INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

VladimirSpolečnost ZVU POTEZ, významný tradiční český dodavatel zařízení a technologií pro chemický, potravinářský a energetický průmysl a člen přední průmyslové skupiny SAFICHEM GROUP, s potěšením oznamuje, že na místo generálního ředitele jmenovala Vladimíra Čepelíka. Vladimír Čepelík (53) bude mít odpovědnost za řízení společnosti, dlouhodobý strategický rozvoj, optimalizaci produktového portfolia a posílení exportní výkonnosti.

Vladimír Čepelík má více než dvacetiletou praxi v řídicích funkcích ve velkých exportně orientovaných společnostech. Před nástupem do ZVU POTEZ působil ve společnosti TES VSETÍN, kde měl na starosti rozvoj dlouhodobé strategické spolupráce s významnými zahraničními průmyslovými korporacemi. Jeho předchozí pracovní pozice byly již od roku 1985 výrazně spojeny se společnostmi kolem české strojírenské skupiny ŠKODA. V 80. letech pracoval v  podniku ŠKODAEXPORT, v 90. letech zastával vedoucí obchodní a manažerské pozice ve společnostech ŠKODA v oborech dopravního a těžkého strojírenství. V letech 1999-2004 působil v představenstvu společnosti ŠKODA TS, která realizovala významné exportní projekty v rámci Evropské unie a na asijských trzích.

Od roku 2004 byl Vladimír Čepelík odpovědný za rozvoj obchodu společnosti ŠKODA TRANSPORTATION v oblasti jihovýchodní Evropy a na asijském kontinentu. Také působil v pozici ředitele dceřiné společnosti ŠKODA POWER v Indii, kde měl na starosti restrukturalizaci společnosti, rozvoj obchodně inženýrských aktivit v oblasti a přípravu investice na vybudování místních výrobních kapacit včetně strategické spolupráce s pozdějším novým vlastníkem společnosti ŠKODA POWER – korejským průmyslovým koncernem Doosan.

Vladimír Čepelík získal inženýrský diplom na Fakultě obchodní na Vysoké škole ekonomické v Praze, věnoval se rovněž postgraduálnímu manažerskému studiu na CMC Graduate School of Business, kterou dokončil v roce 2001. Hovoří anglicky, německy a rusky a ve svém volném čase rád cestuje a poznává cizí kultury.

###

ZVU POTEZ, a.s. je významný český dodavatel zařízení a technologií pro chemický, potravinářský a energetický průmysl s rozsáhlou průmyslovou tradicí. Mezi jeho hlavní výrobní programy patří speciální aparáty, tlakové nádoby, trubkové výměníky, chemické aparáty, pivovary a cukrovary. Aktuálně ve společnosti sídlící v Hradci Králové pracuje přibližně 500 zaměstnanců. Od srpna 2014 je společnost součástí strojírenské větvě v rámci přední průmyslové skupiny SAFICHEM GROUP.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3