INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IT a komunikace

volny-logo
19. duben 2012

Společnost VOLNÝ, a.s., uvítala rozhodnutí Městského soudu v Praze spojit její více než čtyřmiliardovou žalobu s obdobným správním řízením, které zahájil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Ten nyní dokončuje ekonometrické analýzy a vyhodnocování důkazů. Závěr ÚOHS tak bude zcela zásadní pro výrok soudu.

11. duben 2012

Společnost ET NETERA, přední český dodavatel e-business řešení, ukončila fiskální rok 2011/12 (březen 2011 – únor 2012) s konsolidovaným obratem ve výši 135,6 milionu korun. Zároveň změnila svoje formální právní struktury. Výsledný obrat ve výši 135,6 milionu Kč představuje meziroční růst ve výši 13 % (120 milionů Kč v roce 2010/11). Počet zaměstnanců postupně roste (v březnu 2012 překročil hranici 120).

11. duben 2012

Společnost IFS ohlásila spuštění IFS 360 Scheduling, sady nástrojů pro optimalizaci činností pracovníků využívajících mobilní zařízení, dostupné přes cloud Windows Azure. Tato novinka nabízí zákazníkům výhody v podobě rychlé implementace, vysoké flexibility, škálovatelnosti dle potřeby a snazšího překonání pracovních špiček.

10. duben 2012

Nadace KB Jistota spustila nové webové stránky na adrese www.nadacejistota.cz. Jejich cílem je nejen představit nadaci a její aktivity, ale také poskytnout kompletní informace žadatelům o příspěvky nebo partnerům, kteří chtějí na činnost nadace přispět. Samostatný web nahradí prezentaci, kterou měla doposud Nadace na stránkách Komerční banky www.kb.cz.

CSOB_logo
4. duben 2012

ČSOB s příchodem jara podpoří své studentské konto a zároveň spouští novou speciální stránku na Facebooku (www.facebook.com/csobstudentskekonto). Banka hledá osm studentů (e-Ambasadorů), kteří umí na Facebooku a jsou tam „jako doma". Poskytne jim možnost vydělat si peníze pomocí atraktivní brigády, která bude spočívat ve zveřejňování zajímavých tipů na trávení volného času na zdi profilu studentského účtu. Na stránkách také poběží soutěž o digitální Album.

2. duben 2012

Stejně, jako v předchozích dvou letech, předkládá uskupení Asseco Solutions hospodářské výsledky jako celek a současně též zvlášť za Asseco Solutions ČR a Asseco Solutions SR. Novinkou je skutečnost, že veškeré výsledky se nyní týkají systémů HELIOS, jak se nyní všechny produkty Asseco Solutions nazývají. Rok 2011 potvrdil, že sjednocení produktového portfolia pod jedinou, zavedenou značku bylo správným krokem a, navzdory stagnaci trhu IT, mělo pozitivní vliv na jejich prodej, zejména v České republice. Výsledkem je obrat ve výši 611 milionů Kč a zisk ve výši 39,4 milionů Kč za celé Asseco Solutions.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3