INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Markéta Pavelková Coca Cola HBCMarkéta Pavelková přichází do Coca-Cola HBC po více než 11 letech na seniorních HR pozicích. Ve společnostech jako je Ahold nebo Makro/Metro vedla klíčové organizační iniciativy i řízení talentů.

Společnost Coca-Cola HBC má s účinností od 2. srpna 2021 novou HR ředitelku pro Česko a Slovensko. Stala se jí Markéta Pavelková, jež dosud ve stejném regionu řídila oblast lidských zdrojů velkoobchodní společnosti Makro Cash & Carry. Bohaté profesní zkušenosti má s různými oblastmi HR, od řízení a získávání talentů, vzdělávání až po komplexní kulturní transformaci firmy v souladu s jejími dlouhodobými strategiemi.

Markéta Pavelková působí v oblasti HR téměř 15 let. Svoji profesní kariéru zahájila po dokončení studia filologie na Univerzitě Pardubice v přední technologické společnosti Delphi, jež se zabývá především vývojem a dodávkami komponentů pro automobilový průmysl. Následně pět let pracovala jako HR manažerka v centrále maloobchodního řetězce Ahold, kde mimo jiné připravovala a zaváděla nové leadership programy pro pobočkové týmy a podílela se na integraci zaměstnanců po významné akvizici 49 provozoven společnosti Interspar.

Do společnosti Coca-Cola HBC přichází Pavelková po pěti letech ve velkoobchodní společnosti Makro Cash & Carry, kde v pozici HR ředitelky pro Česko a Slovensko hrála zásadní roli při řízení kulturní transformace firmy v souladu s novou firemní strategií, cíli a hodnotami. Nové způsoby spolupráce tehdy představila celkem 4 500 zaměstnancům společnosti. Vedla také redesign komerčních oddělení s cílem zajistit náležitou pozornost a zaměření se na potřeby zákazníků. Na vysoce konkurenčním pracovním trhu zrealizovala kreativní řešení a zajistila tak včasný nábor 500 zaměstnanců do nově vybudovaného distribučního centra v Praze. Pod jejím vedením se Makro stalo v Česku třikrát po sobě zaměstnavatelem roku v kategorii retailu.

,,O lidech, kteří jsou součástí systému Coca-Cola rád říkám, že jsou tajnou přísadou úspěchu naší společnosti. Proto mě velice těší, že se k nám přidala právě Markéta. Nejenže se ona sama stala důležitou součástí inspirativního a inkluzivního prostředí, v němž všichni působíme, ale její bohaté zkušenosti v oblasti HR přispějí k rozvoji a profesnímu růstu každého z našich lidí,” uvedl Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

“S ohledem na svoje dosavadní působení v maloobchodních a velkoobchodních společnostech mám velký respekt ke všem lidem, kteří v Coca-Cola HBC dokážou zajistit každodenní nápojový servis pro miliony zákazníků, navíc v tak široké paletě produktů ve špičkové kvalitě. Příležitosti pro kariérní rozvoj jsou zde obrovské a já udělám maximum pro to, aby všichni naši lídři a kolegové cítili silnou podporu při naplňování jejich potenciálu, ambicí a talentu,” říká Markéta Pavelková, HR ředitelka Coca-Cola HBC pro Česko a Slovensko.

Behind the Bottle, o krok blíže Coca-Cole

Společnost Coca-Cola HBC se v době pandemie pustila do zcela nového projektu a na začátku srpna rozjela svůj vlastní videocast a podcast, jehož cílem je představit divákům a posluchačům její podnikání. “Pokud vás zajímá téma marketingu nebo fandíte prodejní taktice či tématům spojeným s udržitelným podnikáním, pak videocast a podcast Behind the Bottle je určený právě pro Vás,” komentuje novou aktivitu HR oddělení nová HR ředitelka Markéta Pavelková. Zájemci mají krok za krokem možnost dostat se blíže k jedné z nejúspěšnějších rychloobrátkových firem a poznat její tajemství úspěchu. Nejnovější díl s generálním ředitelem Danem Timotinem je ke zhlédnutí zde. Ostatní podcasty jsou dostupné na Youtube, Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3