INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Valná hromada Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) zvolila nové vedení. Do svého čela členská základna asociace nově postavila dosavadního místopředsedu Miroslava Štursu (regionálního ředitele mezinárodního nakladatelství International Masters Publishers pro středoevropský region), který se tak stal předsedou asociace. Místopředsedou je nově Aleš Hýbner, ředitel a předseda představenstva společnosti Lion Teleservices CZ (součásti holdingu Teleperformance), která zajišťuje služby externího call centra.

Cílem nového vedení je dále budovat asociaci jako profesionální profesní organizaci firem z oblasti přímého a interaktivního marketingu, zásilkového a internetového obchodu a call center. I nadále chce nové vedení rozvíjet vzdělávací aktivity (konference a semináře), chce však více posílit členské výhody, zejména v oblasti poradenské a informační. Souvisí to také s plánovanými změnami evropské a později i české legislativy, například v oblasti ochrany dat.

Miroslav Štursa (46 let) – Topmanažer s více než 13letou zkušeností v oblasti direct marketingu. Je absolventem ČVUT Praha, fakulty strojní, oboru jaderné stroje a zařízení. Do nakladatelství Internetional Masters Publisher nastoupil v roce 2000 jako produktový manažer. Později postoupil přes pozice marketingového manažera, marketingového ředitele a oblastního ředitele pro Česko, Slovensko, Slovinsko, Chorvatsko a Srbsko až na současnou pozici regionálního ředitele pro střední Evropu. Je ženatý, má dvě děti. Zajímá se o cestování, sport, hudbu a četbu.

Aleš Hýbner (44 let) - Po ukončení studií na ČVUT v Praze, fakultě elektrotechnické a VŠE v Praze, fakultě informatiky, nastoupil ke společnosti Roland Berger & Partner, kde pracoval na projektech zaměřených na reorganizaci a ohodnocování podniků v České republice a v Německu. Od roku 1997 pracuje ve společnosti Lion Teleservices CZ, která zajišťuje outsourcing služeb call centra v České republice a na Slovensku. V letech 2001 – 2002 absolvoval IEMBA program při University of Pittsburgh.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Zásilkový obchod (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3