INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

OndraLidé se pouští do podnikání z různých důvodů – může jít o potřebu uplatnit své schopnosti, zkusit něco nového, nechuť mít nad sebou šéfa, nebo jen proto, že mít vlastní firmu znamená mít jistou práci. Ať už jsou důvody k podnikání jakékoliv, vždy je to činnost, která s sebou přináší, vedle radosti z úspěchu, také řadu problémů, které se ne vždy daří předvídat a řešit v předstihu.

Nemusí vždy jít o nástrahy kladené úřady nebo konkurencí, mnohem běžnější jsou situace, které známe z černé kroniky a někdy, bohužel, i z vlastní zkušenosti. Požár, povodeň, krádež, vandalismus, anebo obyčejná chyba mohou přinést podnikání problémy, které mohou mít dalekosáhlé následky nejen pro majitele, ale i pro jeho rodinu a zaměstnance.

Sjednat optimální pojištění podnikání může vypadat složitě, ale pojišťovny se snaží tomuto segmentu zákazníků výběr produktů usnadnit, ačkoliv jejich nároky a potřeby jsou specifické a velmi individuální. Zvlášť drobní podnikatelé, kteří nemají tak vysoký obrat, ocení současnou nabídku pojištění, které zohledňuje především jednoduchost sjednání a variabilitu. Například pojištění podnikatelů Fortel nabízí pojištění majetku, movitých věcí a odpovědnosti za újmu. Je možné vybrat si rozsah pojištěných rizik podle toho, jaká úskalí business zahrnuje. Opomíjet pojištění se nevyplatí nikomu a stojí za to zamyslet nejen nad jeho rozsahem a výší pojistného krytí. Stejně tak je důležité prostudovat si pojistné podmínky, které by měly být srozumitelné a přehledné.

O to se naše pojišťovna snaží. Chce mít dobré vztahy se všemi klienty. Vážíme si toho, co umí a co dobrého pro ostatní dělají.

Ing. Vladimíra Ondráková, předsedkyně představenstva Hasičské vzájemné pojišťovny

Slovo ke dni

  • Horko přeje on-line obchodu

    Říká se o hrozném počasí, že bys ven ani psa nevyhnal. Letošní léto, co se počasí týče, je jako z katalogu cestovní kanceláře. Ale až moc. Slunce nemilosrdně žhne a už třetí měsíc nepřichází vysvobození. Většina lidí už má horka plné zuby a volí nejrůznější obrannou strategii, včetně nakupování. Někdo, jako já, vyhledává klimatizované prostory hypermarketů. Jiný nevytáhne paty z domu, kde odpočívá ve stínu. Kdo má navrch, nevím, ale e-shopy si už pochvalují růst obratu v letních měsících. Když nemůže zákazník k obchodníkovi, musí zboží ke spotřebiteli. Různé doručovací a kurýrní služby se teď musí hodně činit. Doufejme, že se neozvou politici nebo obory, aby označili práci v takové výhni jako porušování základních lidských práv – a vymyslí novou regulaci.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

gascontrol

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE