INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem
Valná hromada Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) zvolila nové vedení. Do svého čela členská základna asociace nově postavila dosavadního místopředsedu Miroslava Štursu (regionálního ředitele mezinárodního nakladatelství International Masters Publishers pro středoevropský region), který se tak stal předsedou asociace. Místopředsedou je nově Aleš Hýbner, ředitel a předseda představenstva společnosti Lion Teleservices CZ (součásti holdingu Teleperformance), která zajišťuje služby externího call centra.

Cílem nového vedení je dále budovat asociaci jako profesionální profesní organizaci firem z oblasti přímého a interaktivního marketingu, zásilkového a internetového obchodu a call center. I nadále chce nové vedení rozvíjet vzdělávací aktivity (konference a semináře), chce však více posílit členské výhody, zejména v oblasti poradenské a informační. Souvisí to také s plánovanými změnami evropské a později i české legislativy, například v oblasti ochrany dat.

Miroslav Štursa (46 let) – Topmanažer s více než 13letou zkušeností v oblasti direct marketingu. Je absolventem ČVUT Praha, fakulty strojní, oboru jaderné stroje a zařízení. Do nakladatelství Internetional Masters Publisher nastoupil v roce 2000 jako produktový manažer. Později postoupil přes pozice marketingového manažera, marketingového ředitele a oblastního ředitele pro Česko, Slovensko, Slovinsko, Chorvatsko a Srbsko až na současnou pozici regionálního ředitele pro střední Evropu. Je ženatý, má dvě děti. Zajímá se o cestování, sport, hudbu a četbu.

Aleš Hýbner (44 let) - Po ukončení studií na ČVUT v Praze, fakultě elektrotechnické a VŠE v Praze, fakultě informatiky, nastoupil ke společnosti Roland Berger & Partner, kde pracoval na projektech zaměřených na reorganizaci a ohodnocování podniků v České republice a v Německu. Od roku 1997 pracuje ve společnosti Lion Teleservices CZ, která zajišťuje outsourcing služeb call centra v České republice a na Slovensku. V letech 2001 – 2002 absolvoval IEMBA program při University of Pittsburgh.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Zásilkový obchod (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Zima za námi, plynu je dost

    Před začátkem zimní topné sezóny si podniky ani drobní spotřebitelé nebyli jisti, jak vystačí se zásobami paliv. Teď už to máme za sebou a ministerstvo průmyslu a obchodu s úlevou konstatuje, že jsme obstáli na výbornou. I když zásobování, zvláště plynu z tradičních zdrojů, bylo přerušeno, nic dramatického se nestalo. Není pochyb o tom, že hlavní roli sehrál odpovědný přístup velkých i malých odběratelů, kteří vystačili s tím, co bylo k dispozici. Vcelku logicky tomu napomohly i výrazně vyšší ceny energií a také technologie efektivněji využívající každou kilowatthodinu. Nicméně šetrné nakládání se zdroji musí pokračovat během celého roku, protože levně už nikdo nenakoupí a nadbytek zdrojů zřejmě už navždy patří minulosti. Potvrdilo se tak staré české přísloví, že nouze naučila Dalibora housti. Ku prospěchu nás všech.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2023

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3