INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Foto 1Finále 16. ročníku soutěže Marketér roku 2020 se odehrálo 23. září v Praze. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže.

Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS. Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné síně slávy byla uvedena doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., zakladatelka České marketingové společnosti i soutěže.

Hlavní cena Velký modrý delfín
Tomáš Lipták – Rodinný pivovar Bernard
za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci Svět se zbláznil, držme se, které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli.

Zlatý delfín
Tomáš Hejkal – Stock Plzeň-Božkov
za revitalizaci tradiční české značky prostřednictvím nové komunikační platformy, včetně zavedení nových produktů.

Růžový delfín
Radka Turková – České dráhy
za kreativní zaměření marketingové komunikace na změnu vnímání značky a minimalizaci následků pandemie.

Zelený delfín
Tomáš Vican – Vinná galerie
za inovativní využití projektu Víno pro propagaci produktu, průmyslového odvětví jako celku i posílení regionálního cestovního ruchu.
Ceny prezidia ČMS – Duhoví delfíni

Jitka Fürst – gusty
za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh.
Robert Chmelař – Bohemia Energy
za repositioning značky a posílení image značky díky komunikačnímu konceptu Nic na Vás nehrajeme.
Miroslav Hanák – Authentica
za podporu startupů komplexní marketingovou koncepcí, včetně POP/POS s přesahem do logistiky a zahraniční expanze.
Hana Klímová a tým komunikace ČEPS
za vytvoření nového konceptu vizuální komunikace, posilujícího pozitivní vnímání značky
Helena Kohoutová – Helas – podnikatelská
e-platforma
za vytvoření podnikatelské e-platformy pro spolupráci českých firem se společným mottem Budujeme hrdé Česko.
Hana Kubánková – Zdravotnická záchranná služba HMP
za kvalitní náborovou kampaň Zachraňuj
v Praze s následnou tematicky navazující komunikací.
Lenka Mastešová – HP Tronic (Datart)
za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky.
Josef Zajíček – Bohematic
za úspěšnou marketingovou koncepci startupu v tradičním českém oboru s využitím špičkového designu.

Malí delfíni

Denisa Janatová – DevLab Smitio
za inovativní a dobře zacílenou nabídku služeb a komunikace v oblasti recruitmentu.
David Jareš – Dita, výrobní družstvo invalidů
za komplexní řešení propagace, zaměřené na segmentaci cílových skupin a navazující community management.
Shukhrat Saidov – Silon Planá
za specifická řešení v oblasti posilování image značky.
Čestná uznání za úspěšnou nominaci

Adam Bórik, Ivan Kloc – BuyiPhone
Martina Horká – dm drogerie markt
Jan Kodada – Gebrüder Weiss
Martin Komora – Internet Mall (Mall.CZ)
Vladimíra Popelářová – Krahulík

Letos byla už podeváté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol – studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální téma omezení šíření koronaviru v Česku:
1. místo Marina Hanková a kolektiv
2. místo Diana Filadelfiová a kolektiv
3. místo Klaudia Jakubičková a kolektiv

Diplomy:
Natália Slováčková a kolektiv
Michal Vartiak a kolektiv
Kristina Rossmanitová a kolektiv
Jakub Varannay a kolektiv
Ludmila Filipová

(tz)

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3