INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Tetra Pak, která je předním světovým dodavatelem řešení pro zpracování a balení potravin, pověřila od ledna Charlese Héaulmého (48) řízením regionu Evropy a střední Asie. Ve své roli bude Charles Héaulmé odpovědný za 55 zemí, 43 obchodních zastoupení, 13 výrobních závodů, 4 550 zaměstnanců a obrat ve výši 3,5 miliardy eur. Małgorzata Kołton byla jmenována novou generální ředitelkou pro Tetra Pak Polsko & Danube, který zahrnuje Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Polsko.

Náročné tržní podmínky


Jako viceprezident nedávno vytvořeného celku bude CharlesHéaulmé řídit chod společnosti v rozmanitém a nesourodém regionu s odlišnými a náročnými obchodními podmínkami. Konkurence na trhu nápojových kartonů i alternativních obalových systémů vzrůstá. Zároveň spotřeba mléčných a nealkoholických nápojů, klíčových segmentů společnosti Tetra Pak, kolísá. Cílem nového viceprezidenta bude dosahovat růstu a zvyšovat konkurenceschopnost tak, aby si společnost Tetra Pak udržela svoji vedoucí pozici v oboru.

Pokračující změny


„Společnost Tetra Pak od svého založení neustále roste. Tento úspěch je důsledkem zavádění inovací, zaměření na potřeby zákazníků a důrazu na udržitelnost. Budeme nadále stavět na těchto pevných základech. Zaměříme se na další rozvoj našeho úspěšného portfolia, pronikání do nových segmentů trhu a posilování klíčových obchodních oblastí, jako je například Technický servis. Významných výsledků dosahujeme skrze neustálé zlepšování kvality našich služeb. Mým závazkem je tuto pozici v následujících letech dále posilovat,“ řekl Charles Héaulmé po svém jmenování.

Charles Héaulmé


Od svého nástupu do společnosti Tetra Pak v roce 1999 zastával Charles Héaulmé, který je francouzské národnosti, vedoucí pozice v několika zemích Evropy a Latinské Ameriky. Před jmenováním do funkce viceprezidenta byl generálním ředitelem Tetra Pak Iberia. Během své kariéry ve společnosti Tetra Pak žil a pracoval v 9 zemích, díky čemuž má zkušenosti z různých obchodních prostředí.

Úzká spolupráce s partnery

Podle generální ředitelky Małgorzaty Kołton musí společnost Tetra Pak úzce spolupracovat se svými zákazníky, aby pochopila jejich potřeby a dokázala jim pomáhat v obchodním růstu.Má proto v plánu posilovat vazby s obchodními partnery z řad zpracovatelů potravin a nápojů. Cílem je spotřebitelům trvale dodávat kvalitní a bezpečné výrobky v atraktivním balení.

„Největší výzvou v nové pozici pro mě bude přinášet jedinečná řešení na český, slovenský, maďarský a polský trh, které jsou si navzájem velmi podobné a zároveň v mnoha ohledech odlišné,“ říká Małgorzata Kołton. „Společnost Tetra Pak je dodavatelem komplexních řešení, to znamená, že nejsme pouze dodavatelem pro zpracování a plnění tekutých potravin a obalového řešení, ale také navazujících služeb včetně technického servisu a detailních znalostí trhu. Jsem velmi ráda, že mohu pracovat ve všech čtyřech zemích s profesionálními kolegy, kteří chápou potřeby svých trhů.“

O SPOLEČNOSTI TETRA PAK

Tetra Pak je světovým lídrem v oblasti zpracování a balení potravin. V úzké spolupráci s našimi zákazníky a dodavateli poskytujeme bezpečné, inovativní a ekologicky šetrné produkty, které každý den uspokojují potřeby stovek milionů lidí ve více než 170 zemích celého světa. Společně s více než 23 000 zaměstnanců ve více než 80 zemích se jako lídr v odvětví zavazujeme k odpovědnému a trvale udržitelnému přístupu k podnikání. Naše motto CHRÁNÍME DOBRÉ (PROTECTS WHAT´S GOOD™) odráží naši vizi zajišťovat bezpečnost a dostupnost potravin po celém světě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3