INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

L. HanzlLukáš HanžlVýznamnými posilami české Konica Minolta se stávají Lukáš Hanžl, který povede oddělení ITS (IT Services) Sales, a Petr Provazník, jenž se postaví do čela ITS Delivery. Jejich cílem bude prodej a dodávka IT služeb. Dvě nová oddělení vznikla v reakci na výrazné zvýšení poptávky po IT službách a s tím související růst tržeb tuzemského zastoupení.

„V segmentu IT služeb roste Konica Minolta v tuzemsku již od roku 2013, kdy začala s přeměnou společnosti z dodavatele tiskových řešení v poskytovatele IT služeb. V současné době se tyto služby podílejí na obratu společnosti z téměř 15 % a další růst očekáváme i v příštích letech,“ uvedl Lukáš Hanžl, obchodní ředitel ITS Sales Konica Minolta Business Solutions Czech (KM BCZ), a dodal: „Staneme se významným servisním integrátorem a našim zákazníkům poskytneme komplexní IT služby pod správou jednoho dodavatele, a to nejen v oblasti tisku, ale i v rámci celé IT infrastruktury, podnikových systémech a řešení pro správu a řízení firemních procesů. Naším cílem je dosáhnout v ČR stejně významného postavení na poli IT, jaké drží Konica Minolta již řadu let v oblasti tisku.“

P. ProvazníkPetr ProvazníkDíky kompletní nabídce IT služeb se chce Konica Minolta stát pro české firmy strategickým partnerem v oblasti digitalizace, automatizace a servisní integrace. Jejím dalším cílem je nabízet i služby mimo digitalizaci, zejména pak pro oblast správy infrastruktury a cloudových platforem.
Za dodávku IT služeb a vývoj softwarových řešení bude odpovědný Petr Provazník, ředitel oddělení ITS Delivery, ve kterém v současnosti působí již téměř 60 IT specialistů. „Aktuálně pracujeme na revizi portfolia služeb, nastavení efektivní komunikace s odděleními obchodu a na optimalizaci nákladů. V průběhu roku 2018 máme v plánu rozšířit nabídku o komponenty servisní integrace a služeb založených na Microsoft Office 365. Věnovat se budeme také podpoře nově přicházejícího produktu Workplacehub. Chceme přitom využít již existující dovednosti a zkušenosti týmu a následně expandovat do nových oblastí dodávek IT služeb a vývoje softwaru,“ sdělil Petr Provazník, ředitel ITS Delivery KM BCZ. Hlavní vývojovou strategií nového oddělení bude podpora produktů ve formě „as a Service“.

Součástí týmu ITS se stane i oddělení produktového marketingu, jenž bude podporovat přímý a nepřímý prodej a mimo jiné se zaměří na vytváření produktových balíčků od technologických partnerů (Microsoft, HP, K2 BlacPearl, MFiles, …). Do konce léta by v ITS mělo působit zhruba 75 zaměstnanců. „Podařilo se nám získat kolegy, kteří mají obrovské zkušenosti z oboru. Předpokládáme, že budeme nadále růst a chceme dát možnost i novým mladým talentům,“ informoval L. Hanžl.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc. 

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost, která poskytuje inovativní řešení pro podniky a společnosti. Silné stránky společnosti jsou v kombinaci jejích klíčových technologií v oblasti pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání, nano-zpracování a oblasti materiálů. Konica Minolta vytváří nové hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit pracovní výzvy a procesy. V éře internetu věcí využívá společnost svých hlubokých odborných znalostí v oblasti digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost, poskytující sofistikovaná řešení. Konica Minolta je zároveň aktivní při vytváření inovací ve spolupráci a spojenectví s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery.
Společnost Konica Minolta má sídlo v Tokiu a její koncernové společnosti s více než 43 000 zaměstnanci působí v 50 zemích světa. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích po celém světě.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2017 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 65,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (35,8 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (41,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu. Více informací na www.konicaminolta.cz.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3