INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost AXA se zapojila do projektu „Přání financují péči“, který pomáhá financovat péči o seniory Domova Sue Ryder.V rámci tohoto projektu si zájemci z řad firem i jednotlivců mohou objednat zhotovení novoročních přání v tištěné či elektronické verzi. Získané peníze pak putují přímo na konto Domova Sue Ryder. V minulém roce se tak podařilo získat celkem 230 000 korun. Z patnácti firem, které se v loňském roce projektu zúčastnily, přispěla právě AXA největším dílem.

„Jsme velice rádi, že můžeme finančně přispívat do takovýchto smysluplných projektů, jejichž výtěžek podpoří potřebné oblasti, kterou kvalitní péče o seniory bezpochyby je,“ řekla Eva Šebestová, manažerka PR a komunikace finanční skupiny AXA.

„Projekt „Přání financují péči“ patří již šest let k našim hlavním fundraisingovým aktivitám a významným dílem nám pomáhá zajišťovat finance pro každodenní provoz Domova. Proto si velmi ceníme podpory společnosti AXA, díky níž jsme letos z prodeje novoročních přání získali nemalou částku,“ doplnil Jaroslav Pšenička, fundraiser Domova Sue Ryder.

V rámci projektu „Přání financují péči“ si zájemci mohou každý rok vybírat z řady originálních návrhů vánočních přání, který vytvářejí studenti grafického designu a profesionální výtvarníci. Princip projektu je postaven na tzv. „benefiční marži“, tedy na rozdílu mezi komerční cenou a skutečnými náklady na výrobu přání, přičemž výrobní náklady se díky zapojeným partnerům daří snižovat na minimum. Zisk z prodeje novoročních přání pomáhá financovat péči o klienty v Domově Sue Ryder.

(tz)

Slovo ke dni

  • Jak se rozpadla myšlenka na hromadu zpráv

    Možná se vám to už také stalo. Chcete něco vyřešit, napíšete nebo zavoláte dotyčné osobě. Shrnete myšlenku pěkně v bodech. Krok za krokem. A reakcí na ni je… Chaos. Je to jako když vám někdo vysype puzzle na stůl a vy z nich musíte složit nějaký komplexní obrázek. Máte před sebou fragmenty, které musíte dát dohromady, abyste zrekonstruovali pracně to, co se dalo říci snadno. Jen to chtělo chvíli času a koncentrace, aby byla odpověď na vaši zprávu zformulována se vším všudy. Čím dokonalejší prostředky komunikace máme, tím hůř komunikujeme. Je to prokletí dnešní doby, ale možná by stačilo říct, že prostředky nejsou komunikací samou. Ta by měla mít vždy přehlednou formu, která bude pro příjemce sdělení prostě stravitelná. Tím, že tříštíme pozornost, a schází nám koncentrace, utrácíme na komunikaci čas i energii v trojnásobném množství, než bývalo standardem...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3