INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

SAP Promotion Management for Retail 7.1 pomůže maloobchodníkům zůstat konkurenceschopní a efektivní i ve světě nových zákaznických možností

Stále více možností a způsobů, jak nakupovat, které se v poslední době objevují, zcela mění vysoce konkurenční svět maloobchodu. Ve snaze pomoci maloobchodníkům dosáhnout svých cílů i v těchto nových podmínkách, uvolnila společnost SAP novou verzi své aplikace SAP® Promotion Management for Retail. Nové funkce umožňují maloobchodníkům zjednodušit propagační procesy v oblasti marketingu a merchandisingu a vytvářet propagační kampaně pro různé obchodní kanály. Zároveň pomáhají předpovídat úspěšnost nabídek a dělat tak správná rozhodnutí. SAP Promotion Management for Retail 7.1 dává propagačním týmům více možností, jak automatizovat a řídit složité propagační kampaně využívající letáky, tištěnou reklamu a propagaci v obchodech, přes e-mail , web či mobilní telefony Nová verze si klade za cíl udělat z promotion managementu exaktní vědu.

Zjednodušení propagačních procesů

Efektivní propagace není možná bez úzké spolupráce členů marketingových, merchandisingových, reklamních a finančních týmů. SAP Promotion Management for Retail zjednodušuje komplexní proces využívání různých funkcí a poskytuje škálovatelnou kontrolu verzí, takže každý člen týmu vždy pracuje se stejnou a právě aktuální verzí plánu a dat. Zároveň mohou být k dispozici různé verze propagačních kampaní podle daných záměrů. Celý proces je bezpapírový a centralizovaný i pro týmy pracující v různých místech, časových zónách a s různými cíli.

Propagace bez hranic

Maloobchodníci si už nemohou dovolit vytvářet bariéru mezi zákazníky a obchodem. Nové technologie zpřístupnily informace o produktech a lze je získat pohodlnou cestou. Je možné bez problémů sdílet zkušenosti s produkty s ostatními zákazníky a vybírat lze z nepřeberné nabídky. Do obchodu pronikají interaktivní aplikace, sociální sítě a mobilní zařízení. Na obchodníky je tak vytvářen tlak, aby ve svých propagačních kampaních tyto nové komunikační kanály využívali a nezaměřovali se jen na ty tradiční. Cílem je, aby propagace zasáhla spotřebitele bez ohledu na to, kde nakupují dnes nebo kde budou nakupovat v budoucnu.

Prognózy zisků

Při řízení propagace je snad nejsložitější a nejdůležitější schopnost předpovídat, simulovat a vyhodnocovat finanční výsledky kampaně z hlediska nabídky a jednotlivých aktivit. Aplikace SAP Promotion Management for Retail má k dispozici nástroje využívající vědecké poznatky, které pomáhají maloobchodníkům zjistit, které propagační kampaně jsou nejziskovější, ještě před tím, než dojde k jejich realizaci. Využívá k tomu prognózovací engine, který zpracovává data z prodejních míst.


(tz)

Slovo ke dni

  • Jak se rozpadla myšlenka na hromadu zpráv

    Možná se vám to už také stalo. Chcete něco vyřešit, napíšete nebo zavoláte dotyčné osobě. Shrnete myšlenku pěkně v bodech. Krok za krokem. A reakcí na ni je… Chaos. Je to jako když vám někdo vysype puzzle na stůl a vy z nich musíte složit nějaký komplexní obrázek. Máte před sebou fragmenty, které musíte dát dohromady, abyste zrekonstruovali pracně to, co se dalo říci snadno. Jen to chtělo chvíli času a koncentrace, aby byla odpověď na vaši zprávu zformulována se vším všudy. Čím dokonalejší prostředky komunikace máme, tím hůř komunikujeme. Je to prokletí dnešní doby, ale možná by stačilo říct, že prostředky nejsou komunikací samou. Ta by měla mít vždy přehlednou formu, která bude pro příjemce sdělení prostě stravitelná. Tím, že tříštíme pozornost, a schází nám koncentrace, utrácíme na komunikaci čas i energii v trojnásobném množství, než bývalo standardem...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3