INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

adfors litomyslDomov pro seniory a Domov se zvláštním režimem Litomyšl se stal jednou z obdarovaných organizací v rámci projektu „Daruj srdce“ společnosti Saint-Gobain – lídra na trhu se stavebními materiály.

V rámci projektu, který odstartoval na konci listopadu, kupovali zaměstnanci společnosti za symbolickou částku 20 Kč srdíčka s cílem pomoci vybraným organizacím. Celkem přispěli 113 tisíc korun, zbytek do sbírky věnovala Skupina Saint-Gobain, která dohromady pomohla 10 organizacím napříč ČR částkou atakující jeden milion. Část z výtěžku – přes 120 000 Kč – obdržel také Domov pro seniory a domov se zvláštním režimem Litomyšl.

„Daruj své srdce a Saint-Gobain ho věnuje také“. Tak znělo motto již druhého ročníku dobrovolné CSR aktivity, jejímž cílem bylo pomoci tam, kde to nejvíce potřebují. Na konci listopadu každá divize Skupiny v ČR nominovala jednu organizaci, kam vybraný finanční dar poputuje, vždy šlo přitom o organizaci v blízkosti jejich výrobního závodu. Skupina se navíc dopředu zavázala, že k vybrané částce následně přidá další finanční obnos. Aktuálně tak díky projektu „Daruj srdce“ rozdělí Saint-Gobain organizacím napříč ČR částku 872 810 Kč, a to ještě před Vánoci.

„V loňském roce reagovala Skupina Saint-Gobain touto iniciativou na nepříznivý vývoj v souvislosti s pandemií covid-19 a pomohla organizacím, které jí musely nejvíce čelit. Šlo převážně o nemocnice nebo organizace pečující o sociálně slabé, seniory či opuštěné děti, jako je například Klokánek. Letos je situace možná ještě horší, a navíc všeobecná nálada veřejnosti už není tak otevřená pomoci. Chceme to změnit, alespoň mezi našimi zaměstnanci, kterých máme v ČR více než 4 tisíce, a ukázat jim, že pomoci je potřeba dnes ještě víc než vloni. Finanční dar předáváme organizacím ještě před Štědrým dnem,“ říká k akci Robert Kudrna, personální ředitel Saint-Gobain východní Evropa.

Sbírka „Daruj srdce“ probíhala od 29. 11. do 10. 12. Během tohoto období mohli zaměstnanci přispívat do předem připravených pokladniček u vstupu do jednoho ze 14 výrobních závodů i na centrále společnosti v Praze. Za symbolickou částku 20 Kč si mohli koupit papírové ozdoby ve tvaru srdíčka a ozdobili jimi k tomu určené vánoční stromky. Počet srdíček
i výše daru přitom byla zcela dobrovolná. V kasičkách všech závodů se během dvou týdnů nastřádalo celkem 113 000 Kč. Zbytek celkové částky věnovala Skupina Saint-Gobain.

Předávání šeků probíhá za účasti zástupců organizátora projektu a každé jedné organizace ještě před Vánoci. Kromě Domova pro seniory
a domova se zvláštním režimem v Litomyšli pod stromečkem letos najdou „něco navíc“ také Fond ohrožených dětí Klokánek, Nadace Leontinka, spolek Nedoklubko, Parent Project, Domov Na výsluní Hořovice, Nemocnice Znojmo, Domov seniorů Hranice, Domov Anna v Českém Brodě a Domovy na Orlici.

O Skupině Saint-Gobain

Saint-Gobain vyvíjí, vyrábí a prodává stavební materiály a řešení, která jsou klíčová pro pohodový život každého z nás a naši budoucnost. Tyto materiály nás obklopují ve všech místech, kde žijeme,
a jsou součástí každodenního života: v budovách, dopravních prostředcích, infrastruktuře a v mnoha průmyslových řešeních. Poskytují nám komfort, výkonnost a bezpečnost tím, že řeší výzvy udržitelné výstavby, efektivního využívání zdrojů a změny klimatu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Ochlazení z Bruselu

    Svět se dostal do bezprecedentní situace. Kdo by před rokem řekl, že Evropská unie bude firmám a lidem nakazovat, jak si mají zatopit. Kolik stupňů Celsia bude v pořádku, kolik ne a kdy si budou teplomilní hříšníci koledovat o trest. Vracíme se tak do časů direktivní ekonomiky, do dob, kdy strana a vláda nařizovala, co kdo smí a nesmí. V kapitalizmu přece měla místo nařízení a zákazů usměrňovat chování společnosti neviditelná ruka trhu. Jenže ani ta, jak se ukazuje, nezískala plnou důvěru vedení. Ano, zemního plynu, elektřiny i dalších energií se nebude dostávat, ale s jeho kritickým nedostatkem roste jejich cena. Kdo tedy bude moci příští zimu topit „pánu Bohu do oken“? Myslím si, že skoro nikdo. Omezovat se ve spotřebě a snižovat náklady se stane nutností, pokud mají firmy a domácnosti přežít krizové období. Tento ekonomický zákon...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Formulace zásad mediační dohody 10. srpen 2022

V předchozích příspěvcích jsme se seznámili s těmi fázemi mediace, ve kterých IP mediátor navozuje pocit vzájemné důvěry a pozitivního ovzduší pro mediační jednání, nastavuje základní pracovní a společenská pravidla, a také aktivně naslouchá stranám a pojmenovává předměty jednání. Strany konfliktu však nebyly zatím připraveny spolu efektivně komunikovat a vzájemně si na­slouchat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3