INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

obot kopieŽijeme v době nastupující robotizace a umělé inteligence. Digitalizace a automatizace se stávají součástí našich každodenních životů. Používáme počítače, tablety, chodíme spát a probouzíme se s mobily.

Digitálním nástrojům věnujeme víc času než svým blízkýma přátelům, doma, v rodině, kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným v práci.

Dokážou ale roboti a digitální nástroje tím, že šetří náš i firemní čas, zvýšit motivovanost a produktivitu lidí ve firmách? Možná, ale jen potud, pokud bude lidský faktor a umělá inteligence v určité rovnováze. Aby nás umělá inteligence nepřeválcovala a nemanipulovala, je třeba aby unikátní lidská vlastnost – kritické myšlení, schopnost inovativně a kreativně myslet, se dál rozvíjela. A zároveň s tím i schopnost empatie a naslouchání. Závisí to vše ale i na odpovědnosti šéfů oddělení, managementů a dozorčích rad a představenstev organizací. To jsou závěry mnoha diskusí, zkušeností a konferencí k tématu umělá inteligence ve světě i v tuzemsku.

Platformou, kde můžete diskutovat o tom, jak je důležité pro rozvoj motivovanosti a výkonnosti firem vyvažovat robotizaci a lidský faktor, bude HR konference společnosti People Management Forum, která se koná 9. dubna 2019 v Ústavu molekulární genetiky Akademie věd ČR, Vídeňská 1083, Praha 4.

Její název je Engagement a výkonnost v digitální éře. Seznámí vás s trendy, které digitalizace vnáší do byznysu, a s rolí, kterou v tomto procesu budou hrát HR oddělení firem. Nejen že HR oddělení se budou měnit v útvary, které budou digitální technologie používat, ale HR se bude stávat oblastí, která bude manažerům pomáhat při obrovské změně v práci s lidmi v digitální robotické době. Velký dopad bude mít tato změna na nábor, hodnocení lidí, komunikaci, rozvoj a vzdělávání, nástupnictví i motivaci a odměňování. Zásadně ovlivní oblast výběru a práce s talenty a plánování pracovní síly i budování značky zaměstnavatele.

O tom všem se bude hovořit a diskutovat na výroční konferenci HR Know How, která se koná 9. dubna v Praze. Nosným tématem je Engagement a výkonnost v digitální éře.
Součástí programu jsou 4 workshopy například Štěstí v práci, Pracovní judikatura a také panelová diskuse Odměňování na přehřátém trhu práce. Co s tím?

Na konferenci bude i vzácný host, intendant a ředitel Národního divadla Moravskoslezského, Jiří Nekvasil, operní režisér, který prozradí ze zákulisí své práce, jak pracovat s uměleckými osobnostmi, aby vzniklo úspěšné umělecké dílo.

Dále se na konferenci dozvíte, jaké jsou klíčové faktory engagementu, jak Employee Experience- zaměstnanecká zkušenost ovlivňuje angažovanost lidí a výkonnost a co je well being.

Mezi inspirující a atraktivní řečníky letošní HR konference patří určitě:

• Key Note Speaker: Thierry Stéphan, president Krauthammer Group
• Ján Uriga, Leader, PwC Experience Center
• Marek Premus, HR ředitel, Alza.cz
• Iveta Volfová, HR ředitelka, B. Braun Group CZ/SK
• Andrea Hepnerová, Vice President, Head of Digital HR Experience, Middle&Eastern Europe (MEE), SAP
• Kateřina Lukášová, HR ředitelka, Sazka
• Jiří Nekvasil, ředitel, Národní divadlo Moravskoslezské
• Michal Šrajer, chief happines officer, stestivpraci.cz
• Denisa Černá, HR manažerka, Hilti ČR a další přednášející.
Těšíme se na vás, zapojte se o diskuse o budoucnosti.

Více na: http://hrforum.cz/akce/vyrocni-konference-hr-know-how-2019-engagement-a-vykonnost-v-digitalni-ere-2/

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

 

Slovo ke dni

  • Klid nad zlato

    Priority lidí procházejí velkými proměnami. Cení se to, co je vzácné a navýsost potřebné. A tím se stalo nyní ticho a samota. Někdo je marně hledá, jiný z nich udělal business. Soutěže EY Podnikatel roku, která se konala v Monaku, se zúčastnil i finský podnikatel Samu Hällfors. Vymyslel a vyrábí zvukotěsné buňky, do nichž se zaměstnanci mohou skrýt, když jim kolegové lezou na nervy nebo když si potřebují zavolat. Finsko přitom patří k málo zalidněným zemím a řeklo by se, že tam každý může najít samotu a utéct od hluku. V čínských, amerických nebo evropských metropolích bude situace mnohem dramatičtější a poptávka po budkách podstatně vyšší. Zkrátka to, čeho byl dříve nadbytek, se mění v nedostatkové zboží. I voda, vzduch a mezilidské vztahy. Zůstává otázka, zda i ty půjdou koupit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Získávání technického know-how z patentových databází 27. květen 2019

Databáze průmyslověprávních informací jsou velice užitečným zdrojem znalostí. Jejich prostřednictvím lze získat údaje, které jen s obtížemi naleznete jinde. V některých případech dokonce platí, že tyto informace z jiných zdrojů vůbec získat nelze. Na následujících řádcích se o těchto poněkud nedoceněných pomocnících dozvíte více.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE