INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Na mimořádné valné hromadě Asociace komunikačních agentur (AKA) byly zvoleny do vedení této profesní asociace dvě ženy. Prezidentkou byla zvolena Petra Jankovičová a výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová. Tímto krokem završuje AKA personální změny ve vedení a je připravena na společenské a technické změny, které celý kreativní průmysl čekají v dalších letech.

Obě představitelky mají za sebou rozmanitou a dlouholetou pracovní zkušenost v reklamním a mediálním průmyslu.

Petra JankovicovaPetra Jankovičová je spoluzakladatelkou a spolumajitelkou oceňované pražské agentury Triad. Tu také od jejího vzniku vedla deset let a z původně digitální agentury pomohla vybudovat full-servisovou agenturu zaměřenou na kreativu a strategii. Její řízení loni v dubnu předala Magdaléně Křížové v roli CEO a Petře Blažkové jako COO. V srpnu loňského roku se pak Jankovičová na čas postavila do čela marketingu start-upu Madmonq. Jankovičová už zároveň byla mezi lety 2020 a 2022 členkou prezidia AKA, kde se zaměřovala na etiku reklamy, udržitelnost a vztahy agentur s klienty. Petra komentuje svoje další působení v AKA: „Prioritou na následující období je z mého pohledu vytvoření silného hlasu, který podpoří odvětví jako důležitého pilíře ekonomiky v aktuálné složité fázi.“

2023 01 26 2Kateřina Hrubešová se pohybuje v reklamním a mediálním prostředí více než 25 let, zastávala pozice v reklamních a mediálních agenturách i v neziskovém sektoru. Původní profesí je novinářka se zaměřením na digitál a trendy v komunikaci. Posledních 14 let vedla profesní asociaci Sdružení pro internetový rozvoj. Práce pro AKA je pro ni logickým vyvrcholením její profesní kariéry, kdy uplatní veškeré znalosti a manažerské zkušenosti z předchozích angažmá. „Moc děkuji všem členům AKA za důvěru, kterou mi dali a je to pro mě velký závazek do dalších let. Čekají nás nelehké roky, kdy se celý kreativní průmysl bude muset vypořádat s dopady černých labutí v podobě válečného konfliktu, ekonomické krize a technologických změn, např. umělé inteligence.“

O AKA

AKA je spolek, výběrová organizace nejvýznamnějších subjektů v oblasti komerční komunikace. Jejím cílem je zajišťovat příznivé prostředí pro podnikání členů, budování dobrého jména oboru, odborné vzdělávání a podpora aktivit ke zvyšování profesionální úrovně odborníků na komunikaci. O etické standardy komerční komunikace dbá AKA prostřednictvím Rady pro reklamu, jíž je spoluzakladatelem.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3