INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

Pohledem redakční rady

Zdenek Juracka-COOP copy
16. květen 2016

Známé  a snad i pravdivé  přísloví  praví,  že  „Člověk  nemá zestárnout dokud  nezmoudří.“ Pro sebe osobně vzhledem k mému věku  v tom přísloví  vidím jeden  zásadní  problém.  Neznám totiž   žádnou  naučnou literaturu,  kde  bych nastudoval,  jak člověk pozná,  že je již relativně dost starý a že  již zmoudřel natolik, aby mohl doufat, že tento subjektivní dojem o něm potvrdí po jeho smrti někdo ještě moudřejší. Pro uspokojení mé mysli při hledání optimálního,   byť  sobeckého, přístupu k  řešení tohoto téměř filosofického problému jsem našel snad jediné východisko. Modlit se k bohu, aby s tím stářím a jeho vrcholem, to je smrtí, moc nespěchal. Mohl bych mu určitě  předložit mnoho důkazů a příkladů, že nejsem ještě natolik moudrý, abych doufal v pozitivní osud, že se najde  člověk, který to rád po mém odchodu z tohoto světa z nějakého důvodu potvrdí. Život mne totiž naučil nemít přílišnou důvěrou k ódám na vlastní moudrost za života, a nedoporučuji to ani jiným. Důvodů pro toto tvrzení je tolik, že je zbytečné psát je. Ing. Zdeněk Juračka, předseda představenstva Asociace tradičního českého obchodu

Ivo Gajdoš
29. březen 2016

Vyhodnocení soutěže MANAŽER ROKU se blíží a datum 21. dubna bude dalším slavným okamžikem, který se zapíše do historie manažerského umu v České republice. Odborná i široká veřejnost se doví, kdo z nominovaných šéfů firem a institucí byl oceněn titulem, který je průsečíkem jejich talentu, schopností, odvahy i moudrosti. Česká manažerská asociace jako jeden z vyhlašovatelů této prestižní soutěže má v tomto období snad nejvíce práce z celého roku. Jsem upřímně rád, že se veškerého dění mohu účastnit, podílet se na popularizaci lidí, kteří v praxi prokazují, jakými metodami lze v dnešní době plné turbulencí, nejistot a globálních krizí řídit firmy, orientovat je nejen na zisk, ale také na aktuální otázky společenské odpovědnosti, potažmo světové udržitelnosti. Upřímně a ze srdce držím palce všem, kteří jsou přihlášeni. Ing. Ivo Gajdoš výkonný ředitel České manažerské asociace

Beta Souček
10. prosinec 2015

Bublina o zdraví škodlivých uzeninách už splaskla a mezi zákazníky se opět umísťují v popředí zájmu krásně uzené bůčky, slaninky, párečky a samozřejmě šunky všech jakostí. S nadcházejícím obdobím svátků je jistě aktuální téma vinné klobásy. Ta patří na sváteční tabule stejně jako kapr, cukroví, či bramborový salát v mnoha podobách. Je krásné sledovat postupný nárůst objemu výroby této lahůdky, kterou si nejprve každý testuje, zkouší různé výrobce a ve chvíli, kdy je spokojen, čeká na ten správný okamžik nákupu. To vidím také v naší firmě. Říjen tak po 200 kg denně, listopad již po cca 300 kg a prosincový týden před vánocemi i 3-4 tuny každý den! To se potom mají naši řezníci co ohánět. A k čemu jsou po tom všechny ty řeči o dietách, cholesterolu a tlaku? K ničemu! Je důležité nekonzumovat jen potravu z nutnosti, ale mít náladu, čas a chuť něco objevovat a umět si každé sousto vychutnat, protože toto vše patří ke správné kultuře stolování. Nejde o to se něčím bezhlavě přecpat, to dnes rozumný člověk nedělá, a jídlo spíše degustuje a snaží se vnímat rozmanitosti chutí, ingrediencí, koření a celkový vjem z ochutnaných dobrot. Přeji všem čtenářům krásné a spokojené vánoční svátky, hodně štěstí, pohody a toho zdraví, které potřebujeme jistě všichni. Jiří Souček obchodní ředitel Uzeniny BETA

pekny4
7. říjen 2015

Tak, tady to můžeme podepsat, a je hotovo. A bylo. Obchod v hodnotě zhruba 24 mil. korun. Krásná práce. Jednal jsem s partnerem, který přesně věděl, co obchod je. On sám byl tvrdým obchodníkem. Jeho tvrdost ale nespočívala v neomaleném a neustále se opakujícím požadavku na zvýšení slevy. Naopak, jasně věděl, že když chce kvalitu, tak ta něco stojí. A věděl, co si pod pojmem kvalita představit. Pro něj to začínalo odpovídající velikostí potenciálního partnera, pokračovalo dobrými referencemi jiných firem, jasně strukturovanou nabídkou na jeho poptávku. Z kvality nevyjímal samotnou realizaci transakce, která začíná fyzickým předáním zboží či služeb a následnou péčí o ně pokračuje.... Slyším nějaké zvuky - co to je? Sakra, budík. Tak vstávat, pryč od snu a zpět k realitě. Jdu bojovat za to, aby obchodní jednání nezačínala tou strašnou větou - tak co, jakou mi dáte slevu? Protože když já nevydělám, tak nemůžu utratit jinde. Ing. Vít Pěkný, generální ředitel NH Car, s.r.o.  

Ivo Gajdos
31. srpen 2015

Profese manažera není vůbec jednoduchá. Vlastně zodpovídá za vše, co se ve firmě děje, ať jde o nadnárodní korporaci nebo malou firmu s českým kapitálem o deseti zaměstnancích. Jeho pracovní doba nekončí ani nezačíná, je, alespoň srdcem, ve stálém nasazení. Jeho loajalita k firmě, pro niž pracuje, je hodnotou, která má svou společenskou vážnost a od níž se odvíjí i úspěch na trhu. A je úplně jedno, o jaké odvětví jde. Manažerky a manažeři jsou zkrátka osobnostmi, které se skromností sobě vlastní milují svou práci a odvádějí více, než se po nich požaduje, a mají vysoký morální kredit. Jinak to ani neumí. Jejich čas je přísně organizován a vnitřní disciplína je základ respektu, který k nim okolí získává.Česká manažerská asociace je už 25 let platformou pro diskuzi o mnoha otázkách, a na něž dnes manažeři hledají odpovědi. Tím, že se členská základna ČMA rozrůstá a posilují se a tříbí aktivity, dosahuje mezi profesními uskupeními stále významnější pozici. To nás samozřejmě těší. Přál bych si, abych česká manažerská obec v tomto trendu pokračovala a akčně se vyjadřovala k mnoha stěžejním záležitostem jako je například udržitelnost, společenská odpovědnost, celospolečenské vnímání poslání manažera. A ještě více bych si přál, aby nám naslouchaly i další partnerské subjekty nebo vládní představitelé. Jde totiž o to,  aby zkušenosti manažerů českých firem byly tvořivým prvkem české ekonomiky a byly na základě velkého potenciálu náležitě využívány.Ing. Ivo Gajdoš, výkonný ředitel České manažerské asociace

maly
10. červenec 2015

Víno se stává stále více nedílnou součástí životního stylu řady lidí. Současně se v České republice zvyšuje i kultura konzumace vína a rostou nároky na jeho kvalitu. To mě těší jako ředitelku a sommelierku společnosti ResVinia, která se zaměřuje na prodej moravských a českých kvalitních vín. Prodáváme prověřená vína více než 30ti vinařských firem. S vybranými enology vinařství připravujeme vína, která uvádíme na trh pod naší značkou RESVINIA. S našimi víny se setkáte při mnoha významných společenských příležitostech, v nákupních galeriích a také v lékárnách, kam distribuujeme červené víno Bona Dea. Víno Bona Dea  (název podle řecké bohyně zdraví a plodnosti) má doporučení odborné lékařské společnosti Sekce asistované reprodukce České gynekologické a porodnické společnosti od dubna 2013, od září 2013 se prodává v lékárnách po celé ČR. Život je v poslední době až příliš překotný a uspěchanost k vínu nepatří. Přála bych si tedy a snad ze všeho nejvíce, aby našim klientům a všem, kteří si víno z nabídky společnosti ResVinia vyberou, vždy chutnalo, aby pili přiměřeně a s rozumem, aby víno přinášelo dobrou náladu, inspiraci, kladné emoce, radost. Aby se tak zároveň kultivoval nejen vztah k tomuto nápoji, ale i vztahy mezi lidmi. Bez dobrých a vstřícných vztahů se dlouhodobě žít totiž nedá.  MVDr. Dana Odehnalová, MBA ředitelka společnosti ResVinia, spol. s r.o. www.vinoabobule.cz www.vinoprozdravi.cz

Slovo ke dni

  • Porážíme Japonsko

    Češi trpí komplexem malosti. A proto každá zpráva, že jsme v něčem před giganty, potěší. Teď jsem si s gustem přečetl informaci, že jsme se zařadili do první třicítky zemí v online podnikání. Za námi se octly takové státy jako Itálie nebo Japonsko. Hodnotil se počet uživatelů internetu a vyspělost logistických služeb. Sám vím, jak úspěšně si vede například Zásilkovna, která velmi rychle expanduje nejen v ČR, ale i okolních státech. Už delší dobu je známo, že patříme k nejlepším na světě v užívání bezkontaktních plateb. A našlo by se toho víc, co povzbudí naši národní hrdost. Jak známo, mezi Goliáši není malý David bez šance, jak se píše v Bibli a jak jsme se o tom v historii mnohkrát přesvědčili.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOB tsoft   EON EG 2017 107  icom
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

PSC 0175

Češi budou nové věci vymýšlet stále 5. říjen 2020

Josef KratochvílJe obdivuhodné, kolik českých firem, vysokých škol, výzkumných organizací a dalších subjektů v uplynulém půlroce nacházelo nová řešení pro to, aby mohly existovat dál, rozvíjet výrobu a služby. Nabízet trhu to, co nejvíce potřebuje. Vznikly nové produkty, zrodily se ojedinělé postupy práce, ke slovu se dostaly špičkové technologie i efektivnější organizace procesů. Znamená to, že potenciál tvořivosti nabral na obrátkách, aktivoval se.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE