INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

SO CRSOCR ČR se za téměř tři desetiletí své existence vyprofiloval jako vrcholový reprezentant tuzemského obchodu, cestovního ruchu a sektoru služeb. Do budoucna se chce SOCR ČR zaměřit mimo jiné na další intenzivní podporu kvalitního zboží a služeb pro spotřebitele, stejně jako na modernizaci a digitalizaci podnikatelského prostředí.

Valná hromada Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR), na níž post prezidenta obhájil na následujících pět let Tomáš Prouza, se konala 28. 11. 2019. Dále byli zvoleni viceprezidenti, představenstvo a dozorčí rada.

„Vážím si důvěry členů SOCR ČR a je mi velkou ctí pokračovat v práci prezidenta svazu dalších pět let. Díky velké podpoře našich členů jsme se stali silným svazem, který dokáže úspěšně hájit jejich zájmy. Naši členové významnou měrou přispívají k tvorbě českého HDP, zaměstnávají přes půl milionu lidí v sektorech obchodu a cestovního ruchu, na nichž stojí budoucnost moderní České republiky, a do české ekonomiky každý rok investují přes 15 miliard korun,“ uvedl po svém opětovném zvolení prezidentem SOCR ČR Tomáš Prouza.

SOCR ČR bude mít dva viceprezidenty. Viceprezidentem pro obchod byl zvolen ředitel kvality ve společnosti Albert Česká republika Pavel Mikoška, viceprezidentem pro cestovní ruch se stal prezident Asociace hotelů a restaurací ČR Václav Stárek. Představenstvo SOCR ČR bude mít celkem 15 členů, dozorčí rada bude tříčlenná (kompletní složení viz samostatný přehled níže).

„Pokud jde o naše priority, budeme i nadále stát na straně spotřebitelů a budeme podporovat naše členy, aby mohli i nadále rozvíjet nabídku kvalitního zboží a služeb zákazníkům. Důraz hodláme položit na zlepšování zákaznické zkušenosti v souvislosti s modernizací a digitalizací nabízených služeb. Rozhodně se chceme věnovat zlepšení nabídky poctivých potravin a dalšímu rozšiřování regionálních výrobků od lokálních producentů. Stranou nebude stát ani podpora rozvoje a financování cestovního ruchu v regionech, o které stát mluví až příliš dlouho, aniž by došlo na činy,“ nastínil další plány T. Prouza.

Letošní Valná hromada SOCR ČR se konala v prostorách centrály členské společnosti AURES Holdings, která provozuje síť autocenter AAA AUTO a Mototechna a je největším tuzemským obchodníkem s ojetými i zánovními automobily.

„Jsem ráda, že se SOCR ČR začal ve větší míře věnovat i sektoru ojetých vozů, který je třikrát větší než sektor nových aut, a přišel s návrhem valorizace emisních poplatků, které by mohly omezit dovoz přestárlých, neekologických a technicky nevyhovujících vozů do naší země,“ sdělila Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva společnosti AURES Holdings, a dodala: „Kromě automotive sektoru vidím také řadu dalších oblastí, v nichž můžeme aktivně spolupracovat. Jsou jimi například ochrana spotřebitele a potírání nekalých obchodních praktik, snižování administrativní zátěže, digitalizace české ekonomiky i v oblasti obchodu a služeb nebo spolupráce na vzdělávání a podpoře současných i budoucích zaměstnanců.“

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR – druhý největší zaměstnavatelský a podnikatelský svaz v ČR, sociální partner a součást řady evropských profesních organizací. Je nezávislým a dobrovolným sdružením svazů, asociací, obchodních aliancí, družstev a firem podnikajících v obchodě, e-commerce, gastronomických, ubytovacích a ostatních službách cestovního ruchu. Svaz zastupuje více než 6 000 podnikatelských subjektů vytvářejících přes 500 000 pracovních příležitostí. Obchod a cestovní ruch se podílí 15 % na HDP i zaměstnanosti ČR.

PŘEDSTAVENSTVO SOCR ČR
ZVOLENÉ NA VALNÉ HROMADĚ 28. 11. 2019

Prezident SOCR ČR Tomáš Prouza

Viceprezidenti SOCR ČR

Albert Česká republika, s. r. o. Pavel Mikoška
Asociace hotelů a restaurací ČR (AHR ČR) Václav Stárek

Představenstvo SOCR ČR

1. Asociace horských středisek ČR (AHS ČR) Libor Knot
2. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) Jan Vetyška
3. GS1 Czech Republic, z. s. p. o. Pavla Cihlářová
4. Makro Cash & Carry s. r. o. Jiří Nehasil
5. Maloobchodní síť Hruška, spol. s r. o. Miroslav Pajonk
6. Penny Market s. r. o. Martin Peffek
7. Rossmann, spol. s r. o. Vladimír Mikel
8. SIKO Koupelny a. s. Jan Dvořák
9. Svaz českých a moravských spotřebních družstev (SČMSD) Pavel Březina
10. Tesco Stores ČR a. s. Patrik Dojčinovič
11. U&Sluno a. s. Patricia Jakešová
12. Vysoká škola ekonomická v Praze Dana Zadražilová

Představenstvo má celkem 15 členů (prezident, 2 viceprezidenti, 12 členů).

DOZORČÍ RADA SOCR ČR
ZVOLENÁ NA VALNÉ HROMADĚ 28. 11. 2019

1. Kaufland Česká republika v. o. s. Jan Stupka
2. Klub českých turistů Oblast Praha Jaroslav Krejzlík
3. Vysoká škola hotelová v Praze 8 Jan Máče

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3