INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

chrome Fe9ubp3wiOAsociace ABSL ocenila firmy, které v uplynulém roce nejvíce přispěly k rozvoji oboru podnikových služeb v České republice a díky inovativním projektům zvýšily standard poskytovaných služeb, zákaznické zkušenosti, rozvoje talentů či pracovního prostředí.

Vítězné projekty v sedmi kategoriích vybírala šestičlenná nezávislá odborná porota ze čtyř desítek nominací. Ocenění s názvem ABSL Diamonds byla letos udílena již po osmé, trofej v podobě velkého diamantu výherci převzali v průběhu gala večera u příležitosti výroční konference ABSL.

K výhercům letos patří:

V kategorii Business Innovation (Nejlepší inovace) byla oceněna společnost Atlas Copco Services za svůj projekt chytrého auditu cestovních nákladů, který zrealizoval tým brněnského centra za účelem snížení manuálních úkonů při kontrole cestovních výdajů zaměstnanců firmy. Druhé diamantové ocenění v této kategorii putuje do společnosti Conectart, a to za projekt Smart IVR na zákaznické lince značky Samsung. Tento automatizovaný hlasový rozcestník zásadním způsobem zefektivňuje práci kontaktního centra.

V kategorii Community and Citizen Support (Nejlepší projekt v oblasti podpory komunit) získala ocenění společnost Johnson & Johnson Global Business Services, která od vypuknutí pandemie dokázala zrealizovat úctyhodný počet aktivit z oblasti podpory zaměstnanců a jejich rodin a komunit, péče o jejich zdraví a duševní pohodu, charity či ochrany životního prostředí. Význam a hodnoty všech zrealizovaných aktivit zároveň firma popsala v reportu, který může být inspirací pro celý sektor.

V kategorii Customer Initiative (Nejlepší zákaznický projekt) si cenu zasloužila společnost Comdata Czech, která vytvořila nové automatizované řešení péče o zákazníky Care24 určené pro menší firmy.

V kategorii Education (Nejlepší projekt v oblasti vzdělávání) získaly ocenění opět dvě společnosti. První ocenění Diamond Award získává Pfizer za program, jehož cílem bylo rozšíření znalostí a dovedností zaměstnanců a zvýšení jejich atraktivity při budování kariéry u nového zaměstnavatele. Druhé ocenění v této kategorii obdržela společnost Kyndryl za velmi komplexní přístup ke vzdělávání svých zaměstnanců i práci s talenty již od jejich školních let.

V kategorii Employer Branding and People Engagement (Budování značky zaměstnavatele a zapojení lidí) uspěly dvě společnosti. První diamant putuje do společnosti Deutsche Telekom Services Europe Czech Republic, která do komunikace své značky a propagace celého oboru podnikových služeb zapojila své zaměstnance. Díky jejich kreativitě a digitálnímu obsahu, který vytvořili pro celou škálu komunikačních kanálů, se podařilo výrazně navýšit počet fanoušků na sociálních sítích a zvýšit angažovanost i spokojenost současných zaměstnanců. Druhé ocenění v této kategorii získal společný projekt společností GoodCall a ExxonMobil, který se zaměřil na podporu značky zaměstnavatele ExxonMobil v České republice. Hlavní myšlenkou bylo propojení značky, jejího příběhu a hodnot s Formulí 1 a soutěží Red Bull Racing a organizace soutěže o výlet do Anglie za účelem návštěvy továrny Red Bull Racing.

V kategorii Innovative Workplace and Remote Working (Inovativní pracovní prostředí a strategie vzdálené práce) byla oceněna společnost Novartis za svůj projekt s názvem Reimagine Workplace, který kombinuje úpravu kancelářských prostor s důrazem na nové technologie umožňující kvalitní spolupráci ze vzdáleného prostředí a v rámci programu Choice with Responsibility, inovativní a velmi otevřený přístup v poskytování flexibility zaměstnancům.

V kategorii Value Creation (Nejlepší přidaná hodnota) zvítězila společnost ABInBev Prague Digital Hub, která je zaměřená na vývoj inovací pro Anheuser-Busch InBev, významného světového výrobce a prodejce piva a nealkoholických nápojů. V roce 2020 a 2021 zrealizovala sérii inovací založených na analýze dat a využívajících technologie strojového učení či umělé inteligence. Datoví vědci centra analyzují živá data a na základě výstupů programují nástroje využívané v každodenní práci firmy, například v oblasti upsellingu nebo chytré správy zásob.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3