INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2021 kl kopieV pořadí již 9. ročník grantového programu Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) pro začínající podnikatele „Nastartujte se“ zná své vítěze. Odborná porota vybrala ze 43 přihlášených podnikatelských záměrů jako nejlepší projekt Mioora, který je zaměřen na výrobu spodního prádla z bambusového vlákna.

I v současné nelehké době koronavirové krize proběhl už 9. ročník soutěže Nastartujte se, který podporuje začínající podnikatele. Své projekty mohli účastníci přihlásit v období od 3. května do 6. září 2021. Podmínky, tedy podnikatelský účet u KB a IČO staré maximálně dvacet čtyři měsíců, splnilo 43 projektů. Jejich představitelé se tak utkali o hlavní výhru 300 000 Kč a dále o služby partnerů v hodnotě 217 500 Kč. Na českém trhu je to nejvyšší výhra, kterou mohou začínající podnikatelé získat.

Kromě tří nejlepších projektů, které vybrala odborná porota, získal jeden, jemuž se podařilo nasbírat nejvíce hlasů od lidí, cenu veřejnosti. Celková hodnota výher je více než 1 milion Kč.

1. místo: Mioora

Výhercem první ceny odborné poroty se stal projekt Mioora, za jejichž založením stojí Radmila Novosadová. Jedná se o české spodní prádlo, které sluší každé ženské postavě a zároveň je vyrobeno z prémiového bambusu, díky kterému je velmi komfortní. Produkty se vyrábějí lokálně v šicí dílně v Beskydech z přírodního bambusu, protože má bezkonkurenční vlastnosti – je měkoučký, vysoce prodyšný, absorbuje vlhkost, pohlcuje zápach, v létě chladí a v zimě hřeje. Poskytuje tak skvělé funkční vlastnosti a zároveň je maximálně příjemný pro každodenní nošení.

2. místo: Lunchbox – jídlo, které na vás počká!

Na druhé příčce se umístil projekt Lunchbox Jana Stejskala. Jde o unikátní řešení chlazeného plně automatizovaného odběrného místa na hotové pokrmy, které posouvá obor gastronomie dál! Jedná se o chutné jídlo v krabičce připravené týmem kuchařů s rukopisem Zdeňka Pohlreicha, které šetří Váš čas a čeká na Vás. Můžete tak investovat svůj čas lépe a věnovat se svým aktivitám. Lunchbox je také přístupný celý den, takže pokud pracujete pozdě do noci, není to vůbec žádný problém! Pro jídlo se můžete stavit až budete mít cestu kolem.

3. místo: Vegan box

Třetí místo přiřadila porota projektu Vegan box Barbory Oudesové. Jedná se o první český 100% veganský box doručovaný až k vám domů. S Vegan boxem můžete objevovat zajímavosti a novinky na trhu každý měsíc! Jako první firma v Česku nabízí unikátní a v zahraničí velmi oblíbenou formu boxů s překvapením, ale bez živočišných produktů. Vegan box je plný produktů (cca 5-8 ks), který́ může zákazník odebírat jako měsíční předplatné, ale lze jej zakoupit i jednorázově. V krabičce objevíte každý měsíc jiné překvapení, vždy se ale jedná o 100 % veganské produkty.

Cena veřejnosti:

Projektem s nejvíce hlasy od fanoušků, a tím pádem vítězem Ceny veřejnosti, je projekt Jana Dezorta Lampa ze dřeva a pryskyřice. Jedná se o výrobu dekorační lampy za použití křišťálové pryskyřice. Tyto originální lampy jsou dostupné v několika základních modelech, které si může klient ještě sám upravit dle své představy. Lampy jsou v několika typech a další podoby se připravují. Lampy jsou momentálně jen v interiérovém provedení od velikostí 30 cm po 200 cm a každá lampa je originál. Částečně se jedná o ruční výrobu.

„Jsem rád, že i v tomto roce se do projektu Nastartujte se přihlásila řada zajímavých projektů. Vítězům gratuluji a všem ostatním bych rád vzkázal, ať nepolevují ve vynaloženém úsilí a jdou za svými sny. V Komerční bance jsme vždy připraveni podpořit všechny začínající podnikatele, kteří to myslí vážně. A to nejen na samém počátku, ale i v letech jejich dalšího rozvoje,“ říká Jan Kubálek, manažer pro strategii retailového bankovnictví v Komerční bance.

„Upřímnou radost máme z toho, že zvítězil výrobní projekt. Dnes se často nestává, že by se začínající podnikatelé pouštěli právě do výrobní sféry se svými záměry, protože to vyžaduje znalost procesů, logistiky, ale také více financí včetně správného výběru a řízení zaměstnanců,“ uvádí k výsledkům letošního klání Eva Svobodová, generální ředitelka AMSP ČR.

Vyhlašovatelem soutěže je Komerční banka, garantem je AMSP ČR. Podporovateli soutěže jsou společnosti Performia, Fakturoid, Stable.cz, Technologické centrum Hradec Králové, advokátní kancelář CEE Attorneys, projekt AMSP ČR Svou cestou-Young Business, Webmium, portál pro podnikatele iPodnikatel.cz a Liberecký podnikatelský inkubátor Lipo.ink. Mediálními partnery jsou E15 a magazín AMSP ČR TRADE News.

Více detailů o soutěži naleznete na www.nastartujtese.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3