INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
VS12-logo-bez-stinuSkupina Atoz Retail uzavřela registraci do 12. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje nejlepší inovace v oblasti rychloobrátkového zboží na českém trhu. Rekordních 119 registrovaných produktů ve 37 kategoriích dokazuje, že výrobci ve stále větší míře hledají efektivní cesty, jak zdůraznit kvalitu svých produktů a zastavit pokles či stagnaci prodejů, které je v poslední době postihly.

Do marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012 se mohli přihlásit výrobci a distributoři, kteří na český trh v období od září 2010 do prosince 2011 uvedli nové nebo inovované produkty v oblasti rychloobrátkového zboží s výjimkou tabákových výrobků.

Program letos díky velkému zájmu výrobců opět láme rekordy, o ocenění usiluje rekordní počet přihlášených produktů – 119, což oproti loňskému ročníku, kdy bylo registrováno 104 produktů, představuje nárůst více než 14 %. O 12 % se také zvedl počet soutěžních kategorií - z loňských 33 na letošních 37.

„Volba spotřebitelů se letos opět těší velkému zájmu ze strany výrobců a stejně tak jako loni také letos má vzrůstající trend. Je zřejmé, že většina výrobců v současné době, kdy na trhu panuje nedůvěra vůči kvalitě potravin a je patrný obecný pokles prodejů rychloobrátkového zboží, pojímá logo programu jako důkaz kvality svých produktů a akcelerátor tržeb. Řada přihlášených výrobků oslovuje spotřebitele právě vysokou kvalitou a poměrně luxusním designem obalů. Velký podíl novinek tentokrát vykázala především oblast drogistického zboží, konkrétně prací prostředky, produkty na mytí nádobí či tělová a pleťová kosmetika," zhodnotil letošní ročník Lukáš Matějka, project manager programu.

Registrace výrobků pro letošní ročník probíhala od října minulého roku do poloviny března 2012. Po jejím ukončení se sešla odborná porota, jejímž úkolem bylo jako každoročně posoudit oprávněnost přihlášených výrobků usilovat o ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012 a potvrdit jejich rozdělení do jednotlivých kategorií. Kromě toho ze všech přihlášených produktů zvolila ten nejinovativnější, který získal cenu poroty.

Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je jediné ocenění svého druhu na českém trhu, o jehož držitelích rozhodují samotní spotřebitelé, a to v rámci průzkumu, který probíhá ve spolupráci se společností STEM/MARK. Vítězové jednotlivých kategorií tak budou určeni na základě výsledků dotazování, jehož se účastní reprezentativní vzorek více než 4000 respondentů.

Prostřednictvím mediálních partnerů probíhá v současné době rozsáhlá reklamní kampaň na podporu programu, zahrnující tisková i internetová média. V rámci B2B komunikace jsou o programu informováni čtenáři časopisů Zboží&Prodej, Čerstvé&Snadné a Svět balení. Ve spotřebitelských soutěžích své nejoblíbenější výrobky volí čtenáři časopisu Gurmet, deníku Metro, posluchači rádia Frekvence 1, diváci TV Metropol, uživatelé portálů babinet.cz, rodinaaja.cz, aukro.cz a heureka.cz.

Slavnostní vyhlášení vítězů jednotlivých kategorií proběhne 17. května 2012 v Hotelu Ambassador – Zlatá Husa v Praze. Oceněné produkty mohou získat roční licenci na logo a slovní označení Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012, které budou moci využít na obalech a v reklamních kampaních. Během slavnostního galavečera budou také oznámeni vítězové spotřebitelských soutěží a držitelé ceny poroty.

Galavečer bude následovat rozsáhlá půlroční mediální kampaň propagující vítězné výrobky i logo programu v B2B a B2C titulech Zboží&Prodej, Čerstvé&Snadné, Svět balení, Gurmet, Metro, na internetových portálech babinet.cz, rodinaaja.cz, aukro.cz, heureka.cz, v televizi TV Metropol a na rádiu Frekvence 1. Outdoorovou propagaci zajišťují Transport TV, Rulod group, A.C.E. Media Ventures a Ona TV. Současně s rozsáhlou mediální kampaní bude spuštěna i retailová promoce, při které budou vítězné výrobky podporovány v maloobchodních řetězcích Ahold, Tesco a Interspar.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3