INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

soutez vizual1 copyProč lidé pracují nejen pro vlastní prospěch, ale také pro rozvoj své komunity, rozkvět svého kraje, blaho celé země? Zamýšlel jsem se nad tím v rozhovoru s ředitelem společnosti Český výrobek s.r.o. Ing. Leo Kolečkářem, jehož iniciativy mě k těmto otázkám inspirovaly.

Už řadu let jste spojen s projektem a značkou Český výrobek. Byla to náhoda, nebo výsledek dlouhodobé snahy a potřeby, že jste se rozhodl hájit zájmy tuzemských firem a jejich produktů?

Určitě na to má vliv vývoj společnosti, globalizace i moje osobní priority. Podpora českých výrobků je to, co mě baví, a ještě to přináší užitek našim partnerům (výrobcům) a celé společnosti. Také nezapomínejme na naše životní prostředí, kdy doprava cizích výrobků tolik zatěžuje naši planetu. Proto je dobré podporovat české výrobky.

IMG 6476Ze kterých výrobků máte největší radost?

Za každým výrobkem stojí člověk a většinou hodně lidí. Jsem kolikrát přímo ohromen, kolik energie a nadšení do toho čeští výrobci dávají, i když mají někdy tak těžké podmínky. Velmi si vážím poctivé lidské práce a umu, a mám vždy radost, když se daří a když jsou zákazníci s českými výrobky spokojeni. Velkým darem je pro mě to, že jsem se mohl seznámit se spoustou právě takových skvělých lidí a že s nimi mohu spolupracovat na dobré věci.

Na Hané, kde působíte, si vždycky potrpěli na dobré jídlo a pití. Jak byste charakterizoval vztah Hanáků k rodné půdě, národním tradicím, kultuře a svému kraji?

Někdy se říká, že Hanáci jsou pomalí. Já bych to nazval spíše rozvážností. Sedlák si musel vždycky dobře promyslet, co udělá, protože každá chyba a neuváženost mohla být potrestána neúrodou a hladem pro celou rodinu. Hanáci milují svou zem, i když to nedávají příliš najevo. Pokud však jde o jejich pozemek nebo jiný majetek, chrání ho se vší silou. A to platí dosud.

Před naší společností stojí velké výzvy, ne vše můžeme jako jednotlivci vyřešit. A je na nás, aby každý pro další budoucnost naší krásné země udělal to, co je v jeho silách. Nemusíme ve všem čekat na politiky a světové vůdce. Každý může přispět. Záleží jen na našem rozhodnutí a činech. A mezi konkrétní činy může patřit i nákup českých výrobků, protože tím podporujeme naši společnost i sami sebe.

Český výrobek přišel loni s novou soutěží pro spotřebitele. Byla úspěšná a bude mít letos pokračování?

Ano letos pokračujeme dalším ročníkem. Chceme přispět k další podpoře skvělých českých výrobků a odměnit zákazníky hodnotnými cenami od našich partnerů. Hlavní cenou je zájezd dle vlastního výběru za 70 000 Kč. Soutěž je kreativní, soutěžící budou vymýšlet slogan, který obsahuje slova „české výrobky“. Soutěž probíhá do 30. června 2016 a přihlásit se můžete na stránkách www.soutezceskyvyrobek.cz.

Máte nějaké nesplněné přání, které byste si chtěl letos splnit?

Ano, se svou manželkou bych rád projel několik nových krásných míst, které nám nabízí naše česká zem. A dál bych všem lidem přál zdraví a šťastný život.

hodně důvodů k radosti a spokojenosti popřál Pavel Kačer

Více na www.soutezceskyvyrobek.cz

Slovo ke dni

  • D1 jako největší parkoviště

    Silničáři se vždy stávají terčem vtipů, když v zimě zasněží a oni na změnu počasí nejsou připraveni. Jenže v letošním roce se situace na naší nejfrekventovanější silnici ještě zkomplikovala opravami. Italské konsorcium firem nestihlo svůj úsek mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem dokončit včas a přispělo tak k tomu, že řidiči zde strávili v koloně až 14 hodin. Dúvody, proč se to neopravilo v termínu, byly jistě „objektivní“. Není však bez zajímavosti, že na ostatních opravovaných místech D1 se práce zastavily podle plánu. Italové sice žádají další čas k dokončení oprav až do 3. ledna příštího roku, ministrovi dopravy Danielu Ťokovi ale už došla trpělivost a pohrozil vypovězením smlouvy, nebude-li okamžitě zjednána náprava. Proč se vládní úředník probudil až nyní? Protože se na neprůjezdnou dálnici naštvali nejen obyčejní motoristé, ale...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE