INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem
Magdaléna Wavle se stala ombudsmankou pro klienty GE Money Bank a GE Money Auto. Hlavní zodpovědností ombudsmanky je vyřizování podnětů od klientů, kteří nejsou spokojeni se standardním vyřešením jejich stížnosti či reklamace. Magdaléna stála u zrodu Centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě a působila i v roli jeho ředitelky. Zahraniční zkušenost získala v USA a německém Hannoveru. Pro banku pracuje již 12 let, poslední rok řídí tým pro zlepšení zákaznické zkušenosti.

„Jsme velká instituce, ve které denně probíhá přes sto tisíc interakcí se zákazníky. Vytvoření role ombudsmana dává našim zákazníkům možnost odvolat se, pokud nejsou spokojeni s předchozím řešením jejich podnětu či stížnosti. Vážíme si našich klientů a tímto krokem jim poskytujeme nový prostředek komunikace s bankou," uvedla Magdaléna Wavle.

„Ombudsman pro klienty a jeho tým se zabývají řešením komplikovaných případů, které vyžadují spolupráci více oddělení, popřípadě spolupráci s institucemi, jako je Finanční arbitr ČR," řekl Pavel Zúbek, tiskový mluvčí GE Money Bank. „Dlouholeté zkušenosti Magdalény Wavle jí k této náročné funkci dávají nejlepší předpoklady. Věříme, že její citlivý a zodpovědný přístup naši klienti ocení," dodal Pavel Zúbek.

Role ombudsmana klientů v GE Money Bank

Tým ombudsmana pro klienty řeší výhradně podněty, které již prošly standardním procesem vyřízení reklamace či stížnosti. Ombudsman spolupracuje na řešení případů se všemi relevantními odděleními banky, rozhoduje však zcela nezávisle po komplexním posouzení všech potřebných informací. Kromě samotného řešení jednotlivých odvolání vyhledává také příčiny vzniku problematických situací a navrhuje mechanismy k jejich odstranění. O výsledku šetření informuje klienty nejpozději do 30 dnů.

Magdaléna Wavle (38 let) zahájila svou kariéru v GE Money Bank krátce po dokončení VŠE v Praze v roce 1999. Zpočátku působila v oddělení HR, dále pak působila na různých vedoucích pozicích, ve kterých přicházela do přímého kontaktu se zákazníky. V německém Hannoveru, kde získala zahraniční zkušenosti, se nejprve věnovala vedení projektů a poté se stala lídrem zákaznického servisu. Po návratu do České republiky stála u zrodu Centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě a působila i jako jeho ředitelka. Během mateřské dovolené v bance vedla projekt na podporu diverzity. Od listopadu 2011 stojí v čele týmu pro zlepšení zákaznické zkušenosti. Ve svém volném čase se věnuje především rodině, sportu, a pokud zbyde čas, tak i fotografování.

Ombudsmanku pro klienty je možné kontaktovat prostřednictvím webového formuláře na stránkách www.gemoney.cz/ge/cz/1/zakaznicky-servis/ombudsman-pro-klienty nebo písemně na adrese: GE Money Bank a. s. (resp. GE Money Auto s. r. o.), Ombudsman pro klienty, Vyskočilova 1422/1a,140 28 Praha 4 – Michle.

(tz)

Slovo ke dni

  • Proč skončili živnostníci?

    Loni ukončilo činnost 1300 nejmenších podnikatelů. Asi není žádným překvapením, že řada z nich si spočítala, že ve stále těžších ekonomických podmínkách se prostě neuživí a „zavřeli krám“. Ale je tu ještě jeden významný faktor. Jen v mém okolí se rozhodly dvě osoby samostatně výdělečně činné zrušit živnostenský list z administrativních důvodů. Nechtěly si totiž otevřít datovou schránku, která je od nového roku 2023 k podnikání nutná. Pro někoho jen obvyklá operativa, pro jiného však další „papírování“ a možná až nepříjemný dohled státu. Uvidíme, zda je úbytek živnostníků jen mimořádný jev, který se v příštích letech nebude opakovat, nebo byl nastoupen nový dlouhodobý trend. Ti, co zůstali, brzy zjistí, že se vlastně nic podstatného nestalo, nebo naopak se s datovými schránkami nesžijí. Podle mého názoru převáží první skupina. Každá...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2023

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3