INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

soutez vizual1 copyProč lidé pracují nejen pro vlastní prospěch, ale také pro rozvoj své komunity, rozkvět svého kraje, blaho celé země? Zamýšlel jsem se nad tím v rozhovoru s ředitelem společnosti Český výrobek s.r.o. Ing. Leo Kolečkářem, jehož iniciativy mě k těmto otázkám inspirovaly.

Už řadu let jste spojen s projektem a značkou Český výrobek. Byla to náhoda, nebo výsledek dlouhodobé snahy a potřeby, že jste se rozhodl hájit zájmy tuzemských firem a jejich produktů?

Určitě na to má vliv vývoj společnosti, globalizace i moje osobní priority. Podpora českých výrobků je to, co mě baví, a ještě to přináší užitek našim partnerům (výrobcům) a celé společnosti. Také nezapomínejme na naše životní prostředí, kdy doprava cizích výrobků tolik zatěžuje naši planetu. Proto je dobré podporovat české výrobky.

IMG 6476Ze kterých výrobků máte největší radost?

Za každým výrobkem stojí člověk a většinou hodně lidí. Jsem kolikrát přímo ohromen, kolik energie a nadšení do toho čeští výrobci dávají, i když mají někdy tak těžké podmínky. Velmi si vážím poctivé lidské práce a umu, a mám vždy radost, když se daří a když jsou zákazníci s českými výrobky spokojeni. Velkým darem je pro mě to, že jsem se mohl seznámit se spoustou právě takových skvělých lidí a že s nimi mohu spolupracovat na dobré věci.

Na Hané, kde působíte, si vždycky potrpěli na dobré jídlo a pití. Jak byste charakterizoval vztah Hanáků k rodné půdě, národním tradicím, kultuře a svému kraji?

Někdy se říká, že Hanáci jsou pomalí. Já bych to nazval spíše rozvážností. Sedlák si musel vždycky dobře promyslet, co udělá, protože každá chyba a neuváženost mohla být potrestána neúrodou a hladem pro celou rodinu. Hanáci milují svou zem, i když to nedávají příliš najevo. Pokud však jde o jejich pozemek nebo jiný majetek, chrání ho se vší silou. A to platí dosud.

Před naší společností stojí velké výzvy, ne vše můžeme jako jednotlivci vyřešit. A je na nás, aby každý pro další budoucnost naší krásné země udělal to, co je v jeho silách. Nemusíme ve všem čekat na politiky a světové vůdce. Každý může přispět. Záleží jen na našem rozhodnutí a činech. A mezi konkrétní činy může patřit i nákup českých výrobků, protože tím podporujeme naši společnost i sami sebe.

Český výrobek přišel loni s novou soutěží pro spotřebitele. Byla úspěšná a bude mít letos pokračování?

Ano letos pokračujeme dalším ročníkem. Chceme přispět k další podpoře skvělých českých výrobků a odměnit zákazníky hodnotnými cenami od našich partnerů. Hlavní cenou je zájezd dle vlastního výběru za 70 000 Kč. Soutěž je kreativní, soutěžící budou vymýšlet slogan, který obsahuje slova „české výrobky“. Soutěž probíhá do 30. června 2016 a přihlásit se můžete na stránkách www.soutezceskyvyrobek.cz.

Máte nějaké nesplněné přání, které byste si chtěl letos splnit?

Ano, se svou manželkou bych rád projel několik nových krásných míst, které nám nabízí naše česká zem. A dál bych všem lidem přál zdraví a šťastný život.

hodně důvodů k radosti a spokojenosti popřál Pavel Kačer

Více na www.soutezceskyvyrobek.cz

Slovo ke dni

  • Nefoukalo, tak se přiložilo pod kotlem

    Zelená energie prý dostala ránu. V Německu totiž letos museli opět sáhnout ke spalování uhlí, protože větrné elektrárny nemohly dodat potřebné množství energie do sítě. Smutné číslo 27 představuje procento elektřiny z tepelných elektráren, tedy nejvyšší podíl z energetického mixu. Loni, kdy foukalo dostatečně, vítězily lopatky větrných elektráren. Ještě štěstí, že si naši severní sousedé nechali uhlí v rezervě, protože jinak by odsávali elektriku od nás a výpadky by nás neminuly. Co se bude dít, až bude odstaveno i jádro, si každý dokáže domyslet. Obnovitelné zdroje jsou sice IN, ale jejich slabinou je nevyrovnanost a nespolehlivost. EU tlačí na elektrifikaci individuální osobní dopravy, ale až dojde elektromobilům „šťáva“, bude šlapat jen na bicyklech a nebo prostě sedět doma. No, nechme se překvapit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE