INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Vedení brněnské PR a marketingové agentury Lesensky.cz přebírá Roman Kučera, který ve funkci CEO střídá po deseti letech Petra Lesenského. Zakladatel a jediný majitel agentury stáčí pozornost ke strategickému rozvoji firmy a z pozice nově zvoleného člena vedení Asociace Public Relations Agentur (APRA) také k osvětě o moderním PR. Agentura rovněž posiluje management a rozšiřuje svůj pražský tým.

„Po deseti letech v operativě plánuji méně mluvit a více poslouchat. Obklopil jsem se silným a loajálním týmem, kterému je potřeba dát volnější ruku. Směrem k našim klientům se nic nezmění, nikdy jsme nebyli agentura jednoho člověka a veškeré procesy jsou dlouhodobě vychozené,“ uvedl Petr Lesenský, který tak získává čas na strategický rozvoj firmy a nové agenturní projekty v komerční sféře či veřejné správě. „Jako člen výkonné rady APRA se navíc plánuji ještě intenzivněji věnovat vzdělávání a podpoře našeho oboru nejen v Praze, ale i v regionech,“ doplnil.

Funkci CEO v agentuře Lesensky.cz od února přebírá dosavadní obchodní ředitel Roman Kučera, který ve firmě působí šest let. Pozici marketingového ředitele obsadil nově Michal Kubín. Ten v managementu brněnské agentury doplňuje ředitelku PR oddělení Markétu Kohoutkovou a vedoucí pražské pobočky Moniku Hořínkovou. Právě pražský tým se poté rozrůstá o bývalou redaktorku Marketing Sales Media Jitku Fialkovou a Jana Nechvátala, který vedl tiskové oddělení Ministerstva práce a sociálních věcí.

„Personální posílení našeho týmu o další zkušené odborníky je logickým důsledkem kontinuálního růstu agentury a rozšiřování jejího záběru. Majiteli jsme uvolnili ruce, díky čemuž získává odstup od každodenní agendy a může se na stále častější strategická rozhodnutí dívat s větším nadhledem,“ vysvětlil Roman Kučera, nový CEO agentury Lesensky.cz.

Agentura působí na trhu od roku 2009. V roce 2017 spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Mezi její dlouhodobé referenční klienty se řadí společnosti Invia, E.ON, Green Ways, Enbra či Lomax. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, jež propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. Brněnský tým tvoří sedmnáct lidí, v Praze má agentura tři interní zaměstnance.

Roman Kučera

Roman Kučera převzal funkci CEO v agentuře Lesensky.cz od února 2019. Ve společnosti působí již šestým rokem a dosud zastával pozici obchodního ředitele. Před příchodem do agentury působil jako šéfredaktor odborných magazínů a stal se autorem několika knižních bestsellerů z oblasti IT. Své zkušenosti z médií pak rovněž využil na manažerských marketingových pozicích ve společnostech IKEA či Home Credit.

O agentuře Lesensky.cz

Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti vystavěla na seriózním vztahu s novináři a zručné práci s informacemi. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, které propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. V roce 2017 agentura spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3