INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Luděk Louda byl jmenován obchodním a marketingovým ředitelem hotelu InterContinental Prague, a to s účinností od 21. února 2012, kdy převzal tuto roli od stávajícího obchodního ředitele Jiřího Beneše.

Luděk Louda, 52, má velmi bohaté zkušenosti z cestovního ruchu i z oblasti hotelnictví. Svou hotelovou kariéru zahájil v roce 2002, kdy působil jako director of sales & marketing pro hotel Holiday Inn Prague Congress Centre (IHG). Poté působil dva roky jako country manager of sales & marketing v cestovní kanceláři Detur zodpovědný za Turecko, Tunis a Řecko.

V roce 2005 se vrátil k hotelovému oboru a od té doby až do roku 2011 působil v zahraničí v nejrůznějších pětihvězdičkových hotelech, ve strategických obchodních pozicích. Namátkovým výčtem jeho několikaletých zahraničních zkušeností je například pozice regional sales manager v hotelu Renaissance Moscow, director of sales v hotelu Renaissance Atyrau, director of sales & marketing v hotelu Holiday Inn Samara, director of sales & marketing pro pobaltské státy, Polsko, Něměcko Bělorusko a Rusko v Le Meridien Vilnius – Hotel & Golf Resort pro pobaltské . Jeho posledním působištěm před odchodem do Prahy byl hotel Corinthia Nevsky Palace v Petrohradě, kde zastával pozici ředitele obchodu a marketingu.

Ve své nové pozici bude reportovat přímo Alexandru Schreiterovi, generálnímu řediteli InterContinental Prague.

Luděk Louda se narodil v Praze a vystudoval vysokou školu ekonomickou. Hovoří anglicky, rusky a samozřejmě česky. Je svobodný a bezdětný. Jeho koníčkem je profese – věnuje se studiu vývoje hotelnictví a rozvoje nových trhů. Je milovníkem orientální kuchyně. Mezi jeho záliby patří poznávání málo známých míst, sjezdové lyžování, v létě turistika, historická beletrie i filmy.

Informace o hotelu InterContinental Prague

Mezinárodní hotel InterContinental Prague se nachází na břehu Vltavy, v centru Prahy na Starém Městě. Svým hostům nabízí 372 pokojů, z nichž je 32 apartmá, dále dvě restaurace: Zlatá Praha a Primátor, Duke´s Bar & Café, zahradní restauraci Enjoy43, relaxační centrum Health Club&Spa InterContinental, dvoupatrové podzemní garáže s kapacitou 190 míst. Pro konání konferencí je k dispozici 13 jednacích místností a mnoho dalších služeb, které jenom může špičkový hotel nabídnout.

Informace o IHG

InterContinental Hotels Group (IHG) [LON: IHG, NYSE: IHG (ADR)], je největší hotelová skupina na světě dle počtu pokojů.

IHG franšízuje, pronajímá, řídí nebo vlastní, prostřednictvím různých dceřiných společností, přes 4.400 hotelů s více než 658.000 pokoji

ve 100 zemích a teritoriích po celém světě. Skupina vlastní portfolio uznávaných a respektovaných hotelových značek včetně InterContinental Hotels & Resorts, Hotel Indigo, Crowne Plaza Hotels & Resorts, Holiday Inn Hotels and Resorts, Holiday Inn Express, Staybridge Suites a Candlewood Suites, a také spravuje největší hotelový věrnostní program na světe, Priority Club Rewards s počtem 63 milionů členů po celém světě.

IHG má ve výstavbě dalších 1.100 hotelů, jež vytvoří 90.000 pracovních míst po celém světě v průběhu několika příštích let.

InterContinental Hotels Group PLC je holdingová společnost skupiny ve Velké Británie a je registrovaná v Anglii a Walesu.

IHG nabízí informace a on-line rezervace pro všechny své hotelové značky na www.ihg.com

a informace o Priority Club Rewards programu na www.priorityclub.com.

Pro aktuální zprávy z IHG, navštivte naši online tiskového oddělení na www.ihg.com/media, www.twitter.com/ihgplc or www.youtube.com/ihgplc.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3