INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Česká marketingová společnost připravila další ročník prestižní soutěže. Marketér roku 2011 bude vyhlášen na slavnostním galavečeru už 16. května 2012.

„Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých šesti let existence soutěže MARKETÉR ROKU jsme letos systém hodnocení ještě více zaměřili na prohlubování a rozšiřování problematiky marketingu. Zásadní změna je v tom, že hodnocen bude projekt či adekvátní výsledek marketingové činnosti, který představuje komplexní řešení v rámci strategického či operativního marketingu. Vítěz musí být nejlepší realizátor a podporovatel MYŠLENKY INOVATIVNÍHO MARKETINGU," řekl prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., předseda hodnotitelské komise soutěže.

Nad soutěží už sedmý rok třímá záštitu nejvýznamnější světová osobnost teorie marketingu profesor Philip Kotler, může přihlásit každý, kdo takovou osobnost zná. Důležitý je konkrétní výsledek jeho práce a na hodnocení má významný vliv i ekonomická závažnost projektu – přínos hodnoty získané zákazníkem i firmou.

Vítěze 7. ročníku vyhlásí společně předseda hodnotitelské komise prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc. a prezidentka České marketingové společnosti doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. Na slavnostním galavečeru v Klubu Lávka v Praze 1.

Vítěz šestého ročníku Ing. Jiří Rückl ze společnosti RÜCKL CRYSTAL a.s. porazil své soupeře projektem podpory a rozvoje marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti českého průmyslu. V rozhovoru po svém vítězství řekl: „Marketing je živou vodou pro obchodní strategii, pro strategie investičního chování podniku; je to alfa a omega všech plánů rozvoje. Na ocenění jsem velmi pyšný a vím, že z něj mají radost i moji zaměstnanci, se kterými žiji ve velmi pospolitém vztahu. Dobré vztahy se zaměstnanci a kvalitní marketing jsou příčiny toho, že je firma Rückl Crystal a.s. úspěšná navzdory krizi."

Soutěž Marketér roku je velkou oslavou marketingu, která umožní nahlédnout kvalitní práci mnoha lidí. Cen v různých kategoriích v minulém roce komise udělila rovných jedenáct. Ocenění za svou práci tak získali i tito marketéři:

Ing. Michal Vodák, Ph.D. – Seznam.cz

Ing. Jan Binar – McCann Erickson Prague s.r.o.

Ing. Dr. Martin Dvořák, MBA - E.ON Česká Republika s.r.o.

Ing. Jaroslav Froulík – Jednota, spotřební družstvo

Ing. Martin Hart – KOMA MODULAR CONSTUCTION s.r.o.

Ing. Tomáš Chytil – 3M Česko s.r.o.

Ing. Libor Jordán – Dekor s.r.o.

Ing. David Krajný – Prague Top Estates s.r.o.

Ing. Petr Vogel – Česká rada pro šetrné budovy, o.s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3