INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

logotypeSpolečnost Český výrobek v rámci svého dlouhodobého programu na podporu prodeje českých potravinářských i nepotravinářských výrobků pořádala od 2. 10. 2017 do 1. 12. 2017 zákaznickou soutěž na stránkách www.soutezceskyvyrobek.cz. Vyhlášení výsledků proběhlo dne 19. 12. 2017.

Hlavní cenu - luxusní lázeňský pobyt v hotelu Spa Resort Sanssouci v Karlových Varech v hodnotě 42.000,-Kč získal na základě hodnocení pětičlenné poroty Jiří Polák z Olomouce se sloganem:

„Český výrobek - volba rozumu, hlas srdce.“

Mezi další nejlépe hodnocené slogany patřily tyto:

Český výrobek - správná volba!

Český výrobek - pečeť tradice a kvality

Český výrobek - značka důvěry

Český výrobek - nejlepší volba českých spotřebitelů

Český výrobek - váš maják jistoty v moři nakupování

Český výrobek - poctivá tradice z domova

Český výrobek - pečeť tradice a kvality

Český výrobek - Poctivá kvalita s tradicí.

Český výrobek - tradice, kvalita, jistota.

Celkové výsledky soutěže naleznete na soutěžních stránkách a zde:

http://www.ceskyvyrobek.eu/novinky/107-vyherci-souteze-vymysli-slogan-a-vyhraj-s-ceskym-vyrobkem

Gratulujeme výhercům a děkujeme všem soutěžícím za krásné slogany a za podporu českých výrobků!

 

Slovo ke dni

  • Je nás sedm milionů online

    Sčítání lidu, které právě probíhá, ukazuje nejen na počet obyvatel České republiky a jejich vzdělání, práci a bydlení. Zároveň dává obrázek o digitální vyspělosti národa. A myslím, že se nemáme za co stydět. Ještě nebyli sečteni všichni, a už se sedm milionů dotazníků podařilo vyplnit online. Nepochybně nejméně tři čtvrtiny Čechů daly přednost počítači před sčítacím komisařem. Někdy nám připadá, že jsme zaostalí a nikdy nedoženeme vyspělý Západ. Ale to pokládám za falešnou představu, za projev z minula, kdy jsme měli sedávat v koutě a neplést se mezi „dospělé“. Jak vidno, můžeme se rovnat s nejlepšími. Nejen v digitálních dovednostech, ale i v dalších oborech, o čemž vypovídají i úspěchy našich firem v globálním konkurenčním boji. Získáme-li potřebné sebevědomí, budeme mezi prvními. My na to máme!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE