INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Na pozici marketingového a PR manažera společnosti Cebia nastoupil dne 4. 6. 2011 pan Jan Dryák (43). Ve své nové pozici bude zodpovídat za rozvoj a řízení veškerých marketingových a PR aktivit společnosti.

Jeho hlavním úkolem bude marketingovými prostředky zvýraznit unikátní postavení společnosti Cebia na trhu, nastavit její korporátní identitu, optimalizovat využívání nástrojů digitálního marketingu a řídit celou externí komunikaci společnosti.

Jan Dryák působil sedm let jako marketingový a PR manažer ve společnosti ČSOB Leasing, kde zodpovídal za zaveškeré komunikační aktivity společnosti. Krátce působil i jako Country Marketing Manager ve společnosti AAA Auto. Od roku 1998 zastával různé pozice v oblasti marketingu a řízení obchodu v leasingových společnostech.

Pozice vedoucího marketingu a PR dosud nebyla ve společnosti Cebia obsazena.

Jan Dryák ve volném čase rád sportuje a věnuje se literatuře a historii.

Cebia, spol. s r.o., je již 20 let leader na trhu v prověřování původu a historie vozidel. Společnost tak dlouhodobě pomáhá motoristům s bezpečným nákupem ojetých vozidel. Cebia nabízí vedle komplexní služby AUTOTRACER, která je dostupná on-line přes internetové stránky www.zkontrolujsiauto.cz, řadu dalších služeb pro prověřování původu a originality vozidel.

Cebia je výhradním představitelem systému OCIS (Open Car Information System) v ČR. Systém OCIS používají partneři Cebia po celém světě, jako nástroj pro výměnu dat o vozidlech. Cílem systému OCIS je také pomocí značení autoskel snižovat počet odcizených vozidel, nalézat je a navracet je původním majitelům. Od roku 2009 je společnost Cebia držitelem certifikátu jakosti dle normy ISO 9001:2008.

(tz)

Slovo ke dni

  • Jak se rozpadla myšlenka na hromadu zpráv

    Možná se vám to už také stalo. Chcete něco vyřešit, napíšete nebo zavoláte dotyčné osobě. Shrnete myšlenku pěkně v bodech. Krok za krokem. A reakcí na ni je… Chaos. Je to jako když vám někdo vysype puzzle na stůl a vy z nich musíte složit nějaký komplexní obrázek. Máte před sebou fragmenty, které musíte dát dohromady, abyste zrekonstruovali pracně to, co se dalo říci snadno. Jen to chtělo chvíli času a koncentrace, aby byla odpověď na vaši zprávu zformulována se vším všudy. Čím dokonalejší prostředky komunikace máme, tím hůř komunikujeme. Je to prokletí dnešní doby, ale možná by stačilo říct, že prostředky nejsou komunikací samou. Ta by měla mít vždy přehlednou formu, která bude pro příjemce sdělení prostě stravitelná. Tím, že tříštíme pozornost, a schází nám koncentrace, utrácíme na komunikaci čas i energii v trojnásobném množství, než bývalo standardem...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3