Michaela Edgerley Šťovíček přišla do ABB Česká republika ze 100% vlastněné dceřiné společnosti Lufthansa AirPlus německé aerolinky Lufthansa, kde byla ředitelkou marketingové komunikace a průzkumu trhu. Ve Frankfurtu nad Mohanem působila poslední dva roky. Jejím cílem je vedle jiného více rozvíjet digitální komunikaci či oblast CSR aktivit a zaměřit se tak dále na rozvoj povědomí o společnosti ABB a značce skrze přiblížení se zákazníkům.
Novým ředitelem Plzeňského Prazdroje pro oblast hospod a restaurací se od začátku letošního roku stal Jan Krafka. Na novou pozici nastupuje s desetiletou zkušeností práce v největší tuzemské pivovarnické skupině.
Jan Jeníček vystřídal ve vedení asociace Vladimíra Staňuru. Prvním místopředsedou AČSS si členové zvolili Jiřího Plíška a místopředsedou je nově David Formánek.
Stejně jako jsou pro E.ON na prvním místě inovativní zákaznická řešení a kvalita nabízených produktů a služeb, sází tato energetická společnost i v oblasti personálních zdrojů na zkušené a kvalifikované manažery.
Jiří Klabzuba se v Plzeňském Prazdroji stal novým obchodním ředitelem pro oblast maloobchodu a obchodních řetězců (Off Trade). Do této funkce přichází s bohatou, osmnáctiletou zkušeností na poli retailového byznysu.
Ján Čarný byl jmenován novým generálním ředitelem úvěrové pojišťovny COFACE Česká republika. Zodpovídá za nabídku komplexní péče společnosti COFACE o firemní pohledávky tj. za tři produktové linie COFACE v České republice: pojištění pohledávek, poskytování kreditních informací a služby inkasa pohledávek.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...