INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Novým generálním ředitelem pražské kanceláře MasterCard Europe se stal k 15. 11. 2011 Ing. Miroslav Lukeš, MA, MBA, který má bohatou praxi v oblasti strategického řízení a rozvoje obchodu. Před příchodem do MasterCard Europe působil Miroslav Lukeš v poradenské firmě McKinsey & Company a v GE Money Bank, kde vytvářel strategii.

„Velmi se těším na spolupráci s obchodními partnery i pražským týmem. Bezhotovostní placení má obrovský růstový potenciál, který hodláme nadále rozvíjet. Budeme se soustředit nejen na tradiční platební karty, ale také inovativní platební prostředky. Připravujeme několik novinek a věřím, že na českém trhu společně s obchodními partnery brzy rozšíříme jejich využívání. Jde nám o zjednodušení a zpříjemnění placení pro koncové zákazníky i o rozvoj obchodování obecně. Pro naši práci bude důležité konstruktivní prostředí a nové úhly pohledu," uvedl Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku.

Miroslav Lukeš vedl šest let v McKinsey & Company projekty pro řadu předních společností působících v oblasti finančních služeb, telekomunikací a hi-tech v Evropě a v USA. Soustředil se především na oblast prodeje a marketingu.

O kompetentnosti Miroslava Lukeše svědčí i jeho vzdělání. Prestižní program INSEAD MBA ve Francii absolvoval jako nejlepší student ročníku. Na Vysoké škole ekonomické v Praze získal titul Ing. v oblasti financí a IT managementu a zároveň mu zde byla udělena cena za nejlepší studentskou práci. Během univerzitních studií se s excelentními výsledky účastnil European Joint Studies Programme ve Velké Británii, Belgii a České republice. Je ženatý a má dvě děti.

Brian Lang, který do srpna 2011 vedl pražskou kancelář MasterCard Europe, nyní pracuje jako vedoucího oddělení rozvoje trhu MasterCard v Dubaji.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3