INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

IMG 7098Elena Stibůrková, předsedkyně ČSJ, předává ocenění Rudolfu Havlíkovi (TOMIL s.r.o.)Značka CZECH MADE, jedna z nejvýraznějších pečetí kvality na českém trhu, má za sebou nejen dlouholetou tradici, ale také mnoho zvučných jmen úspěšných držitelů. Co spojuje Plzeňský Prazdroj, Becherovku a společnosti Solodoor vyrábějící dveře a dveřní zárubně, Libea jako výrobce vlajek, USSPA a jejich světově známé Masážní a vířivé lázně nebo třeba Krkonošské obálky? Kromě významného podílu na trhu je to mimo jiné snaha o dosažení vysoké kvality výrobků a služeb nabízených českým zákazníkům, ke kterým jim v minulosti pomohla nebo pomáhá značka CZECH MADE.

V roce 1993 se českým výrobcům dostalo nové příležitosti nabídnout zákazníkům doklad kvality svých produktů, odlišit se od konkurence a také proniknout na zahraniční trhy. Značka CZECH MADE vznikla primárně s cílem usnadnit spotřebitelům orientaci v dostupných výrobcích – a později i službách – na českém trhu. Poskytovala jednoduchý návod, jak si vybrat s minimálním rizikem kvalitní výrobek nebo službu. Jejím dalším cílem ale bylo také podpořit odpovědné firmy, které chtěly poskytovat svým zákazníkům vysokou přidanou hodnotu. Firmy, kterým stála a dodnes stojí spokojenost zákazníků za investovaný čas i peníze. Firmy, které dělají „něco navíc“. 

V roce 2002 byla značka CZECH MADE zařazena do programu Česká kvalita – Programu podpory prodeje kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb, garantovaného vládou ČR. Podstatou tohoto programu je existence jednotného systému značek, kterými jsou označeny produkty nabízené na českém trhu. Ve svých zásadách vychází z obdobného systému značek kvality, který v Německu úspěšně funguje již řadu let.

Kromě prestiže z ocenění, podpory vlády ČR, desítek držitelů a silného zázemí v povědomí čes­kých spotřebitelů je značka CZECH MADE dodnes zajímavá proto, že dokládá maximální péči výrobce či poskytovatele služby o jakost produktu. A to formou jednoznačně prokazatelného ověřování a hodnocení třetí nezávislou stranou – akreditovanou zkušebnou, laboratoří, certifikačním či inspekčním orgánem, namátkovým hodnocení odborníků a expertů, konkrétních koncových zákazníků i dodavatelů. Získat značku CZECH

MADE mohou tedy pouze ti, kdo věnují pozornost všem aspektům své podnikatelské činnosti – nejen samotné výrobě či poskytování služby, ale také zaměstnancům a jejich spokojenosti, společensky odpovědnému přístupu atd. Jedním z klíčových bodů z poslání značky CZECH MADE je podpora českých podnikatelů – a nejenom těch největších a nejúspěšnějších. Protože mnohdy to jsou právě malé nebo rodinné firmy, které ukrývají až neskutečné příběhy na cestě ke kvalitě a spotřebiteli.
Od roku 2018 o značku CZECH MADE pečuje Česká společnost pro jakost. Rozhodla se rovněž portfolio jejích držitelů rozšiřovat, a to poměrně svižnějším tempem, než tomu bývalo v nedávné minulosti. Bude aktivně vyhledávat a oslovovat ty firmy, které si zakládají na jedinečnosti, které chtějí jednoduše a efektivně komunikovat k zákazníkovi kvalitu svých výrobků a služeb.

Které firmy ji mohou nově pro své výrobky užívat od začátku roku 2019? V lednu byla značka udělena dvěma společnostem. KRPA FORM, a.s., se zabývá papírenskou výrobou. Hodnoceným výrobkem byly papírové kotoučky pro pokladny a faxy, které lze potisknout nejrůznějšími způsoby, přičemž úprava papírového materiálu umožňuje, aby byl tisk odolný a stálobarevný.

Druhou, ryze českou společností, která smí označení CZECH MADE užívat, je USSPA s.r.o., v jejímž sortimentu se nachází masážní bazény, whirlpooly a vířivky. Značku si odnesl výrobce za SPA neboli masážní vířivé lázně, jejichž vývoj i výroba jsou dílem českých odborníků.

V březnu se řady držitelů rozšířily o společnost TOMIL, s. r. o., specializující se na výrobu drogistického zboží a kosmetiky. Značka CZECH MADE byla udělena drogistickým výrobkům řady WANSOU, což jsou prací prostředky pro domácnost. Značkou byly oceněny prací prášky, tekuté prací prostředky, speciální tekuté prací prostředky, prací kapsle a koncentrované aviváže.

(tz)
www.czechmade.cz 

Slovo ke dni

  • Červ, bez červa, s červem... Dobrou chuť!

    Člověk má v životě ochutnat všechno. Jak se praví v bibli: Vše vyzkoušejte, toho dobrého se přidržte! Jako kluk jsem nikdy nepřistoupil na sázku, že nepřekousnu žížalu. Teď jsem dostal nabídku nového pokrmu z červů. Neodmítl jsem a udělal dobře. Přišel mi sáček od firmy WORM UP plný moučných červíků Pražených a kulinářsky dochucených solí a chili. Myslel jsem si, že jídlo z čeledi bezobratlých bude vypadat jako normální pečivo. Totiž že se surovina usuší, umele a patřičně vytvaruje, pak nechá zapéct jako pizza. Jenže pochoutka si na nic nehraje. Skutečně máte na talíři moučného červa, který se však nehýbe, je do bronzova upražený a při skousnutí chroupe. Navíc skvěle chutná a je plný bílkovin. Ne že bych larvy vyměnil za vepřový řízek, hovězí svíčkovou, nebo grilované kuře, ale jako mňamku k televiznímu seriálu, proč ne?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

První zkušenosti s novelou zákona o ochranných známkách 19. září 2019

Novela zákona č. 441/2003 Sb., o ochranných známkách, vstoupila v účinnost 1. ledna 2019. Hlavním důvodem změny zákona byla nutnost přenést do národní právní úpravy ustanovení směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/2436, kterou se sbližují právní předpisy členských států o ochranných známkách (dále jen „směrnice“).

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE