INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

Lukas HosekLukáš Hošek (36 let) nastoupil v roce 2012 do společnosti Peugeot Česká republika na pozici fleetového manažera. Za deset let se vypracoval až na samotný vrchol fleetové hierarchie. V rámci oddělení B2B/LCV bude jakožto jeho ředitel zodpovídat za vedení týmů zajišťujících prodeje napříč celým B2B trhem od drobných podnikatelů až po uzavírání významných obchodních zakázek. Neméně důležitá je také celá řada dalších úkolů zaměřených na podporu dominantní pozice a budoucího rozvoje Stellantis značek v oblastech LCV a elektrifikace.

Působnost oddělení B2B / LCV pod vedením Lukáše Hoška zahrnuje všechny značky skupiny Emil Frey v ČR (Peugeot, Citroën, Opel, DS, Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional a Jeep®).

V rámci pozice ředitel B2B / LCV bude Lukáš Hošek zodpovědný za vytváření strategie a prodejních podmínek pro všechny segmenty B2B trhu, dále pak za animaci B2B prodejů jak z pohledu dealerských sítí, tak i hlediska obchodního týmu na úrovni importéra. Na trhu lehkých užitkových vozů bude jeho úkolem udržet a dále rozvinout klíčovou pozici značek skupiny Emil Frey. Stejný cíl má i v oblasti elektrifikovaných vozů včetně segmentu elektrických LCV, kde se Stellantis značky celoevropsky silně prosazují.

Ve funkci ředitele oddělení B2B / LCV Lukáš Hošek vystřídal Jaromíra Heřmanského, který byl jmenován ředitelem a jednatelem společnosti F Automobil Import zajišťující dovoz a distribuci vozidel Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional a Jeep®.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3