INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

logotypeSpolečnost Český výrobek v rámci svého dlouhodobého programu na podporu prodeje českých potravinářských i nepotravinářských výrobků pořádala od 2. 10. 2017 do 1. 12. 2017 zákaznickou soutěž na stránkách www.soutezceskyvyrobek.cz. Vyhlášení výsledků proběhlo dne 19. 12. 2017.

Hlavní cenu - luxusní lázeňský pobyt v hotelu Spa Resort Sanssouci v Karlových Varech v hodnotě 42.000,-Kč získal na základě hodnocení pětičlenné poroty Jiří Polák z Olomouce se sloganem:

„Český výrobek - volba rozumu, hlas srdce.“

Mezi další nejlépe hodnocené slogany patřily tyto:

Český výrobek - správná volba!

Český výrobek - pečeť tradice a kvality

Český výrobek - značka důvěry

Český výrobek - nejlepší volba českých spotřebitelů

Český výrobek - váš maják jistoty v moři nakupování

Český výrobek - poctivá tradice z domova

Český výrobek - pečeť tradice a kvality

Český výrobek - Poctivá kvalita s tradicí.

Český výrobek - tradice, kvalita, jistota.

Celkové výsledky soutěže naleznete na soutěžních stránkách a zde:

http://www.ceskyvyrobek.eu/novinky/107-vyherci-souteze-vymysli-slogan-a-vyhraj-s-ceskym-vyrobkem

Gratulujeme výhercům a děkujeme všem soutěžícím za krásné slogany a za podporu českých výrobků!

 

Slovo ke dni

  • Nefoukalo, tak se přiložilo pod kotlem

    Zelená energie prý dostala ránu. V Německu totiž letos museli opět sáhnout ke spalování uhlí, protože větrné elektrárny nemohly dodat potřebné množství energie do sítě. Smutné číslo 27 představuje procento elektřiny z tepelných elektráren, tedy nejvyšší podíl z energetického mixu. Loni, kdy foukalo dostatečně, vítězily lopatky větrných elektráren. Ještě štěstí, že si naši severní sousedé nechali uhlí v rezervě, protože jinak by odsávali elektriku od nás a výpadky by nás neminuly. Co se bude dít, až bude odstaveno i jádro, si každý dokáže domyslet. Obnovitelné zdroje jsou sice IN, ale jejich slabinou je nevyrovnanost a nespolehlivost. EU tlačí na elektrifikaci individuální osobní dopravy, ale až dojde elektromobilům „šťáva“, bude šlapat jen na bicyklech a nebo prostě sedět doma. No, nechme se překvapit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE