INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Petr Pavlík z Aholdu představuje značku Česká chuť webAlbert rozšiřuje nabídku českých výrobků ve svých obchodech. Novou spolupráci stvrdili na Královéhradecku při dnešním setkání zástupci řetězce a lokálních dodavatelů pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky. Účastníci akce na místě zpečetili spolupráci podpisem a symbolickým razítkem. Všechny produkty řady Česká chuť, které najdou zákazníci v Albertu exkluzivně, splňují definici české potraviny podle zákona.

Obchodní řetězec Albert představil zákazníkům již v prvním čtvrtletí letošního roku v řadě Česká chuť několik produktů, jako například česká jablka nebo pultové delikatesy. V tuto chvíli nabízí na 80 výrobků napříč čerstvým i trvanlivým sortimentem.

Spolupráci stvdil symbolickým razítkem ministr Jurečka web„Podpora domácích potravinářů je pro naše ministerstvo klíčová, stejně jako jasné a srozumitelné značení českého původu potravin. To, že se rozšiřuje nabídka českých výrobků v běžné obchodní síti, které navíc spotřebitelé snadno poznají, vnímám velmi kladně,“ řekl ministr zemědělství Marian Jurečka. Ten se u příležitosti představení nové značky Česká chuť setkal u výrobce piškotů na Královéhradecku se zástupci vybraných tuzemských dodavatelů.

Větší dostupnost kvalitních českých výrobků
Vybraní tuzemští dodavatelé při setkání představili své výrobky a komentovali novou spolupráci s obchodním řetězcem Albert: „Naše spolupráce znamená pro české zákazníky především větší dostupnost kvalitních českých výrobků, což nás velmi těší,“ řekla Martina Králová, jednatelka společnosti Perník, kde se pečou 100% české piškoty. Nabídku svých produktů v široké obchodní síti čítající více než 300 obchodů po celém Česku chválil také Milan Lipavský ze společnosti Seli, vyrábějící pivní tyčinky, a Petr Hrdlička, ředitel firmy Záruba Food, odkud do prodejen Albert míří tradiční česká majonéza.

„Produkty České chuti do našich obchodů přináší naši dlouholetí malí i velcí dodavatelé z České republiky, kterým patří poděkování. Velice rádi ve spolupráci s nimi vycházíme vstříc zvyšující se poptávce našich zákazníků po potravinách domácího původu, jenž nová značka garantuje,“ řekl při setkání Petr Pavlík, ředitel pro obchod v řetězci Albert. „Věříme, že nabídku českých produktů, kterou budeme i nadále rozšiřovat, ocení,“ uzavřel.

Spolupráci stvrdili podpisem na setkání v Těchlovicích zástupci dodavatelů a řetězce Albert spolu s ministrem zemědělství Marianem Jurečkou, který na závěr připojil také symbolické razítko.

Čerstvé i trvanlivé české potraviny
Zákazníci najdou exkluzivně v prodejnách Albert v řadě Česká chuť například mléčné a masné výrobky, ovoce, čerstvou i sterilovanou zeleninu, těstoviny, majonézu nebo hořčici, ale také pečivo, tyčinky a piškoty. Ty vyrábí v Těchlovicích u Hradce Petr Pavlík ředitel pro obchod v řetězci Albert webKrálové ze stoprocentně českých surovin, jako je třeba mouka z nedalekých Předměřic, společnost Perník.

Všechny výrobky značky Česká chuť splňují definici české potraviny podle definice Ministerstva zemědělství a Zákona o potravinách. Díky tomu mohou nést na obalech logo „Česká potravina“. Zákazníci si tak mohou být naprosto jistí nejen domácím původem, ale i kvalitou a tradičními českými recepturami.

Již nyní nabízejí prodejny Albert 100 % stálé nabídky hovězího a vepřového masa českého původu a čeští dodavatelé tvoří širokou základnu také u dalších čerstvých i trvanlivých potravin.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE