INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

Pohledem redakční rady

 L193002
19. květen 2014

Uplynul měsíc od vyhlášení dalšího ročníku Manažera roku. Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR je jedním z vyhlašovatelů, byla totiž u zrodu této prestižní soutěže, aniž její reprezentanti tušili, v jak rozsáhlý projekt se časem vyvine. Jsem přesvědčen, že je dobře, že taková soutěž pro naše manažery je, protože vlastně nenásilnou a objektivní formou mapuje prostřednictvím příběhů naše manažerské prostředí a pomáhá vytvářet obraz o něm v široké veřejnosti i mezi odborníky. Poctiví podnikatelé a manažeři nesou den co den svou kůži na trh, hledají nové výrobní programy, inovují, aby byli konkurenceschopní, vytváří pracovní místa, dávají prostor nápadům, hledají neobvyklá řešení, platí daně. Není to hrdinství, je to jejich všední den, běžný přístup k životu. Přál bych si, aby vláda a celá státní správa se již konečně začala zabývat celkovým zlepšením podnikatelského prostředí, tedy naplňovala své programové prohlášení, aby celospolečenské uznání této skupině lidí bylo nakloněno, aby nebyli spojováni jen se skandály těch několika, kteří slávu českému businessu neudělali. Postavit na nohy a dobře vést malou či velkou firmu patří do osudového vějíře seberealizace těchto osobností, všech, kteří k rodině manažerů roku za těch 21 let patří. Jan Wiesner, prezident Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR

IMG 7921
13. březen 2014

Aby zakázkové oživení trvalo Zejména bych si přál, aby zakázkové oživení, které nastalo ve 4. čtvrtletí minulého roku a přešlo do letošního roku do jakéhosi zakázkového přílivu, vytrvalo co nejdéle. Nejlépe, aby se tato úroveň stala stabilizovanou. Musím také zdůraznit, že opatření ČNB pro nás, kteří zpracováváme skoro výhradně domácí suroviny, se stalo nezanedbatelnou pomocí, neboť některé zakázky, které nebyly vzhledem k úplným vlastním nákladům pro nás dostatečně rentabilními, se posunuly mezi zakázky efektivní. Mohli jsme tak přijmout navíc pět pracovníků, jako osádku k výrobní lince na střídavé směny. To vše by však nestačilo, kdybychom nebyli konkurenčně a exportu schopni na trzích Japonska, Koreje, Německa, ale i Ruska a Ukrajiny. Dbáme na výrobkovou inovaci, jakost a termíny dodávek a tím dbáme na reprezentaci naší země, neboť každý z finálních výrobků nese hrdé označení MADE IN CZECH REPUBLIC, resp. ORIGINÁL BOHEMIA.   Ing. Vladimír Feix, dr. h. c., generální ředitel, Český porcelán, akciová společnost

Vlckova Irena
17. únor 2014

Samozřejmě, že bych měla plno osobních a soukromých přání, která bych však v tuto chvíli ráda ponechala stranou a zaměřila se především na oblast pracovní. Vzhledem k tomu, že již poměrně dlouho působím ve Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, který se snaží hájit zájmy podnikatelů v obchodě a cestovním ruchu, tak bych přála všem  z těchto oborů, aby se nám společně podařilo zlepšit image a dosáhli jsme určité prestiže, kterou si jistě zasloužíme.

Vaněček
13. leden 2014

Aby firma vydělávala hrozně moc peněz a proč Ing. Michal Vaněček, Ph.D., MBA, spolumajitel společnosti T-SOFT a.s. Na prvním místě určitě zdraví. Je to alfa a omega všeho. Když je člověk zdravý, může cokoliv, co si zamane. Když zdravý není, je už určitým způsobem limitován. Pak bych si přál, abychom podnikali v předvídatelném prostředí, a to po všech stránkách.

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Arbitrážní a mediační centrum WIPO: zkušenosti ze zahraničí 30. listopad 2022

V tomto vydání zakončíme seriál o IP mediacích a jejich využití při řešení sporů v oblasti ochrany duševního vlastnictví nahlédnutím do zahraničí. Konkrétně se zaměříme na zkušenosti a na mediační případy úspěšně vyřešené v Arbitrážním a mediačním centru Světové organizace duševního vlastnictví (WIPO) v Ženevě a v Singapuru.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3