INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

K potřebným doputuje opět více potravin. Albert se zavázal zdvojnásobit své dary České federaci potravinových bankK potřebným doputuje opět více potravin. Albert se zavázal zdvojnásobit své dary České federaci potravinových bank. K lidem v nouzi se letos z jeho obchodů dostane 1 600 tun neprodaných potravin. Toto množství představuje 64 plně naložených kamionů.

S rozvozem pomůžou dvě nové dodávky s chladící vestavbou, které Albert v pondělí daroval dvěma regionálním potravinovým bankám. Každá uveze až čtyři palety čerstvého jídla.

Albert, který slaví výročí 30 let na českém trhu, v pondělí podepsal společně s ředitelkou České federace potravinových bank Veronikou Láchovou závazek o zdvojnásobení svých darů. „S potravinovými bankami spolupracujeme již deset let. Zejména v poslední době potřeba darovaných potravin roste, a tak jsme rádi, že se nám daří společné úsilí o neustále navyšování objemu darovaných potravin. Již vloni jsme dar zdvojnásobili a pro letošní rok se zavazujeme objem opět dvojnásobně navýšit na plných 1 600 tun neprodaných potravin, tedy 3 200 000 porcí jídla,“ popisuje Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

S každodenní přepravou většího množství potravin pomůžou potravinové bance dvě nové dodávky s chladící vestavbou, které jí Albert v pondělí při podpisu závazku daroval. Jedna z nich směřovala do Potravinové banky Jihočeského kraje a druhá do Potravinové banky Pardubice. Pomohou jim dopravit k potřebným každý týden o stovky kilogramů čerstvých potravin více.

O Albertu
• Obchody Albert působí na českém trhu více než 29 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
• Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
• Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců.
• Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
• Prodejna Albert z olomouckého NC Olympia se stala vítězem mezi hypermarkety v prestižní soutěži Diamantová liga kvality 2019, která vybírá nejkvalitnější prodejny v České republice. Tato výhra navazuje na prvenství v roce 2018, které získal hypermarket v nákupním centru na Chodově.
• Albert získal již čtyřikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže.
• Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již více než polovina prodejen Albert v Česku.  
• V roce 2009 byl založen Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
• V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3