INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Michaela Sklenarova 78079733Michaela Sklenářová převezme po Pavlu Jínovi pozici tiskové mluvčí českého
zastoupení automobilky Škoda Auto. Pavel Jína bude ve své nové roli zodpovědný za celosvětovou komunikaci prodejních a
finančních výsledků či aktivit společnosti na mezinárodních trzích.

Michaela Sklenářová přebírá v rámci českého zastoupení automobilky Škoda Auto zodpovědnost za komunikační aktivity na domácím trhu. Střídá
tak Pavla Jínu, který přebírá v oddělení Komunikace podniku pozici tiskového mluvčí se
zodpovědností za celosvětovou komunikaci prodejních a finančních výsledků, aktivit na
mezinárodních trzích a také globálních sponzoringových aktivit Škoda Auto.
Michaela Sklenářová, která má magisterský titul v oboru Mediální studia z Metropolitní
univerzity Praha, působila od roku 2018 v agenturním prostředí na pozici project executive
pro projekty Komunikace produktu Škoda Auto. Od loňského roku zastávala pozici
produktové tiskové mluvčí Škoda Auto, přičemž měla na starosti celosvětovou komunikaci
modelů Fabia, Kamiq a Scala. Ve své nové funkci bude zodpovědná za komunikaci značky
Škoda na českém trhu.

Pavel Jína, který vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově v Praze, působí ve Škoda Auto
od roku 2017. V mladoboleslavské automobilce začínal v oddělení Komunikace produktu, kde
zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci vybraných modelů. Od listopadu
2019 působil jako mluvčí českého zastoupení. Za rok 2022 získal ocenění Nejlepší mluvčí
soukromého sektoru. Nově bude mít na starosti celosvětovou komunikaci prodejních
a finančních výsledků, aktivit na mezinárodních trzích včetně Indie či asijských trhů a také
globálních sponzoringových aktivit. Nadále je komunikačně zodpovědný i za téma
gigafactory.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3