INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Vedení brněnské PR a marketingové agentury Lesensky.cz přebírá Roman Kučera, který ve funkci CEO střídá po deseti letech Petra Lesenského. Zakladatel a jediný majitel agentury stáčí pozornost ke strategickému rozvoji firmy a z pozice nově zvoleného člena vedení Asociace Public Relations Agentur (APRA) také k osvětě o moderním PR. Agentura rovněž posiluje management a rozšiřuje svůj pražský tým.

„Po deseti letech v operativě plánuji méně mluvit a více poslouchat. Obklopil jsem se silným a loajálním týmem, kterému je potřeba dát volnější ruku. Směrem k našim klientům se nic nezmění, nikdy jsme nebyli agentura jednoho člověka a veškeré procesy jsou dlouhodobě vychozené,“ uvedl Petr Lesenský, který tak získává čas na strategický rozvoj firmy a nové agenturní projekty v komerční sféře či veřejné správě. „Jako člen výkonné rady APRA se navíc plánuji ještě intenzivněji věnovat vzdělávání a podpoře našeho oboru nejen v Praze, ale i v regionech,“ doplnil.

Funkci CEO v agentuře Lesensky.cz od února přebírá dosavadní obchodní ředitel Roman Kučera, který ve firmě působí šest let. Pozici marketingového ředitele obsadil nově Michal Kubín. Ten v managementu brněnské agentury doplňuje ředitelku PR oddělení Markétu Kohoutkovou a vedoucí pražské pobočky Moniku Hořínkovou. Právě pražský tým se poté rozrůstá o bývalou redaktorku Marketing Sales Media Jitku Fialkovou a Jana Nechvátala, který vedl tiskové oddělení Ministerstva práce a sociálních věcí.

„Personální posílení našeho týmu o další zkušené odborníky je logickým důsledkem kontinuálního růstu agentury a rozšiřování jejího záběru. Majiteli jsme uvolnili ruce, díky čemuž získává odstup od každodenní agendy a může se na stále častější strategická rozhodnutí dívat s větším nadhledem,“ vysvětlil Roman Kučera, nový CEO agentury Lesensky.cz.

Agentura působí na trhu od roku 2009. V roce 2017 spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Mezi její dlouhodobé referenční klienty se řadí společnosti Invia, E.ON, Green Ways, Enbra či Lomax. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, jež propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. Brněnský tým tvoří sedmnáct lidí, v Praze má agentura tři interní zaměstnance.

Roman Kučera

Roman Kučera převzal funkci CEO v agentuře Lesensky.cz od února 2019. Ve společnosti působí již šestým rokem a dosud zastával pozici obchodního ředitele. Před příchodem do agentury působil jako šéfredaktor odborných magazínů a stal se autorem několika knižních bestsellerů z oblasti IT. Své zkušenosti z médií pak rovněž využil na manažerských marketingových pozicích ve společnostech IKEA či Home Credit.

O agentuře Lesensky.cz

Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti vystavěla na seriózním vztahu s novináři a zručné práci s informacemi. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, které propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. V roce 2017 agentura spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE