INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

 

SAP Promotion Management for Retail 7.1 pomůže maloobchodníkům zůstat konkurenceschopní a efektivní i ve světě nových zákaznických možností

Stále více možností a způsobů, jak nakupovat, které se v poslední době objevují, zcela mění vysoce konkurenční svět maloobchodu. Ve snaze pomoci maloobchodníkům dosáhnout svých cílů i v těchto nových podmínkách, uvolnila společnost SAP novou verzi své aplikace SAP® Promotion Management for Retail. Nové funkce umožňují maloobchodníkům zjednodušit propagační procesy v oblasti marketingu a merchandisingu a vytvářet propagační kampaně pro různé obchodní kanály. Zároveň pomáhají předpovídat úspěšnost nabídek a dělat tak správná rozhodnutí. SAP Promotion Management for Retail 7.1 dává propagačním týmům více možností, jak automatizovat a řídit složité propagační kampaně využívající letáky, tištěnou reklamu a propagaci v obchodech, přes e-mail , web či mobilní telefony Nová verze si klade za cíl udělat z promotion managementu exaktní vědu.

Zjednodušení propagačních procesů

Efektivní propagace není možná bez úzké spolupráce členů marketingových, merchandisingových, reklamních a finančních týmů. SAP Promotion Management for Retail zjednodušuje komplexní proces využívání různých funkcí a poskytuje škálovatelnou kontrolu verzí, takže každý člen týmu vždy pracuje se stejnou a právě aktuální verzí plánu a dat. Zároveň mohou být k dispozici různé verze propagačních kampaní podle daných záměrů. Celý proces je bezpapírový a centralizovaný i pro týmy pracující v různých místech, časových zónách a s různými cíli.

Propagace bez hranic

Maloobchodníci si už nemohou dovolit vytvářet bariéru mezi zákazníky a obchodem. Nové technologie zpřístupnily informace o produktech a lze je získat pohodlnou cestou. Je možné bez problémů sdílet zkušenosti s produkty s ostatními zákazníky a vybírat lze z nepřeberné nabídky. Do obchodu pronikají interaktivní aplikace, sociální sítě a mobilní zařízení. Na obchodníky je tak vytvářen tlak, aby ve svých propagačních kampaních tyto nové komunikační kanály využívali a nezaměřovali se jen na ty tradiční. Cílem je, aby propagace zasáhla spotřebitele bez ohledu na to, kde nakupují dnes nebo kde budou nakupovat v budoucnu.

Prognózy zisků

Při řízení propagace je snad nejsložitější a nejdůležitější schopnost předpovídat, simulovat a vyhodnocovat finanční výsledky kampaně z hlediska nabídky a jednotlivých aktivit. Aplikace SAP Promotion Management for Retail má k dispozici nástroje využívající vědecké poznatky, které pomáhají maloobchodníkům zjistit, které propagační kampaně jsou nejziskovější, ještě před tím, než dojde k jejich realizaci. Využívá k tomu prognózovací engine, který zpracovává data z prodejních míst.


(tz)

Slovo ke dni

  • Je nás sedm milionů online

    Sčítání lidu, které právě probíhá, ukazuje nejen na počet obyvatel České republiky a jejich vzdělání, práci a bydlení. Zároveň dává obrázek o digitální vyspělosti národa. A myslím, že se nemáme za co stydět. Ještě nebyli sečteni všichni, a už se sedm milionů dotazníků podařilo vyplnit online. Nepochybně nejméně tři čtvrtiny Čechů daly přednost počítači před sčítacím komisařem. Někdy nám připadá, že jsme zaostalí a nikdy nedoženeme vyspělý Západ. Ale to pokládám za falešnou představu, za projev z minula, kdy jsme měli sedávat v koutě a neplést se mezi „dospělé“. Jak vidno, můžeme se rovnat s nejlepšími. Nejen v digitálních dovednostech, ale i v dalších oborech, o čemž vypovídají i úspěchy našich firem v globálním konkurenčním boji. Získáme-li potřebné sebevědomí, budeme mezi prvními. My na to máme!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE