INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

soutez vizual1 copyProč lidé pracují nejen pro vlastní prospěch, ale také pro rozvoj své komunity, rozkvět svého kraje, blaho celé země? Zamýšlel jsem se nad tím v rozhovoru s ředitelem společnosti Český výrobek s.r.o. Ing. Leo Kolečkářem, jehož iniciativy mě k těmto otázkám inspirovaly.

Už řadu let jste spojen s projektem a značkou Český výrobek. Byla to náhoda, nebo výsledek dlouhodobé snahy a potřeby, že jste se rozhodl hájit zájmy tuzemských firem a jejich produktů?

Určitě na to má vliv vývoj společnosti, globalizace i moje osobní priority. Podpora českých výrobků je to, co mě baví, a ještě to přináší užitek našim partnerům (výrobcům) a celé společnosti. Také nezapomínejme na naše životní prostředí, kdy doprava cizích výrobků tolik zatěžuje naši planetu. Proto je dobré podporovat české výrobky.

IMG 6476Ze kterých výrobků máte největší radost?

Za každým výrobkem stojí člověk a většinou hodně lidí. Jsem kolikrát přímo ohromen, kolik energie a nadšení do toho čeští výrobci dávají, i když mají někdy tak těžké podmínky. Velmi si vážím poctivé lidské práce a umu, a mám vždy radost, když se daří a když jsou zákazníci s českými výrobky spokojeni. Velkým darem je pro mě to, že jsem se mohl seznámit se spoustou právě takových skvělých lidí a že s nimi mohu spolupracovat na dobré věci.

Na Hané, kde působíte, si vždycky potrpěli na dobré jídlo a pití. Jak byste charakterizoval vztah Hanáků k rodné půdě, národním tradicím, kultuře a svému kraji?

Někdy se říká, že Hanáci jsou pomalí. Já bych to nazval spíše rozvážností. Sedlák si musel vždycky dobře promyslet, co udělá, protože každá chyba a neuváženost mohla být potrestána neúrodou a hladem pro celou rodinu. Hanáci milují svou zem, i když to nedávají příliš najevo. Pokud však jde o jejich pozemek nebo jiný majetek, chrání ho se vší silou. A to platí dosud.

Před naší společností stojí velké výzvy, ne vše můžeme jako jednotlivci vyřešit. A je na nás, aby každý pro další budoucnost naší krásné země udělal to, co je v jeho silách. Nemusíme ve všem čekat na politiky a světové vůdce. Každý může přispět. Záleží jen na našem rozhodnutí a činech. A mezi konkrétní činy může patřit i nákup českých výrobků, protože tím podporujeme naši společnost i sami sebe.

Český výrobek přišel loni s novou soutěží pro spotřebitele. Byla úspěšná a bude mít letos pokračování?

Ano letos pokračujeme dalším ročníkem. Chceme přispět k další podpoře skvělých českých výrobků a odměnit zákazníky hodnotnými cenami od našich partnerů. Hlavní cenou je zájezd dle vlastního výběru za 70 000 Kč. Soutěž je kreativní, soutěžící budou vymýšlet slogan, který obsahuje slova „české výrobky“. Soutěž probíhá do 30. června 2016 a přihlásit se můžete na stránkách www.soutezceskyvyrobek.cz.

Máte nějaké nesplněné přání, které byste si chtěl letos splnit?

Ano, se svou manželkou bych rád projel několik nových krásných míst, které nám nabízí naše česká zem. A dál bych všem lidem přál zdraví a šťastný život.

hodně důvodů k radosti a spokojenosti popřál Pavel Kačer

Více na www.soutezceskyvyrobek.cz

Slovo ke dni

  • Je nás sedm milionů online

    Sčítání lidu, které právě probíhá, ukazuje nejen na počet obyvatel České republiky a jejich vzdělání, práci a bydlení. Zároveň dává obrázek o digitální vyspělosti národa. A myslím, že se nemáme za co stydět. Ještě nebyli sečteni všichni, a už se sedm milionů dotazníků podařilo vyplnit online. Nepochybně nejméně tři čtvrtiny Čechů daly přednost počítači před sčítacím komisařem. Někdy nám připadá, že jsme zaostalí a nikdy nedoženeme vyspělý Západ. Ale to pokládám za falešnou představu, za projev z minula, kdy jsme měli sedávat v koutě a neplést se mezi „dospělé“. Jak vidno, můžeme se rovnat s nejlepšími. Nejen v digitálních dovednostech, ale i v dalších oborech, o čemž vypovídají i úspěchy našich firem v globálním konkurenčním boji. Získáme-li potřebné sebevědomí, budeme mezi prvními. My na to máme!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE