemožnila obchodní schůzku, včasné zahájení nejrůznějších akcí, účast na tiskových konferencích, zmeškání divadelního představení, cestu do zahraničí.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2023

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE