INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pavla Hobikova SazkaJako šéfka externí komunikace ve společnosti Sazka nastupuje od února Pavla Hobíková. Přináší několikaleté zkušenosti s vedením PR a externí komunikace z e‑commerce skupiny Mall Group, operátora T-Mobile či maloobchodního řetězce Globus. Ve své nové roli bude mít na starosti kompletní externí komunikaci včetně přípravy PR kampaní a eventů a bude také vystupovat jako mluvčí firmy.

Hobíková přichází z e-commerce skupiny Mall Group, kde tři a půl roku působila jako PR manažerka a tisková mluvčí. Zodpovědná byla za rozvoj externí komunikace a mediálních vztahů skupiny v šesti zemích včetně komunikace prodeje skupiny polskému Allegru. Před působením v Mall měla na starosti vztahy s veřejností u mobilního operátora T-Mobile. V letech 2012-2018 vedla externí komunikaci Globus ČR, kde byla zodpovědná také za CSR aktivity společnosti.

V Sazce povede Hobíková tým externí komunikace. Zodpovídat tak bude za tvorbu a realizaci strategie externí komunikace, budování vztahů s médii i oblast produktového PR nebo krizové komunikace. Jejím úkolem bude také zvyšovat povědomí o širokém portfoliu Sazky, kam spadají nejen loterie a kurzové sázení, ale i online zábava, virtuální mobilní operátor nebo doplňkové služby na více než 7 800 prodejních místech v Česku. Komunikační podporu bude poskytovat také rozsáhlým sponzoringovým a CSR aktivitám Sazky v oblasti sportu a esportu nebo aktivitám společnosti v oblasti zodpovědného hraní.

„Sazku vnímám nejen jako tuzemskou sázkovou jedničku s dlouhou tradicí, ale také firmu, která skvěle vnímá společenské trendy a potřeby svých zákazníků a dobře si uvědomuje závazky, které vůči nim má. Jsem ráda, že se budu moci podílet na komunikaci celé řady inovací a unikátních řešení, kterými Sazka ovlivňuje budoucnost zábavy,“ doplňuje Pavla Hobíková, manažerka externí komunikace ve společnosti Sazka.

Díky svým zkušenostem v oblasti CSR bude Hobíková vytvářet také komunikační podporu společnosti v oblasti udržitelnosti a společenské zodpovědnosti. Sazka dlouhodobě podporuje český sport od olympioniků přes talentované mladé sportovce až po sportování rodin a amatérů. Stále vyšší důraz klade také na zodpovědné hraní, které Sazka v rámci své dlouhodobé strategie dokonce posouvá za hranice povinné legislativy.

Hobíková bude součástí divize vnějších vztahů a udržitelnosti, kterou od loňského roku vede Petr Jonák. Ve své pozici bude úzce spolupracovat nejen se všemi ostatními divizemi Sazky, ale také s mateřskou skupinou Allwyn.

„Sazka nenabízí pouze hravé a inovativní portfolio produktů, ale ovlivňuje také životní styl mnoha lidí v Česku, kterým přináší radost a potěšení. Zároveň s tím se stále více zaměřujeme na odpovědné hraní. Dlouhodobě podporujeme také sport – od toho olympijského přes podporu mladých talentů až po amatérské sportování. Jsem rád, že nám s komunikací těchto témat pomůže právě Pavla, která má mnohaleté zkušenosti jak s technologickými firmami a digitálním prostředím, tak i oblastí retailu,“ dodává Petr Jonák, ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti ve společnosti Sazka.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3