INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

2 martin civrnySpolečnost MAKRO ČR v červnu vytvořila zcela novou pozici, která se zaměří na udržitelné směřování celé sítě velkoobchodů v České republice s důrazem na snižování produkovaného odpadu. Tu bude zastávat Martin Čivrný. Jedná se o první takovou pozici v rámci celé skupiny METRO.

Hlavním úkolem manažera udržitelnosti bude převést korporátní strategii zaměřenou na udržitelnost do každodenního fungování MAKRO ČR a jeho firemní kultury. Na starosti bude mít především organizaci a propagaci různých iniciativ, projektů, workshopů a kampaní souvisejících s tématem udržitelnosti. Bude také zodpovědný za plánování a vývoj komunikační strategie tohoto tématu a navrhování postupů, které povedou ke snižování produkovaného odpadu v rámci fungování společnosti.
Po získání magisterského titulu na České zemědělské univerzitě v Praze nastoupil Martin Čivrný jako marketingový specialista pro privátní značky společnosti MAKRO Cash & Carry. V rámci postupného osobního růstu úspěšně absolvoval dvouletý intenzivní kurz METRO Potentials Management Trainee program, v němž si osvojil zkušenosti s vedením týmu, fungováním prodejen, projektovým managementem a optimalizací procesů. Zkušenosti získal i díky stážím, které absolvoval na Slovensku, v Japonsku a v Německu, kde se seznámil s pracovním prostředím mateřské společnosti METRO.
Během svého působení v MAKRO ČR měl mimo jiné na starosti témata darování potravin, udržitelných řešení a nakládání s odpadem. V loňském roce se pak podílel na návrhu systémových řešení pro redukci jednorázových plastů v rámci fungování společnosti MAKRO ČR. Podílel se i na zavedení tašek „Byla jsem PETkou“ z recyklovaného plastu a zrušení jednorázových igelitových tašek na pokladnách prodejen MAKRO po celé republice.
***
METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.
METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 34 zemích a celosvětově zaměstnává více než 100 000 lidí. Ve finančním roce 2018/19 dosáhla společnost METRO obratu 27,1 miliardy EUR. V září 2018 zahájila společnost METRO proces odprodeje potravinového maloobchodního řetězce Real se svými 34 000 zaměstnanci.

Více informací naleznete na www.metroag.de

Slovo ke dni

  • Pošta na kolečkách

    Vzpomínáte na pojízdné prodejny? Umožňovaly venkovu přiblížit se městu, jak znělo jedno ze socialistických hesel. Ale taková služba přežívala i do dnešních dnů. K nám každý týden zavítal se svým krámkem na kolách řezník Franta. Zájem byl velký, avšak s tím, jak začal v centru obce prosperovat obchod vedený vietnamskou rodinou, už se Fandovi tak nedařilo a přestal zajíždět. Nicméně v nedaleké vesnici to nevzdal. Česká pošta musí hlídat náklady na provoz, zároveň udržet obslužnost celé republiky. Zkouší teď na jihu Čech nabídnout své služby z pojízdného úřadu. Zatím jen na měsíc. Tento jistě zajímavý experiment může mít úspěch, ale čtyři týdny je krátká doba na to, aby si místní lidé zvykli. Navíc rozsah poskytované služby je omezený. Praxe ukáže, zda nápad z minulosti může zajistit pošťákům i slušnou budoucnost.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

2 karabec

Představujeme IP mediační centrum Praha 23. únor 2021

Cílem tohoto příspěvku je představit nově založené IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, jehož zakladatelem je společnost JUDr. David Karabec, s.r.o., která je specializovanou konzultační, poradenskou a vzdělávací společností se zaměřením na ochranu autorských a průmyslových práv, know-how, obchodní tajemství, licence, nekalou soutěž a franchising.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE