INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

av 40 ppČeská podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) slíbila v rámci své kampaně, že za každou novou smlouvu majetkového pojištění poskytne ze svých prostředků 50 Kč Nadaci policistů a hasičů. V tomto týdnu šek na částku sedm set tisíc korun převzal v karlínské centrále ČPP z rukou předsedy představenstva Jaroslava Besperáta ředitel Nadace Vladimír Šutera.

Věnovat finanční dar právě Nadaci policistů a hasičů bylo pro ČPP jasnou volbou. „Policisté a hasiči dělají velice záslužnou činnost a neváhají pomáhat i v době, kdy ve svých rodinách sami řeší náročné životní situace. Ať jde o jejich zapojení při boji s koronavirem nebo při živelních katastrofách. Známe i práci jejich Nadace, kterou dlouhodobě podporujeme a přispíváme na její činnost,“ uvedl při této příležitosti Jaroslav Besperát, předseda představenstva ČPP.

„Zvláště v této těžké době mají myslím všichni větší chuť pomáhat a jsem rád, že náš finanční příspěvek jako formu poděkování můžeme předat právě hasičům a policistům, za jejich nasazení a obětavou práci při ochraně zdraví a bezpečnosti nás všech. Věřím, že naše klienty přivedla k uzavření pojistky i naše kampaň na majetkové pojištění DOMEX+ „Pojištění, které pomáhá dvakrát“. Jednalo se o více než 12 tisíc nových klientů a věříme, že i oni mají teď dobrý pocit, že podpořili dobrou věc, a navíc tak zabezpečili svůj domov. Děkujeme všem,“ ocenil Jaroslav Besperát.

Ředitel Nadace Vladimír Šutera na společném setkání s Jaroslavem Besperátem k tomu doplnil: „Děkujeme ČPP za dlouhodobou spolupráci téměř od začátku činnosti Nadace. Díky přízni dárců a sponzorů můžeme realizovat naše projekty zaměřené na zlepšení životních podmínek dětí po policistech a hasičích, kteří zahynuli při výkonu služby, na podporu bývalých policistů a hasičů těžce tělesně postižených následkem zranění utrpěného při výkonu služby a naši činnost jsme rozšířili v posledních letech o pomoc rodinám policistů a hasičů, které se neočekávaně ocitly v tíživé životní situaci.“ S poděkováním předal Vladimír Šutera dárkem také skleněný antivir, který vytvořil jeden z našich nejlepších uměleckých sklářů Jiří Pačinka.

Součástí pozitivního obrazu firmy a její kultury je odpovědné podnikání a pomoc tam, kde je to nejvíce potřeba. Více než dvě desetiletí ČPP podporuje Nadaci policistů a hasičů, která pomáhá rodinám těch, kteří ve službě ztratili své zdraví nebo dokonce život. Jako významný hráč na pojistném trhu považuje ČPP odpovědné podnikání za samozřejmost a zároveň závazek vůči společnosti a životnímu prostředí. Společenská odpovědnost je součástí firemní kultury a je stejně důležitá jako dlouhodobá prosperita.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, 100 poboček a 220 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na www.cpp.cz. Dotazům je vyhrazena klientská linka 957 444 555.

ČPP je součástí pojišťovací skupiny Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group (VIG) je předním specialistou na pojištění v Rakousku a ve střední a východní Evropě. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group je podnikem s nejvyšším ratingem v rámci hlavního indexu Vídeňské burzy ATX; akcie jsou kótovány i na Burze cenných papírů Praha.

Nadace policistů a hasičů byla zřízena v roce 2002 s cílem pomoci zlepšit životní podmínky dětem policistů a hasičů, kteří zemřeli při výkonu služby či v přímé souvislosti s ní, nebo policistům a hasičům těžce tělesně postiženým následkem zranění utrpěného v přímé souvislosti s výkonem služby. Od roku 2018 pomáhá policistům a hasičům případně jejich rodinám, k překlenutí nepředpokládané tíživé životní situace vzniklé ze zdravotních či sociálních příčin nebo v důsledku živelní katastrofy. Více o nadaci http://www.nadacepah.cz/

(tz)

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3