INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Definice úspěchu na sociálních sítích je složitá. Pro někoho je úspěch to, že může díky Instagramu spolupracovat s oblíbenou firmou, pro jiného je to velké množství pozitivních komentářů u sdílených fotek. Všeobecně uznávaná pomyslná veličina určující úspěšnost daného instagramera je však počet followerů neboli sledujících.

„Čeští instagrameři se těmito počty samozřejmě nemohou vyrovnat světovým celebritám a značkám, které se v mnoha případech pohybují okolo stovky milionů sledujících, ale v rámci naší země jsou na tom i tak minimálně velmi dobře,“ řekl Matěj Kretík, majitel talentové agentury Bookin Agency, www.bookinagency.cz a producent.
Na první příčce se již dlouho umisťuje fotbalový brankář Petr Čech (@petrcech), který s počtem 1,7 milionu sledujících jistě již brzy atakuje dvoumilionovou hranici. „Důvodem jeho úspěchu je to, že hraje s anglickým klubem Arsenal FC, a tedy je pro něj jednodušší získat fanoušky i v zahraničí. Lidi si však získal také svým příběhem, kdy se po těžkém úrazu dokázal znovu postavit na nohy a vrátit se k fotbalu,“ sdělil Matěj Kretík z www.bookinagency.cz.
Druhé místo potvrzuje, že trend zdravého životního stylu má i u nás už spoustu příznivců. S více než 730 000 sledujících se na něm umisťuje Zuzka Light (@zuzkalight), která se na svém Instagramu a blogu zabývá cvičením a zdravou výživou. Zde opět velmi pomáhá podle všeho, že žije v Kalifornii a veškerý obsah sdílí v angličtině, tudíž jej činí zajímavým i pro zahraniční sledující.
Třetí příčku neokupuje nikdo jiný než nejznámější český moderátor Leoš Mareš (@leosmares), který se rovněž na předních příčkách umisťuje již velmi dlouho. V nedávné době mu však k novým fanouškům velmi přispěla kauza s Kazmou, ze které u mnohých vystoupil jako oběť, ale také ukázal svůj charakter tím, že kolem dopravní nehody neprojel, ale zastavil a pomohl. Aktuálně má na Instagramu přes 670 000 sledujících.
Nutno tedy poznamenat, že žebříček vedou osoby, které se primárně zabývají něčím jiným než sociálními sítěmi. Chcete-li na Instagramu uspět a získat statisíce followerů, zdá se, že dobrou cestou je stát se slavným fotbalistou, fitness trenérkou nebo moderátorem. Dále je však žebříček plný i osob, pro které jsou sociální sítě
plným úvazkem. Těsně za Leošem Marešem je youtuberka Shopaholic Nicol (@shopaholicnicol) nebo nyní již bývalý youtuber Jirka Král (@jirkakral). Moc pozadu není ani zpěvák Ben Cristovao (@bennycristo). Všichni zmínění mají na kontě šestimístné číslo začínající šestkou.
Youtubeři pak ovládají i zbytek žebříčku, kde se nachází například Kovy (@kovy_gameballcz), Expl0ited (@expl0ited_) nebo Jmenuju se Martin (@martin_carev). Z dam pak můžeme zmínit blogerku Barboru Ondráčkovou (@fashioninmysoul).
Obecně lze říci podle slov Matěje Kretíka, že se český Instagram již velmi podobá tomu světovému. Každý se rád pochlubí, ať už jde o vypracované tělo, ovocný koláč, nebo dokonalý make-up. Lidé se rádi chlubí také cestováním a přidávají fotky z různých koutů světa. „Zajímavým trendem poslední doby je ukazování ,nahé pravdy‘, kde se holky fotí bez make-upu, videa jsou vkládána bez upraveného zvuku, fotografie jídla nejsou zásadně retušovány. Jde o jakousi snahu ukázat věci reálné, takové, jaké opravdu jsou, bez filtrů a přikrášlování,“ upozornil Matěj Kretík. Typickým příkladem je projekt Za normální holky (@zanormalniholky), ke kterému se pod hashtagem připojují stovky příznivců. (tz)

Slovo ke dni

  • Na Svatého Martina jen českou husičku

    K nejoblíbenějším svátkům se u nás zařadil den se čtyřmi jedničkami 11. 11., tedy jedenáctý listopad na Svatého Martina. Patron lidí laskavých, soucitných, s otevřeným srdcem a peněženkou, vyžaduje zvláštní sváteční jídlo. A tím je samozřejmě husa se zelím, knedlíkem zapíjená svatomartinským vínem. Češi by měli vědět, že udělají nejlépe, když si předem objednají drůbež u domácího chovatele, protože jen tak dostanou tu nejvyšší kvalitu. Ve velkých obchodech si mohou koupit mražený produkt, avšak ten už zdaleka není tak chutný. Jde o jakýsi „brojler“ ze zahraniční produkce, který navíc vyžaduje delší přípravu. A kupující by si měli dát pozor na tzv. „husokachnu“, protože s husou nemá nic společného. Jde o kachnu pižmovou, případně kříženou z kachnou pekingskou. Tak dobrou chuť!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Sto let pro ochranu nejlepších nápadů 15. říjen 2019

Sté výročí zřízení tehdejšího Patentního úřadu v Praze je příležitostí připomenout si nejen významná, ale i obtížná období oboru průmyslové vlastnictví i činnosti Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV).

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE