INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Celkem 42 českých firem díky pomoci Hospodářské komory České republiky prezentuje v těchto dnech své výrobky a činnosti na 13. ročníku prestižního mezinárodního veletrhu Hannover Messe.

Význam této mamutí akce, která byla zahájena v pondělí 4. dubna 2001, podtrhuje pár čísel: návštěvníci se mohou těšit na více než 5 000 inovací ze všech sektorů průmyslu, vystavovatelé se sjeli z celkem 65 zemí, v minulém roce se akce zúčastnilo celkem 4.800 vystavovatelů, návštěvnost čítala na 148.500 návštěvníků ze 71 zemí světa (76,8 % z Evropy, 11,9% z Asie, 7,2% z Ameriky, 2,8% Afrika, 1,3% Austrálie).

Význam a pojetí celé akce v německém Hannoveru výmluvně ilustruje oficiální motto veletrhu: „GET NEW TECHNOLOGY FIRST".

Čeští vystavovatelé se prezentují ve 13 halách z celkových 24. Největší zájem projevily české firmy o haly s tématy Industrial Supply (průmyslové subdodávky a lehké konstrukce) a Energy (obnovitelné zdroje,konvenční elektřina, přenos a rozvod).

Veletrh bude pokračovat až do pátku 8. dubna 2011. Více informací lze nalézt na www.hannovermesse.de

Účast českých firem na veletrhu Hannover Messe je realizována v rámci projektu „Společná účast na specializovaných výstavách a veletrzích v zahraničí". Jeho nositelem je agentura CzechTrade a koordinátorem Hospodářská komora České republiky (HK ČR). Projekt je financován z prostředků ministerstva průmyslu a obchodu v rámci Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI).

Díky tomuto projektu mohou české podniky získat podporu až do výše 120.000,- Kč na přímé náklady spojené s účastí na veletrhu a navíc mohou představit svoji nabídku v rámci komunikační kampaně přímo v zahraničním teritoriu.

Tuzemský byznys se tak může efektivně prezentovat před potenciálními zahraničními partnery a uzavírat s nimi obchodní kontrakty.

Více informací o projektu a jeho aktivitách na www.komora.cz/veletrhy

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3