INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Vedení brněnské PR a marketingové agentury Lesensky.cz přebírá Roman Kučera, který ve funkci CEO střídá po deseti letech Petra Lesenského. Zakladatel a jediný majitel agentury stáčí pozornost ke strategickému rozvoji firmy a z pozice nově zvoleného člena vedení Asociace Public Relations Agentur (APRA) také k osvětě o moderním PR. Agentura rovněž posiluje management a rozšiřuje svůj pražský tým.

„Po deseti letech v operativě plánuji méně mluvit a více poslouchat. Obklopil jsem se silným a loajálním týmem, kterému je potřeba dát volnější ruku. Směrem k našim klientům se nic nezmění, nikdy jsme nebyli agentura jednoho člověka a veškeré procesy jsou dlouhodobě vychozené,“ uvedl Petr Lesenský, který tak získává čas na strategický rozvoj firmy a nové agenturní projekty v komerční sféře či veřejné správě. „Jako člen výkonné rady APRA se navíc plánuji ještě intenzivněji věnovat vzdělávání a podpoře našeho oboru nejen v Praze, ale i v regionech,“ doplnil.

Funkci CEO v agentuře Lesensky.cz od února přebírá dosavadní obchodní ředitel Roman Kučera, který ve firmě působí šest let. Pozici marketingového ředitele obsadil nově Michal Kubín. Ten v managementu brněnské agentury doplňuje ředitelku PR oddělení Markétu Kohoutkovou a vedoucí pražské pobočky Moniku Hořínkovou. Právě pražský tým se poté rozrůstá o bývalou redaktorku Marketing Sales Media Jitku Fialkovou a Jana Nechvátala, který vedl tiskové oddělení Ministerstva práce a sociálních věcí.

„Personální posílení našeho týmu o další zkušené odborníky je logickým důsledkem kontinuálního růstu agentury a rozšiřování jejího záběru. Majiteli jsme uvolnili ruce, díky čemuž získává odstup od každodenní agendy a může se na stále častější strategická rozhodnutí dívat s větším nadhledem,“ vysvětlil Roman Kučera, nový CEO agentury Lesensky.cz.

Agentura působí na trhu od roku 2009. V roce 2017 spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Mezi její dlouhodobé referenční klienty se řadí společnosti Invia, E.ON, Green Ways, Enbra či Lomax. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, jež propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. Brněnský tým tvoří sedmnáct lidí, v Praze má agentura tři interní zaměstnance.

Roman Kučera

Roman Kučera převzal funkci CEO v agentuře Lesensky.cz od února 2019. Ve společnosti působí již šestým rokem a dosud zastával pozici obchodního ředitele. Před příchodem do agentury působil jako šéfredaktor odborných magazínů a stal se autorem několika knižních bestsellerů z oblasti IT. Své zkušenosti z médií pak rovněž využil na manažerských marketingových pozicích ve společnostech IKEA či Home Credit.

O agentuře Lesensky.cz

Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti vystavěla na seriózním vztahu s novináři a zručné práci s informacemi. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, které propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. V roce 2017 agentura spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA.

(tz)

Slovo ke dni

  • Je nás sedm milionů online

    Sčítání lidu, které právě probíhá, ukazuje nejen na počet obyvatel České republiky a jejich vzdělání, práci a bydlení. Zároveň dává obrázek o digitální vyspělosti národa. A myslím, že se nemáme za co stydět. Ještě nebyli sečteni všichni, a už se sedm milionů dotazníků podařilo vyplnit online. Nepochybně nejméně tři čtvrtiny Čechů daly přednost počítači před sčítacím komisařem. Někdy nám připadá, že jsme zaostalí a nikdy nedoženeme vyspělý Západ. Ale to pokládám za falešnou představu, za projev z minula, kdy jsme měli sedávat v koutě a neplést se mezi „dospělé“. Jak vidno, můžeme se rovnat s nejlepšími. Nejen v digitálních dovednostech, ale i v dalších oborech, o čemž vypovídají i úspěchy našich firem v globálním konkurenčním boji. Získáme-li potřebné sebevědomí, budeme mezi prvními. My na to máme!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE