INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Osobnost_maloobchodu_2011_Andrew_North-smallV úterý 20. března 2012 byly v hotelu Ambassador slavnostně vyhlášeny výsledky devátého ročníku ocenění GE Money Bank Obchodník roku. Součástí gala večera byla i volba Osobnosti maloobchodu roku 2011 formou přímého hlasování hostů v sále. Nejvíce hlasů získal a vítězem této kategorie se stal Andrew North, generální ředitel společnosti IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovenská republika.

„Osobnost maloobchodu je jediná z kategorií ocenění GE Money Bank Obchodník roku, o jejímž vítězi se rozhoduje až v průběhu slavnostního večera. Volba je tak každoročně velice napínavá a šance nominovaných do poslední chvíle vyrovnané. Srdečně proto gratuluji Andrew Northovi k získání této ceny," komentoval volbu Osobnosti roku Josef Jehlík, manažer pro rozvoj obchodu GE Money Bank.

Cenu Osobnost maloobchodu roku 2011 získal Andrew North. Při jeho nominaci porota ocenila především kvalitní péči o zákazníky, bezproblémový servis a příjemnou obsluhu. Dále vyzdvihla jednoduchou marketingovou koncepci cílenou na zákazníka. Porotce zaujal také program udržitelnosti a pozitivní vztah k životnímu prostředí. IKEA navíc působí jako přitažlivý zaměstnavatel pro mladé.

Na cenu Osobnost maloobchodu roku 2011 byli dále nominováni:

• Pavel Sláma, výkonný ředitel DATART INTERNATIONAL

• Jaroslav Froulík, generální ředitel Jednoty s.d. České Budějovice

• Axel Hluchy, generální ředitel společností MAKRO Cash&Carry ČR

• Ondřej Fryc, předseda dozorčí rady Mall.cz a CEO mateřské společnosti Netretail Holding, B.V.

O nominacích na titul Osobnost maloobchodu rozhodovala porota složená z odborníků z řad akademické obce a odborných institucí, zástupců GE Money Bank a mediálních partnerů. Porota nominovala pět osobností českého maloobchodu. Pětice byla o svých nominacích informována koncem února a následně s nimi byl natočen krátký medailonek, ve kterém každý zodpověděl otázku „Co považujete za svůj největší pracovní úspěch v roce 2011?". Tyto medailonky byly promítány během slavnostního večera. Vítěze pak vybrali hosté slavnostního gala večera Obchodníka roku prostřednictvím hlasování přímo v sále.

Odbornou porotu tvořili: Dana Zadražilová, vedoucí katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací VŠE v Praze, Petr Hříbal, šéfredaktor časopisu Zboží&Prodej, Radka Mozgová, marketing a PR manažer Český rozhlas – Radiožurnál, Josef Jehlík, manažer pro rozvoj obchodu GE Money Bank, Marie Petrovová, ředitelka komunikace GE Money Bank, Zdeněk Juračka, prezident SOCR ČR, Tomáš Skřivánek, šéfredaktor E15 a Michael Kavín, místopředseda Sdružení obrany spotřebitelů.

Porota posuzovala osobnostní kritéria nominovaných se zaměřením na manažerský přístup, řídící schopnosti, strategické myšlení, předvídavost, schopnost určovat trendy a vůdcovství. Dále porota posuzovala inovativní přínos v oblasti nákupu, prodeje, distribuce, marketingu či vztahu se zákazníky. Důraz byl také kladen na úspěšně realizovaný projekt/výkon v loňském roce.

Více informací na www.obchodnik-roku.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3