INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

SAP Promotion Management for Retail 7.1 pomůže maloobchodníkům zůstat konkurenceschopní a efektivní i ve světě nových zákaznických možností

Stále více možností a způsobů, jak nakupovat, které se v poslední době objevují, zcela mění vysoce konkurenční svět maloobchodu. Ve snaze pomoci maloobchodníkům dosáhnout svých cílů i v těchto nových podmínkách, uvolnila společnost SAP novou verzi své aplikace SAP® Promotion Management for Retail. Nové funkce umožňují maloobchodníkům zjednodušit propagační procesy v oblasti marketingu a merchandisingu a vytvářet propagační kampaně pro různé obchodní kanály. Zároveň pomáhají předpovídat úspěšnost nabídek a dělat tak správná rozhodnutí. SAP Promotion Management for Retail 7.1 dává propagačním týmům více možností, jak automatizovat a řídit složité propagační kampaně využívající letáky, tištěnou reklamu a propagaci v obchodech, přes e-mail , web či mobilní telefony Nová verze si klade za cíl udělat z promotion managementu exaktní vědu.

Zjednodušení propagačních procesů

Efektivní propagace není možná bez úzké spolupráce členů marketingových, merchandisingových, reklamních a finančních týmů. SAP Promotion Management for Retail zjednodušuje komplexní proces využívání různých funkcí a poskytuje škálovatelnou kontrolu verzí, takže každý člen týmu vždy pracuje se stejnou a právě aktuální verzí plánu a dat. Zároveň mohou být k dispozici různé verze propagačních kampaní podle daných záměrů. Celý proces je bezpapírový a centralizovaný i pro týmy pracující v různých místech, časových zónách a s různými cíli.

Propagace bez hranic

Maloobchodníci si už nemohou dovolit vytvářet bariéru mezi zákazníky a obchodem. Nové technologie zpřístupnily informace o produktech a lze je získat pohodlnou cestou. Je možné bez problémů sdílet zkušenosti s produkty s ostatními zákazníky a vybírat lze z nepřeberné nabídky. Do obchodu pronikají interaktivní aplikace, sociální sítě a mobilní zařízení. Na obchodníky je tak vytvářen tlak, aby ve svých propagačních kampaních tyto nové komunikační kanály využívali a nezaměřovali se jen na ty tradiční. Cílem je, aby propagace zasáhla spotřebitele bez ohledu na to, kde nakupují dnes nebo kde budou nakupovat v budoucnu.

Prognózy zisků

Při řízení propagace je snad nejsložitější a nejdůležitější schopnost předpovídat, simulovat a vyhodnocovat finanční výsledky kampaně z hlediska nabídky a jednotlivých aktivit. Aplikace SAP Promotion Management for Retail má k dispozici nástroje využívající vědecké poznatky, které pomáhají maloobchodníkům zjistit, které propagační kampaně jsou nejziskovější, ještě před tím, než dojde k jejich realizaci. Využívá k tomu prognózovací engine, který zpracovává data z prodejních míst.


(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3