INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

 MG 3736Již 11. ročník soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2019 a Dětská chuťovka 2019 se konal pod záštitou 1. místopředsedy Senátu Jiřího Růžičky, místopředsedů Senátu Jana Horníka a Milana Štěcha, Stálé komise Senátu pro rozvoj venkova a ministra zemědělství Miroslava Tomana. Uspělo celkem 61 čes­kých firem, jejichž představitelé převzali na slavnostním vyhlášení výsledků 10. října v pražském Senátu ocenění za nejchutnější potraviny vyrobené v České republice.

Arnošt Maiwald, jeho produkty Dr. Vejce získaly Českou a Dětskou chuťovku a Novinářskou cenu

Značkou Česká chuťovka 2019 se tak může nově pyšnit 185 výrobků (o 12 víc než loni) a značkou Dětská chuťovka 2019 pak dalších 26 (o tři méně než loni). Titulem Rytíř české chuti byli poctěni Jana Dostálová (za významný přínos potravinářskému výzkumu a jeho osvětu) a Jaroslav Radoš (za úspěšný rozvoj výroby jakostních a chutných masných výrobků v podkrušnohorském regionu).

Česká chuťovka si jako nezávislá iniciativa potravinářských odborníků vybudovala za 11 let své existence pevné postavení mezi uznávanými značkami kvality potravin vyrobených v České republice, a mnozí výrobci se proto do soutěže opakovaně a rádi vracejí, protože právě na vynikající chuti svých výrobků si stejně jako jejich zákazníci zakládají. Získaná ocenění Česká chuťovka a Dětská chuťovka tak pro ně znamenají i nezanedbatelný  MG 3345Prof. Jana Dostálová oceněna titulem Rytíř české chutimarketingový přínos. Jak opět potvrdily i výsledky letošní soutěže, rozmanitost, ale zejména kvalita a vynikající chuťové parametry potravin ucházejících se o obě značky, se rok od roku zvyšují, a spotřebitelé si tak mají opravdu z čeho vybírat. Opět se také ukázalo, že má-li potravina skutečně chutnat, musí být vyrobena z kvalitních vstupních surovin a také šetrnými postupy při respektování specifických preferencí českého spotřebitele. Takto vyrobené potraviny pak často svou kvalitou i chutí předčí i ty nejlepší zahraniční.

Kdo si chce opravdu pochutnat, a navíc si případně srovnat své vlastní chuťové preference s verdiktem odborné či dětské poroty, nalezne seznam těch letošních, ale i v předchozích letech oceněných potravin, pyšnících se značkou Česká chuťovka nebo Dětská chuťovka, jakož i další aktuální informace, na www.ceskachutovka.cz nebo www.facebook.com/ceskachutovka. K dispozici zájemcům je rovněž přehledná interaktivní Databáze vítězů České chuťovky a Dětské chuťovky www.mark-as.cz/chutovka.

Cenu novinářů 2019 obdržely výrobky společnosti AG Maiwald a.s. (Dr. Vejce), Globus ČR, v. o. s. (Selská paštika Globus) a Penam, a.s. (Chléb Quinoa).

(tz)

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3