INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto04Mezinárodní společnost specializující se na průzkum trhu, YouGov, každoročně analyzuje image společností v mnoha odvětvích. Studii provádí v 18 zemích světa a zařazuje do ní všechny výrobce automobilů operující na evropském trhu.

Image každé značky je určena na základě indexu, který hodnotí řadu faktorů například kvalitu, poměr hodnoty výrobku k jeho prodejní ceně, spokojenost zákazníků, a dokonce i to, jak se značka stará o své zaměstnance. Ve Francii již pátým rokem dosáhla nejlepších výsledků automobilka Peugeot.

Každého zřejmě napadne, že Francouzi budou upřednostňovat vlastní značky, ovšem v případě ostatních francouzských automobilek to neplatí, protože ty skončily daleko za Peugeotem. Na druhém místě se totiž umístila značka Mercedes, následovaná Audi, Volkswagenem a BMW.

photos CP Partenariat PGTYK 2Vítězství Peugeotu přikládá značka obrovské, náročné, ale úspěšné práci, kterou odváděly její týmy po několik let na vývoji produktů, budování image a zlepšování zákaznické spokojenosti. O tom, že se produkty Peugeotu dobře prodávají, svědčí i fakt, že loni jeho model Peugeot 208 po 14 letech konečně porazil svého dlouholetého německého rivala a stal se nejprodávanějším vozem v Evropě. Současně Peugeot s modely e-208 a e-2008 zcela ovládl evropský trh malých elektromobilů.

Výsledné pořadí studie YouGov:
1. Peugeot – 29,2 bodů
2. Mercedes-Benz – 24,2 bodů
3. Audi – 23,1 bodů
4. Volkswagen - 22,4 bodů
5. BMW – 22,3 bodů
6. Citroën – 19,3 bodů
7. Toyota – 18,0 bodů
8. Renault – 17,0 bodů
9. Ferrari – 13,0 bodů
10. Ford – 12,0 bodů

(tz)

Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3