INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem
Česká marketingová společnost připravila další ročník prestižní soutěže. Marketér roku 2011 bude vyhlášen na slavnostním galavečeru už 16. května 2012.

„Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých šesti let existence soutěže MARKETÉR ROKU jsme letos systém hodnocení ještě více zaměřili na prohlubování a rozšiřování problematiky marketingu. Zásadní změna je v tom, že hodnocen bude projekt či adekvátní výsledek marketingové činnosti, který představuje komplexní řešení v rámci strategického či operativního marketingu. Vítěz musí být nejlepší realizátor a podporovatel MYŠLENKY INOVATIVNÍHO MARKETINGU," řekl prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., předseda hodnotitelské komise soutěže.

Nad soutěží už sedmý rok třímá záštitu nejvýznamnější světová osobnost teorie marketingu profesor Philip Kotler, může přihlásit každý, kdo takovou osobnost zná. Důležitý je konkrétní výsledek jeho práce a na hodnocení má významný vliv i ekonomická závažnost projektu – přínos hodnoty získané zákazníkem i firmou.

Vítěze 7. ročníku vyhlásí společně předseda hodnotitelské komise prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc. a prezidentka České marketingové společnosti doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. Na slavnostním galavečeru v Klubu Lávka v Praze 1.

Vítěz šestého ročníku Ing. Jiří Rückl ze společnosti RÜCKL CRYSTAL a.s. porazil své soupeře projektem podpory a rozvoje marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti českého průmyslu. V rozhovoru po svém vítězství řekl: „Marketing je živou vodou pro obchodní strategii, pro strategie investičního chování podniku; je to alfa a omega všech plánů rozvoje. Na ocenění jsem velmi pyšný a vím, že z něj mají radost i moji zaměstnanci, se kterými žiji ve velmi pospolitém vztahu. Dobré vztahy se zaměstnanci a kvalitní marketing jsou příčiny toho, že je firma Rückl Crystal a.s. úspěšná navzdory krizi."

Soutěž Marketér roku je velkou oslavou marketingu, která umožní nahlédnout kvalitní práci mnoha lidí. Cen v různých kategoriích v minulém roce komise udělila rovných jedenáct. Ocenění za svou práci tak získali i tito marketéři:

Ing. Michal Vodák, Ph.D. – Seznam.cz

Ing. Jan Binar – McCann Erickson Prague s.r.o.

Ing. Dr. Martin Dvořák, MBA - E.ON Česká Republika s.r.o.

Ing. Jaroslav Froulík – Jednota, spotřební družstvo

Ing. Martin Hart – KOMA MODULAR CONSTUCTION s.r.o.

Ing. Tomáš Chytil – 3M Česko s.r.o.

Ing. Libor Jordán – Dekor s.r.o.

Ing. David Krajný – Prague Top Estates s.r.o.

Ing. Petr Vogel – Česká rada pro šetrné budovy, o.s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Je nás sedm milionů online

    Sčítání lidu, které právě probíhá, ukazuje nejen na počet obyvatel České republiky a jejich vzdělání, práci a bydlení. Zároveň dává obrázek o digitální vyspělosti národa. A myslím, že se nemáme za co stydět. Ještě nebyli sečteni všichni, a už se sedm milionů dotazníků podařilo vyplnit online. Nepochybně nejméně tři čtvrtiny Čechů daly přednost počítači před sčítacím komisařem. Někdy nám připadá, že jsme zaostalí a nikdy nedoženeme vyspělý Západ. Ale to pokládám za falešnou představu, za projev z minula, kdy jsme měli sedávat v koutě a neplést se mezi „dospělé“. Jak vidno, můžeme se rovnat s nejlepšími. Nejen v digitálních dovednostech, ale i v dalších oborech, o čemž vypovídají i úspěchy našich firem v globálním konkurenčním boji. Získáme-li potřebné sebevědomí, budeme mezi prvními. My na to máme!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE