INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2 martin civrnySpolečnost MAKRO ČR v červnu vytvořila zcela novou pozici, která se zaměří na udržitelné směřování celé sítě velkoobchodů v České republice s důrazem na snižování produkovaného odpadu. Tu bude zastávat Martin Čivrný. Jedná se o první takovou pozici v rámci celé skupiny METRO.

Hlavním úkolem manažera udržitelnosti bude převést korporátní strategii zaměřenou na udržitelnost do každodenního fungování MAKRO ČR a jeho firemní kultury. Na starosti bude mít především organizaci a propagaci různých iniciativ, projektů, workshopů a kampaní souvisejících s tématem udržitelnosti. Bude také zodpovědný za plánování a vývoj komunikační strategie tohoto tématu a navrhování postupů, které povedou ke snižování produkovaného odpadu v rámci fungování společnosti.
Po získání magisterského titulu na České zemědělské univerzitě v Praze nastoupil Martin Čivrný jako marketingový specialista pro privátní značky společnosti MAKRO Cash & Carry. V rámci postupného osobního růstu úspěšně absolvoval dvouletý intenzivní kurz METRO Potentials Management Trainee program, v němž si osvojil zkušenosti s vedením týmu, fungováním prodejen, projektovým managementem a optimalizací procesů. Zkušenosti získal i díky stážím, které absolvoval na Slovensku, v Japonsku a v Německu, kde se seznámil s pracovním prostředím mateřské společnosti METRO.
Během svého působení v MAKRO ČR měl mimo jiné na starosti témata darování potravin, udržitelných řešení a nakládání s odpadem. V loňském roce se pak podílel na návrhu systémových řešení pro redukci jednorázových plastů v rámci fungování společnosti MAKRO ČR. Podílel se i na zavedení tašek „Byla jsem PETkou“ z recyklovaného plastu a zrušení jednorázových igelitových tašek na pokladnách prodejen MAKRO po celé republice.
***
METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.
METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 34 zemích a celosvětově zaměstnává více než 100 000 lidí. Ve finančním roce 2018/19 dosáhla společnost METRO obratu 27,1 miliardy EUR. V září 2018 zahájila společnost METRO proces odprodeje potravinového maloobchodního řetězce Real se svými 34 000 zaměstnanci.

Více informací naleznete na www.metroag.de

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3