INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

Jiří MarečekZa udržitelnost ve společnosti Albert odpovídá od 1. října Jiří Mareček. Zastřeší tak klíčové oblasti, kterým se Albert jako odpovědný obchodník věnuje, tedy neplýtvání potravinami, snižování objemu obalových materiálů či uhlíkové stopy nebo pomoc komunitám. Mareček bude i nadále odpovědný za stávající agendu externí komunikace a Public Affaris.

„Agenda udržitelnosti se dynamicky vyvíjí. Promítají se do ní nové vědecké poznatky i společenské potřeby. Jedná se o otázky, které jsou velice důležité pro zákazníky, zaměstnance, vlády, neziskové organizace. Jsem rád, že Albert se k této oblasti staví odpovědně a jednotlivé oblasti jsou pevně provázané s každodenní činností a přístupem zaměstnanců, s naší strategií i investicemi,“ říká Jiří Mareček.

Důraz na udržitelné podnikání potvrzuje také první nefinanční report, který Albert letos vydal. „Shrnuje řadu závazků a cílů, a přináší také ohlédnutí za úspěšnými počiny z uplynulého roku. Mezi zásadní cíle patří dosažení uhlíkové neutrality do roku 2040, snižování použitých obalových materiálů a plastů a jejich recyklovatelnost a znovu použitelnost nebo podpora komunit. Tu v Albertu zastřešuje Nadační fond Albert, který loni pomáhal 25 miliony korun. Z posledních novinek bych vypíchnul koncept zero waste prodejny, který jsme představili v hypermarketu na pražských Nových Butovicích. Ten do důsledku dotahuje prevenci proti plýtvání potravinami, která je pro naši společnost velmi důležitá,“ doplňuje Mareček.
Komunikaci a Public Affairs vede Jiří Mareček v Albertu už sedm let. Stejně dlouhou dobu působí také jako předseda Nadačního fondu Albert. Problematice udržitelnosti a související společenské odpovědnosti se profesně věnoval i v minulosti.

(tz)

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3