INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Markéta Pavelková Coca Cola HBCMarkéta Pavelková přichází do Coca-Cola HBC po více než 11 letech na seniorních HR pozicích. Ve společnostech jako je Ahold nebo Makro/Metro vedla klíčové organizační iniciativy i řízení talentů.

Společnost Coca-Cola HBC má s účinností od 2. srpna 2021 novou HR ředitelku pro Česko a Slovensko. Stala se jí Markéta Pavelková, jež dosud ve stejném regionu řídila oblast lidských zdrojů velkoobchodní společnosti Makro Cash & Carry. Bohaté profesní zkušenosti má s různými oblastmi HR, od řízení a získávání talentů, vzdělávání až po komplexní kulturní transformaci firmy v souladu s jejími dlouhodobými strategiemi.

Markéta Pavelková působí v oblasti HR téměř 15 let. Svoji profesní kariéru zahájila po dokončení studia filologie na Univerzitě Pardubice v přední technologické společnosti Delphi, jež se zabývá především vývojem a dodávkami komponentů pro automobilový průmysl. Následně pět let pracovala jako HR manažerka v centrále maloobchodního řetězce Ahold, kde mimo jiné připravovala a zaváděla nové leadership programy pro pobočkové týmy a podílela se na integraci zaměstnanců po významné akvizici 49 provozoven společnosti Interspar.

Do společnosti Coca-Cola HBC přichází Pavelková po pěti letech ve velkoobchodní společnosti Makro Cash & Carry, kde v pozici HR ředitelky pro Česko a Slovensko hrála zásadní roli při řízení kulturní transformace firmy v souladu s novou firemní strategií, cíli a hodnotami. Nové způsoby spolupráce tehdy představila celkem 4 500 zaměstnancům společnosti. Vedla také redesign komerčních oddělení s cílem zajistit náležitou pozornost a zaměření se na potřeby zákazníků. Na vysoce konkurenčním pracovním trhu zrealizovala kreativní řešení a zajistila tak včasný nábor 500 zaměstnanců do nově vybudovaného distribučního centra v Praze. Pod jejím vedením se Makro stalo v Česku třikrát po sobě zaměstnavatelem roku v kategorii retailu.

,,O lidech, kteří jsou součástí systému Coca-Cola rád říkám, že jsou tajnou přísadou úspěchu naší společnosti. Proto mě velice těší, že se k nám přidala právě Markéta. Nejenže se ona sama stala důležitou součástí inspirativního a inkluzivního prostředí, v němž všichni působíme, ale její bohaté zkušenosti v oblasti HR přispějí k rozvoji a profesnímu růstu každého z našich lidí,” uvedl Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

“S ohledem na svoje dosavadní působení v maloobchodních a velkoobchodních společnostech mám velký respekt ke všem lidem, kteří v Coca-Cola HBC dokážou zajistit každodenní nápojový servis pro miliony zákazníků, navíc v tak široké paletě produktů ve špičkové kvalitě. Příležitosti pro kariérní rozvoj jsou zde obrovské a já udělám maximum pro to, aby všichni naši lídři a kolegové cítili silnou podporu při naplňování jejich potenciálu, ambicí a talentu,” říká Markéta Pavelková, HR ředitelka Coca-Cola HBC pro Česko a Slovensko.

Behind the Bottle, o krok blíže Coca-Cole

Společnost Coca-Cola HBC se v době pandemie pustila do zcela nového projektu a na začátku srpna rozjela svůj vlastní videocast a podcast, jehož cílem je představit divákům a posluchačům její podnikání. “Pokud vás zajímá téma marketingu nebo fandíte prodejní taktice či tématům spojeným s udržitelným podnikáním, pak videocast a podcast Behind the Bottle je určený právě pro Vás,” komentuje novou aktivitu HR oddělení nová HR ředitelka Markéta Pavelková. Zájemci mají krok za krokem možnost dostat se blíže k jedné z nejúspěšnějších rychloobrátkových firem a poznat její tajemství úspěchu. Nejnovější díl s generálním ředitelem Danem Timotinem je ke zhlédnutí zde. Ostatní podcasty jsou dostupné na Youtube, Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

(tz)

Slovo ke dni

  • Smrt ze zoufalství

    Ztratili práci, smysl života, začali pít nebo nadměrně brát antidepresiva a předčasně zemřeli. V USA dospěli vědci k závažnému poznání. V posledních dekádách čekala předčasná smrt na 600 tisíc lidí, uvádějí zprávy na Seznam.cz. Týká se bílých Američanů bez vysokoškolského vzdělání, kteří nenašli odpovídající uplatnění na pracovním trhu. Byli z něj vytlačeni roboty, umělou inteligencí, digitálními technologiemi. A nebo se jejich pracovní pozice odstěhovaly do regionů s nízkými mzdovými náklady. Nám Čechům zatím toto nebezpečí nehrozí. Domácí ekonomika stále poptává mnoho talentů, a to z řad především technických profesí. Uplatnění v České republice najde každý, kdo chce a má potřebné kvalifikační schopnosti. Nezaměstnanost se u nás dlouhodobě pohybuje na velmi nízkých hodnotách. Věřím, že s vyspělými technologiemi z USA si nedovezeme i...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč si strany v IP mediaci naslouchají 15. červen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s druhou fází mediace, ve které IP mediátor aktivně naslouchá stranám. V rámci této fáze mediace je cílem IP mediátora zjistit skutečné potřeby a zájmy stran konfliktu.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3