INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem
Celkem 42 českých firem díky pomoci Hospodářské komory České republiky prezentuje v těchto dnech své výrobky a činnosti na 13. ročníku prestižního mezinárodního veletrhu Hannover Messe.

Význam této mamutí akce, která byla zahájena v pondělí 4. dubna 2001, podtrhuje pár čísel: návštěvníci se mohou těšit na více než 5 000 inovací ze všech sektorů průmyslu, vystavovatelé se sjeli z celkem 65 zemí, v minulém roce se akce zúčastnilo celkem 4.800 vystavovatelů, návštěvnost čítala na 148.500 návštěvníků ze 71 zemí světa (76,8 % z Evropy, 11,9% z Asie, 7,2% z Ameriky, 2,8% Afrika, 1,3% Austrálie).

Význam a pojetí celé akce v německém Hannoveru výmluvně ilustruje oficiální motto veletrhu: „GET NEW TECHNOLOGY FIRST".

Čeští vystavovatelé se prezentují ve 13 halách z celkových 24. Největší zájem projevily české firmy o haly s tématy Industrial Supply (průmyslové subdodávky a lehké konstrukce) a Energy (obnovitelné zdroje,konvenční elektřina, přenos a rozvod).

Veletrh bude pokračovat až do pátku 8. dubna 2011. Více informací lze nalézt na www.hannovermesse.de

Účast českých firem na veletrhu Hannover Messe je realizována v rámci projektu „Společná účast na specializovaných výstavách a veletrzích v zahraničí". Jeho nositelem je agentura CzechTrade a koordinátorem Hospodářská komora České republiky (HK ČR). Projekt je financován z prostředků ministerstva průmyslu a obchodu v rámci Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI).

Díky tomuto projektu mohou české podniky získat podporu až do výše 120.000,- Kč na přímé náklady spojené s účastí na veletrhu a navíc mohou představit svoji nabídku v rámci komunikační kampaně přímo v zahraničním teritoriu.

Tuzemský byznys se tak může efektivně prezentovat před potenciálními zahraničními partnery a uzavírat s nimi obchodní kontrakty.

Více informací o projektu a jeho aktivitách na www.komora.cz/veletrhy

(tz)

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Arbitrážní a mediační centrum WIPO: zkušenosti ze zahraničí 30. listopad 2022

V tomto vydání zakončíme seriál o IP mediacích a jejich využití při řešení sporů v oblasti ochrany duševního vlastnictví nahlédnutím do zahraničí. Konkrétně se zaměříme na zkušenosti a na mediační případy úspěšně vyřešené v Arbitrážním a mediačním centru Světové organizace duševního vlastnictví (WIPO) v Ženevě a v Singapuru.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3