INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 25. rokem

dewV podvečer 18. května 2023 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 18. ročníku Marketér roku 2022.

Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila porota i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.

Hlavní cena Velký modrý delfín
Mgr. Ivana Janečková, předsedkyně představenstva, Duhovka Group, a.s.
za komplexní fundraisingovou kampaň v oblasti sociálního podnikání

Zlatý delfín
Ing. Lucie Němečková, Marketing Manager, PKF APOGEO Group
za nastavení marketingové strategie společnosti včetně re-brandingu a HR marketingu

Zelený delfín
Martin Dolský, MSc. ředitel marketingu, United Bakeries, a.s.
za komplexní re-design tradiční značky Odkolek včetně nového loga, komunikace, výrobků i kampaně

Růžový delfín
Ing. Eliška Soukupová, Brand Manager, Nestlé Česko, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou kampaň na klasickou značku s výrazným navýšením prodejů a
posílení pozice značky Kofila

Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni

Martin Koky, Skiareál Klínovec
za speciální komunikační projekt s využitím sociálních sítí s vhodnou tonalitou vůči cílové skupině

Lucie Mádlová, Ph.D., zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti
za environmentální marketingovou kampaň Nevolte vyhynutí

Lukáš Makowski, ředitel marketingu, M&M reality holding, a.s.
za realizaci konceptu televizních aukcí jakožto oborové inovace v kampani

Ing. Mgr. Irena Melounová, vedoucí obchodního oddělení stožárů, KOOPERATIVA, v.o.d.
za vytvoření marketingové strategie nové řady produktů

PaedDr. Petr Paksi, DBA, jednatel, obchodní ředitel, JAP FUTURE, s.r.o.
za kompletní marketingovou podporu nového produktu s využitím marketingového výzkumu

Mgr. Šuchrat Saidov, Chief Executive Officer (CEO), Silon, s.r.o.
za komunikaci strategie udržitelnosti firmy a investic do ekologických opatření

Malí delfíni

Martin Apeltauer, obchodní a technický ředitel, Prague Car Festival
za realizaci významného projektu v oblasti výstavnictví s celoevropským přesahem

Marta Janoušková, Head of Brand & Marketing, PINKO, a.s.
za úspěšné uvedení nového výrobku na trh

Kateřina Marešová, BA DevLab Smitio, s.r.o.,
za projekt znalostního sdílení a propojování komunity

Mgr. Taťána Plecháčková, ředitelka nadace, Ing. Ludmila Bobková, projektová manažerka
Nadace rozvoje občanské společnosti
za vytvoření úspěšného charitativního projektu Pomozte dětem s výraznou podporou médií

Pavel Sládek, vedoucí oddělení marketingu
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
za výrazné posílení známosti značky prostřednictvím výrazné kampaně s využitím celebrit

Jan Vokurka, majitel a jednatel, Kitl, s.r.o.
za revitalizaci tradiční značky Vratislavická kyselka

Zvláštní cena za úspěšné zavedení nové kategorie předmíchaných nápojů

Ing. Tomáš Matuška, Senior Brand Manager, Stock Plzeň - Božkov
za kvalitní komplexní strategii zavedení nové kategorie produktů s výrazným nárůstem prodeje

Zvláštní cena za vytvoření nového holografického reklamního nosiče

Ing. Dominik Peršl, CEO & Business Director, Jakub Hussar, Creative Director, Holomotion, s.r.o.
za inovativní využití holografie formou nového reklamního média

Zvláštní cena za inovativní využití reálných příběhů v kampani

Bc. Petr Princ, Marketing Manager, Klikpojisteni.cz, s.r.o.
za vhodné využití reálných příběhů v kampani Lůzr roku

 

Ing. Dana Bičovská, Trade Marketing Manager, STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.

za in-store koncept visibility komunikující různé spotřební příležitosti produktu

Ing. Karel Friml, MBA, Západočeská univerzita v Plzni
za nový systém oceňování výstupů kreativního průmyslu

Mgr. Radek Hrabě, předseda spolku, vedoucí projektu, Svátky hudby, z.s.
za efektivní komunikaci kulturního projektu

Mgr. Pavlína Merendová, projektový a PR Manager Ostravské Vánoce, Černá louka, s.r.o.
za úspěšný projekt v oblasti event marketingu

Ing. Regina Netolická, MBA, marketingová ředitelka, Gorenje, s.r.o.
za úspěšnou komunikaci brandu

Andrea Pekerginová, majitelka, Luboš Hruška, marketingový ředitel, ONE-OFF-SYNERGY, s.r.o.
za vhodně zvolený komunikační koncept s využitím kvantitativního marketingového průzkumu

Mgr. Jan Štika, Outdoor concept, a.s.
za vytvoření nové vizuální identity značky Hannah

Letos byla už pojedenácté v rámci soutěže Marketér roku 2022 vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol – studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma  Jak úspěšně komunikovat problematiku energetických úspor pro překonání krize.
Porota pod vedením doc. Olgy Dolínkové ocenila projekty těchto studentů:

Vítěz soutěže

studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze
David Duška, Vanesa Garová, Iveta Koubová

Další ocenění

Cena za kreativitu projektu
studentský tým University Konštantína Filosofa v Nitre
Simona Nehézová, Monika Starke, Nicolett Gulka

Cena za kvalitu výchozí analýzy
studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze
Anna Krupičková, Eliška Malá, Barbora Strnadová

Cena za realizovatelnost návrhu
studenský tým University Konštantína Filosofa v Nitre
Erika Kolárová, Rebeka Čepedyová, Simona Bochnovičová

Na snímku:

Držitelka Velkého modrého delfína Mgr. Ivana Janečková, předsedkyně představenstva, Duhovka Group, a.s. (uprostřed)
vlevo doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., čestná prezidentka ČMS
vpravo Ing. Tomáš David, prezident ČMS

bližší informace na www.cms-cma.cz 

Tomáš David, Jitka Vysekalová

Slovo ke dni

  • Životní malichernosti: ach ta doprava!

    Také se snažíte dobře hospodařit s každou minutou? Je to někdy to jediné, co člověku zbývá k tomu, aby byl stále aktivní, aby stihl využít hodně z toho, co mu život nabízí. A aby rovněž oplácel v tom nejlepším slova smyslu těm, kteří si to zaslouží. Nechci být patetická, a už vůbec ne škarohlíd a remcal, ale stále častěji přemýšlím o tom, jestli to všechno snažení má vůbec cenu. Jestli má smysl podnikat, odvádět daně, být laskavý, vstřícný, zodpovědný člověk. Všechno může rázem pokazit třeba městská hromadná doprava. Bydlím v Praze a z jednoho místa se snažím jezdit víc než 30 let do centra. Škoda, že jsem si nevedla přehled o všech těch zpožděních, která mi znemožnila obchodní schůzku, včasné zahájení nejrůznějších akcí, účast na tiskových konferencích, zmeškání divadelního představení, cestu do zahraničí.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2023

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE