INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Kdo z nás si nechce především pochutnat, když sedá k jídlu? Co jiného než chuť přece korunuje každou potravinu – i tu českou! Ale jak v té šílené a neustále proměnlivé nabídce na trhu rozpoznat, co skutečně chutná, ještě dřív než výrobek koupíme? Jedno řešení tu je, i když ve dvou provedeních – značky Česká chuťovka a Dětská chuťovka. Nebo snad znáte nějakou jinou, jež by vám garantovala skvělou chuť, kterou za vás už otestovali gurmeti a znalci?

Po pěti úspěšných ročnících se budou letos výrobci kvalitních, a hlavně chutných českých potravin znovu ucházet o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2014. Odborným garantem soutěže je tradičně Výzkumný ústav potravinářský Pra-

ha, v. v. i., v jehož sídle projdou počátkem října přihlášené dobroty anonymním senzorickým hodnocením. Složení hodnotitelské komise, i zcela průhledný způsob výběru oceněných, vylučuje jakoukoliv manipulaci s výsledky či jejich ovlivňování jinými zájmy.

 Jak vyplývá už ze samotného loga, o značku Česká chuťovka se mohou ucházet pouze výrobky českých výrobců vyrobené v České republice.

Jak se přihlásit

Spojením vynikající chuti a domácího původu potravin je tak značka Česká chuťovka zcela nezaměnitelná s jinými oceněními, která jsou v ČR udělována. Přihlášku i pravidla soutěže, jakož i seznam historicky všech úspěšných výrobců a oceněných potravin, lze nalézt na www.ceskachutovka.cz. Českou chuťovku je možné také sledovat na face­booku, kde jsou uveřejňovány aktuální informace a novinky od držitelů ocenění.

Oproti loňskému jubilejnímu 5. ročníku soutěže, kdy do České i do Dětské chuťovky přihlásilo rekordních 63 výrobců svých 207 výrobků, se tentokrát očekává zájem ještě o něco větší.

Pod záštitou předsedy Senátu Parlamentu ČR

Letošní 6. ročník soutěže se opět koná pod záštitou Milana Štěcha, předsedy Senátu Parlamentu České republiky. Předávání ocenění se tak uskuteční 22. října znovu v nezapomenutelné atmosféře Rytířského sálu Valdštejnského paláce, sídle Senátu.

 Přítomní novináři tam i letos na základě vlastní ochutnávky předají třem z oceněných plaketu Cena novinářů – Česká chuťovka 2014 a po loňském historicky prvním titulu Rytíř české chuti, uděleném židlochovickému mistru uzenářskému Františku Janíčkovi, se necháme překvapit, kdo další rozmnoží tento mladý ryze český „rytířský řád“, jenž kolem sebe nešíří žádný restituční strach, nýbrž skvělé chuťové zážitky. 

Generálním partnerem České chuťovky je již tradičně skupina COOP a také obchodní řetězec SPAR ČOS, a letos se k nim přiřadila i skupina Ahold.

 Přibyli i další vážení partneři, jimž není podpora chutných českých potravin lhostejná. Spořitelní družstvo Artesa, které podnikatelům a firmám poskytuje úvěry s individuálními podmínkami formou provozního a investičního financování, připravilo pro účastníky soutěže zvýhodněnou nabídku úvěrů – podrobnější informace lze nalézt na adrese: www.artesa.cz/o-nas/profil/pomahame/ceska-chutovka/.

 Novým partnerem je také špičkový hotel v centru Prahy – známý Hotel Jalta (www.hoteljalta.com). Ani toto spojení není vůbec náhodné, vždyť kvalitní a chutné potraviny a špičková gastronomie patří neodlučitelně k sobě. A protože kulinářští mistři Hotelu Jalta si zakládají také na moderních českých specialitách, zrodilo se i toto nové partnerství, při němž se snoubí vynikající gastronomie s vynikajícími českými potravinami.

Dětská chuťovka se zaměří na pozornost mladé generace o potravinářský průmysl

Už počtvrté bude letos dětská porota složená z členů Dětské tiskové agentury, žáků ZŠ Londýnská a studentů SPŠ potravinářských technologií v Podskalské, za jejíž významné podpory se také soutěž koná, udělovat značku Dětská chuťovka, která nemá u nás obdoby. Jen výrobky označené touto značkou jsou sen­zoricky hodnoceny skutečně dětmi a odrážejí tak věrně jejich chuťové preference, což je nesmírně důležité nejen pro spotřebitele, ale i pro samotné výrobce.

 Kromě toho chtějí pořadatelé letos zdůraznit i další důležitý aspekt Dětské chuťovky – jako nástroje pro zvýšení pozornosti mladé generace o potravinářský průmysl

 Zájem dětí o některé potravinářské obory totiž setrvale klesá a reálně tak hrozí, že v budoucnu budou chybět například kvalifikovaní řezníci a další potravináři, což se může následně negativně projevit i na kvalitě českých potravin. 

Mediálním partnerem celé soutěže je vydavatelství AGRAL s tituly Potravinářská revue, Potravinářský zpravodaj a Řeznicko/uzenářské noviny, vydavatelství RIX s tituly Prosperita, Madam Business a Fresh Time, a společnost Falcon Media Broadcast, partnerem Dětské chuťovky pak je tradičně i Dětská tisková agentura.  

(tz)

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3