INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

V podvečer 22. května 2014 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku.

Večerem provázel moderátor Jan Pokorný a hudební vystoupení Marthy Elefteriadu i kapely Bridge Band zpříjemnilo večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v  působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.  Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.

Výsledky soutěže

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

Velký delfín – hlavní cena soutěže:

Ing. Ivan Vodička, generální ředitel Alpine Pro, a.s. – za úspěšné projekty spolupráce s Českým olympijským výborem při budování značky firmy a popularizaci olympijského hnutí

Zvláštní cena – Zlatý delfín:

Vladimír Raška, majitel firmy  – za úspěšný projekt originálního řešení v oblasti značky

Zvláštní cena – Růžový delfín:

Ing. Petr Sýkora, MBA, nadační fond DOBRÝ ANDĚL  – za úspěšnou realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji fondu

Malí delfíni:

Ing. Jiří Falout, Lipno Servis, s.r.o. – za úspěšnou realizaci marketingového konceptu v oblasti cestovního ruchu a rekreace
Radomír Klofáč, MORIS design, s.r.o. – za úspěšný návrh a realizaci přeměny designu a konceptu sítě prodejen
Michal Nosek, Seznam.cz, a.s. – za přípravu a realizaci nového komplexního nástroje pro výzkum trhu
Mgr. Jarmila Podhorná – za inovativní přístupy v oblasti rozvoje trhu produktů pro bylinnou léčbu
Petr Tureček, CeWe Color, a.s. – za realizaci nových forem komunikace a spolupráce se zákazníky
Ing. Miluše Valdová, Druchema Praha – za úspěšný projekt inovace výroby sortimentu včetně redesignu obalů

Mimořádné ocenění prezidia ČMS – plaketa:

Mgr. Vladimír Veselý – vedoucí oddělení marketingu deníku Právo
za mediální spolupráci při pořádání soutěže Marketér roku od jejích počátků do současnosti

Diplom za nominaci:

Ing. Jan Gušl (Jednota Kaplice – předseda družstva)
Jiřina Chrtková (Bohemia Werbung – umělecká ředitelka)
Ing. Radka Jiráčková (Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR – vedoucí skupiny marketingu)
Ing. Jiří Málek (Náš grunt, s.r.o. – jednatel společnosti)
Ing. Josef Peřina (KOVIN, družstvo invalidů – předseda družstva)
PhDr. Lenka Tomešová (Agentura Hit – předsedkyně Klubu manažerek)

Letos pracovala hodnotitelská komise ve složení

předseda     
prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd ČVUT 
členové                 
JUDr. Jan Levora, výkonný ředitel Českého sdružení pro značkové výrobky
Ing.Blanka Bukovská, šéfredaktorka Brands&Stories
Ing. Jiří Mikeš, hostující profesor, VŠE Praha
Ing. Zdeněk Liška, generální ředitel Svazu průmyslu a dopravy
Ing. Tomáš David, tajemník sdružení Czech Top 100
Ing. Ondřej Typolt, personální ředitel  Olympus
prof. Ing. Jaromír Veber, CSc., děkan Fakulty podnikohospodářské, VŠE Praha

Mladý delfín
Letos byla už podruhé v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol - Studentská cena Mladý delfín.
Získala ji  Denisa Lešková studentka Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně za kreativní řešení praktického úkolu na téma Škola, na které studuji.

Partneři soutěže (v abecedním pořadí) 

1.       AČRA
2.       Česká manažerská asociace
3.       České sdružení pro značkové výrobky
4.       Český institut pro franchising
5.       Grada Publishing
6.       M.I.P. Group
7.       POPAI CENTRAL EUROPE
8.       SIMAR
9.       SOVA ČR
10.     TOP 100
11.     Univerzita Tomáše Bati Zlín

Mediální partneři (v abecedním pořadí)

1.       Brands&Stories
2.       Český rozhlas
3.       Direkt   
4.       Liberecké listy
5.       Literární noviny
6.       Marketing a komunikace
7.       Marketing&Media
8.       Marketing Science & Inspirations
9.       Marketing Journal
10.     Media Guru
11.     MMPORTAL.CZ
12.     Packaging
13.     Právo
14.     PREKON.CZ
15.     Prestige
16.     Prosperita                                                        
17.     Regie Radio Music
18.     Výběr

Sponzoři (v abecedním pořadí)           

1.      Bernard pivovar
2.      Bohemia Sekt
3.      CMC Graduate School of Business
4.      COOP
5.      DAGO
6.      Dost dobrý design
7.      FREEBOARD
8.      ISMM Production & Business Cooperation
9.      Jednota České Budějovice
10.    Klub Lávka
11.    Kofola
12.    LinguaPlus
13.    Marienbad
14.    Nicom
15.    OKI
16.    Olma Olomouc
17.    Olympus
18.    Penzion POHÁDKA
19.    Reda
20.    RITTER PEN
21.    Rückl sklárny
22.    RYOR
23.    Svaz českých a moravských výrobních družstev
24.    Svaz květinářů a floristů
25.    Vitana
26.    Wunderman
27.    Zámek Loučeň

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3