INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Valná hromada Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) zvolila nové vedení. Do svého čela členská základna asociace nově postavila dosavadního místopředsedu Miroslava Štursu (regionálního ředitele mezinárodního nakladatelství International Masters Publishers pro středoevropský region), který se tak stal předsedou asociace. Místopředsedou je nově Aleš Hýbner, ředitel a předseda představenstva společnosti Lion Teleservices CZ (součásti holdingu Teleperformance), která zajišťuje služby externího call centra.

Cílem nového vedení je dále budovat asociaci jako profesionální profesní organizaci firem z oblasti přímého a interaktivního marketingu, zásilkového a internetového obchodu a call center. I nadále chce nové vedení rozvíjet vzdělávací aktivity (konference a semináře), chce však více posílit členské výhody, zejména v oblasti poradenské a informační. Souvisí to také s plánovanými změnami evropské a později i české legislativy, například v oblasti ochrany dat.

Miroslav Štursa (46 let) – Topmanažer s více než 13letou zkušeností v oblasti direct marketingu. Je absolventem ČVUT Praha, fakulty strojní, oboru jaderné stroje a zařízení. Do nakladatelství Internetional Masters Publisher nastoupil v roce 2000 jako produktový manažer. Později postoupil přes pozice marketingového manažera, marketingového ředitele a oblastního ředitele pro Česko, Slovensko, Slovinsko, Chorvatsko a Srbsko až na současnou pozici regionálního ředitele pro střední Evropu. Je ženatý, má dvě děti. Zajímá se o cestování, sport, hudbu a četbu.

Aleš Hýbner (44 let) - Po ukončení studií na ČVUT v Praze, fakultě elektrotechnické a VŠE v Praze, fakultě informatiky, nastoupil ke společnosti Roland Berger & Partner, kde pracoval na projektech zaměřených na reorganizaci a ohodnocování podniků v České republice a v Německu. Od roku 1997 pracuje ve společnosti Lion Teleservices CZ, která zajišťuje outsourcing služeb call centra v České republice a na Slovensku. V letech 2001 – 2002 absolvoval IEMBA program při University of Pittsburgh.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Zásilkový obchod (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3