INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto04Mezinárodní společnost specializující se na průzkum trhu, YouGov, každoročně analyzuje image společností v mnoha odvětvích. Studii provádí v 18 zemích světa a zařazuje do ní všechny výrobce automobilů operující na evropském trhu.

Image každé značky je určena na základě indexu, který hodnotí řadu faktorů například kvalitu, poměr hodnoty výrobku k jeho prodejní ceně, spokojenost zákazníků, a dokonce i to, jak se značka stará o své zaměstnance. Ve Francii již pátým rokem dosáhla nejlepších výsledků automobilka Peugeot.

Každého zřejmě napadne, že Francouzi budou upřednostňovat vlastní značky, ovšem v případě ostatních francouzských automobilek to neplatí, protože ty skončily daleko za Peugeotem. Na druhém místě se totiž umístila značka Mercedes, následovaná Audi, Volkswagenem a BMW.

photos CP Partenariat PGTYK 2Vítězství Peugeotu přikládá značka obrovské, náročné, ale úspěšné práci, kterou odváděly její týmy po několik let na vývoji produktů, budování image a zlepšování zákaznické spokojenosti. O tom, že se produkty Peugeotu dobře prodávají, svědčí i fakt, že loni jeho model Peugeot 208 po 14 letech konečně porazil svého dlouholetého německého rivala a stal se nejprodávanějším vozem v Evropě. Současně Peugeot s modely e-208 a e-2008 zcela ovládl evropský trh malých elektromobilů.

Výsledné pořadí studie YouGov:
1. Peugeot – 29,2 bodů
2. Mercedes-Benz – 24,2 bodů
3. Audi – 23,1 bodů
4. Volkswagen - 22,4 bodů
5. BMW – 22,3 bodů
6. Citroën – 19,3 bodů
7. Toyota – 18,0 bodů
8. Renault – 17,0 bodů
9. Ferrari – 13,0 bodů
10. Ford – 12,0 bodů

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3