INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

mban0První nízkonákladová banka, mBank, spustila provoz své nové mobilní aplikace 3.0 se zbrusu novými funkcemi také pro majitele operačních systémů iOS. Velkým skokem kupředu je především přihlašování přes tzv. Face ID, tedy pomocí rozeznání tváře uživatele.

Do telefonů si jejich majitelé ukládají velkou část svých digitálních životů. Je proto důležité, aby tyto informace byly chráněné. Stejně jako Touch ID přineslo revoluční způsob ověřování pomocí otisků prstů, Face ID teď revolučně umožňuje ověřovat uživatele rozpoznáváním tváře. Intuitivní a bezpečné ověřování pomocí Face ID využívá systém TrueDepth kamery, který pomocí špičkových technologií přesně mapuje geometrii obličeje.

„Jsme rádi, že naši novou aplikaci nyní zpřístupňujeme i majitelům zařízení se systémem iOS. Face ID jim nadále zvýší uživatelsky komfort. Zároveň pracujeme na dalších zlepšeních a upgradech naší appky, o kterých budeme informovat již příští rok,“ říká Bronislav Dvořáček, ředitel vývoje produktů mBank.

Jak potvrdil dřívější výzkum mBank, na mobilních aplikacích bank se nejvíce kontroluje zůstatek účtu, historie plateb, nebo zadávají jednorázové platby. Mezi další často využívané funkce patří vyhledávání bankomatu mobilem či zadání platebního příkazu na telefonní číslo. Proto mBank vybavila svou novou aplikaci nejnovějšími trendy a stylovým designem přesně ve smyslu uživatelského komfortu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE