INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

DSC 0998Říká se, že kvalita se chválí sama, a něco na tom nepochybně je. Každopádně na vás ale prvoplánově nekřičí z billboardů, televize či nevyskakuje z oken placené reklamy na internetu. Astronomické náklady na reklamu a kvalita výrobku není jedno a totéž, to už mnozí spotřebitelé dokáží rozlišit.

Přesto by měl každý výrobce hledat cesty, jak dát svým zákazníkům o sobě a svých špičkových výrobcích věrohodně a za rozumnou cenu vědět. Jednou z takových dostupných cest je získané ocenění v některé ze soutěží kvality. A protože výtečná chuť je něco, co kvalitní českou potravinu korunuje, nabízí se českým potravinářům účast v soutěži o značku „Dobrý tuzemský potravinářský výrobek ČESKÁ CHUŤOVKA“, jež se koná letos už podvanácté a osvědčila tak svoji smysluplnost po celou dlouhou dobu, která již uplynula od prvotního nápadu skupiny nezávislých potravinářských odborníků tento projekt uskutečnit. Každý zákazník chce přece jíst kvalitně a především chutně. A přesně to vyjadřují nejlépe značky ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA. Je proto potěšitelné, že popularita soutěže rok od roku vzrůstá a její tradice nebude přerušena ani v letošním roce plném jinak nepříjemných překvapení spojených s nečekanou koronavirovou situací. 

Až dosud získalo značku ČESKÁ CHUŤOVKA ohromujících 1007 potravin od 218 skvělých českých výrobců a dalších 199 výrobků se může chlubit značkou DĚTSKÁ CHUŤOVKA – to už je přece víc než slušný výběr kvalitních, a hlavně chutných českých potravin na našem trhu!

Již od pátého ročníku soutěže se díky podpoře vedení Senátu předávají ocenění nejúspěšnějším českým potravinářům v překrásném prostředí Rytířského sálu Valdštejnského paláce a všichni ocenění výrobci si velice považují, že výsledky jejich práce dochází uznání v takto důstojných prostorách. Od roku 2017 si soutěž vzala pod svá „ochranná křídla“ Stálá komise Senátu pro rozvoj venkova, která tím deklaruje svůj zájem o podporu českých potravin, což je vyjádřeno i celoročním působením jejího místopředsedy senátora Petra Šilara přímo v hodnotitelské porotě a přípravném výboru soutěže. Předseda komise senátor Miroslav Nenutil vyslovil na tiskové konferenci podporu soutěži Česká chuťovka, protože posilovat postavení českých potravinářů na našem trhu, propagovat kvalitní a chutné české potraviny v maloobchodní síti pro zákazníky je v našem vlastním zájmu.

Záštitu soutěži letos poskytli také 1. místopředseda Senátu Jiří Růžička a rovněž ministr zemědělství Miroslav Toman. Odbornou úroveň a prestiž soutěže pak podtrhuje odborná garance renomované Vysoké školy chemicko-technologické v Praze společně s VOŠ, SPŠ a SOŠ PODSKALSKÁ, která zajišťuje vysoce profesionální zázemí oběma hodnotitelským komisím – jak odborné, tak i dětské. Odborným patronem soutěže pak je rektor VŠCHT prof. Dr. RNDr. Pavel Matějka.

Uzávěrka přihlášek do letošní soutěže je 17. září. Slavnostní předávání ocenění se uskuteční 20. října opět v reprezentativní atmosféře historických prostor Valdštejnského paláce, který je sídlem Senátu. Přítomní novináři tam i letos na základě vlastní ochutnávky předají tři ocenění „Cena novinářů – Česká chuťovka 2020“. V pořadí již devátá výrazná osobnost českého potravinářství bude slavnostně poctěna titulem „Rytíř české chuti“. Spoluorganizátorem slavnostního předávání ocenění je Česká cesta – Via Bohemica, z.s.

Přihlášku i pravidla soutěže, jakož i seznam historicky všech úspěšných výrobců a oceněných potravin, lze nalézt na www.ceskachutovka.cz . Českou chuťovku je možné také sledovat na facebooku, kde jsou uveřejňovány aktuální informace a novinky od držitelů ocenění.
Všem zájemcům, ať už obchodníkům, zákazníkům či zástupcům médií apod., je k dispozici také Databáze vítězů soutěže Česká chuťovka a Dětská chuťovka, která usnadní přehledné vyhledávání oceněných potravin i výrobců za celou historii soutěže podle zadaných kritérií. na adrese http://www.mark-as.cz/chutovka

Generálním partnerem soutěže je Albert ČR, tradičním partnerem soutěže je opět Hasičská vzájemná pojišťovna, která poskytne jejím účastníkům zvýhodněné podmínky při sjednávání pojištění, a Český porcelán Dubí, jenž už loni potěšil držitele Dětské chuťovky vkusnými porcelánovými závěsnými plaketami s logem soutěže, a letos tuto pěknou trofej získají do svých sbírek firemních úspěchů i všichni držitelé České chuťovky.

Hlavními mediálními partnery soutěže jsou vydavatelství AGRAL, vydavatelství RIX a Regionální televize CZ, partnerem Dětské chuťovky pak je tradičně Dětská tisková agentura.

ČESKÁ CHUŤOVKA – ZNAČKA, KTERÁ SI NA NIC NEHRAJE

(tz)

Slovo ke dni

  • Porážíme Japonsko

    Češi trpí komplexem malosti. A proto každá zpráva, že jsme v něčem před giganty, potěší. Teď jsem si s gustem přečetl informaci, že jsme se zařadili do první třicítky zemí v online podnikání. Za námi se octly takové státy jako Itálie nebo Japonsko. Hodnotil se počet uživatelů internetu a vyspělost logistických služeb. Sám vím, jak úspěšně si vede například Zásilkovna, která velmi rychle expanduje nejen v ČR, ale i okolních státech. Už delší dobu je známo, že patříme k nejlepším na světě v užívání bezkontaktních plateb. A našlo by se toho víc, co povzbudí naši národní hrdost. Jak známo, mezi Goliáši není malý David bez šance, jak se píše v Bibli a jak jsme se o tom v historii mnohkrát přesvědčili.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOB tsoft   EON EG 2017 107  icom
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

PSC 0175

Češi budou nové věci vymýšlet stále 5. říjen 2020

Josef KratochvílJe obdivuhodné, kolik českých firem, vysokých škol, výzkumných organizací a dalších subjektů v uplynulém půlroce nacházelo nová řešení pro to, aby mohly existovat dál, rozvíjet výrobu a služby. Nabízet trhu to, co nejvíce potřebuje. Vznikly nové produkty, zrodily se ojedinělé postupy práce, ke slovu se dostaly špičkové technologie i efektivnější organizace procesů. Znamená to, že potenciál tvořivosti nabral na obrátkách, aktivoval se.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE