INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

SDH Dubnice sateünRyze česká rodinná firma se specializuje na výrobu vlajek, praporů, třepetalek, bannerů, transparentů, vlajkových křídel a dekorací tištěných na polyester. Celý svůj sortiment produkuje z velmi kvalitních materiálů a využívá nejmodernější výrobní technologie v odvětví. Je již 17 let držitelem značky kvality Czech Made, a to jediným v tomto oboru. Otci Janu Vereščákovi a jeho synovi téhož jména patřily následující otázky:

Představíte čtenářům vaši rodinnou firmu?

Založili ji v roce 1994 čtyři společníci se zkušenostmi v oblasti textilu. Libea tak navázala na bohatou tradici textilní výroby v Liberci. Od počátku se soustředila na výrobu tištěných vlajek a velkoobchod bytovým textilem. Postupem času naše společnost přerostla do podoby rodinné firmy s úzkou specializací.

Jaké druhy vlajek vyrábíte a pro koho?

Libea používá technologii sítotisku a přímého digitálního tisku pro všechny typy vlajek. Především jde o vlajky a prapory států, ale také krajů, regionů, měst a obcí. Největší podíl na naší činnosti však má zakázková výroba vlajek pro firmy, instituce, školy, sportovní kluby a různé spolky, ale i jednotlivce. Z uvedených typů vlajek lze odvodit i naše zákazníky. Jde o reklamní agentury, podniky, hotely, instituce, města a obce, hasiče, armádu, sportovní veřejnost atd.

Jste držiteli značky kvality Czech Made. Je tedy pro vás kvalita zásadní?

Logo LIBEA tovaürnaDo programu značky kvality pro službu „zakázková výroba vlajek“ jsme se přihlásili už v ro-
ce 2004. Cítili jsme potřebu zdůraznit český původ naší produkce, a odlišit se tak od konkurence, která především dovážela vlajky z Asie nebo od našich severních sousedů. Z velké části šlo o nízkou kvalitu. Navíc si myslíme, že české vlajky by měl vyrábět český výrobce. A tato situace přetrvává. Takže jako česká firma se držíme české značky kvality Czech Made.

Je náročné být tolik let pod křídly prestižní značky?

Získání značky kvality Czech Made není jednoduché a nelze je považovat za automatické. Také tuto zkoušku nepodstupuje každý. Po celou dobu 17 let, po kterou značku kvality obhajujeme, jsme v našem oboru podnikání jejím jediným nositelem. Pro Czech Made jsme se rozhodli z konkurenčních důvodů, a zejména proto, že jsme hrdí čeští výrobci, jak jsme již naznačili.

K čemu vám Czech Made pomáhá?

Značka Czech Made, ostatně jako každý takový symbol, by měla signalizovat, že její držitel na kvalitu dbá, jeho postupy jsou pod externí kontrolou České společnosti pro jakost, a lze tudíž od něho očekávat kvalitní výrobek či službu. Významnou součástí hodnocení nositele značky kvality Czech Made jsou reference odběratelů a uživatelů hodnocené služby. Obhajování značky nám tak poskytuje důležitou zpětnou vazbu o spokojenosti našich zákazníků.

ptal se David Kubla

Slovo ke dni

  • Nefoukalo, tak se přiložilo pod kotlem

    Zelená energie prý dostala ránu. V Německu totiž letos museli opět sáhnout ke spalování uhlí, protože větrné elektrárny nemohly dodat potřebné množství energie do sítě. Smutné číslo 27 představuje procento elektřiny z tepelných elektráren, tedy nejvyšší podíl z energetického mixu. Loni, kdy foukalo dostatečně, vítězily lopatky větrných elektráren. Ještě štěstí, že si naši severní sousedé nechali uhlí v rezervě, protože jinak by odsávali elektriku od nás a výpadky by nás neminuly. Co se bude dít, až bude odstaveno i jádro, si každý dokáže domyslet. Obnovitelné zdroje jsou sice IN, ale jejich slabinou je nevyrovnanost a nespolehlivost. EU tlačí na elektrifikaci individuální osobní dopravy, ale až dojde elektromobilům „šťáva“, bude šlapat jen na bicyklech a nebo prostě sedět doma. No, nechme se překvapit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE